Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

besvimmer
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 21:31

for nogle år siden da jeg var færdig med at ride på rideskolen ,og jeg stod inde i boksen ved min pony,blev jeg pluselig underlig tilpas,og det ssidste jeg kunne huske var at jeg bare faldt om,ned mellem hestens ben og besvimmed,det skete igen her til aften,da jeg var på værelset pluselig blev jeg vækket fordi jeg var faldet på gulvet ,og hunden kunne mærke der var noget galt,da jeg vågnet ,kunne jeg hverken huske hvor jeg var hvad dag det var eller om jeg havde givet hesten mad,det snure bagefter underligt i kroppen,jeg vil bare gerne høre om det måske bare er fordi jeg ikke har drukket nok,og om der er andre der har prøvet sådan en ubehagelig oplevelse da jeg er lidt forskrækket

jeg bor i slagelse med min mor til maj juni flytter vi til jylland hvor jeg skal have hesten og hund+kat med min fjordhest han er 11 år og jeg 20 år ...

0
0
Svar på denne tråd

gå til læge
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 21:34

Jeg ville gå til læge bare lige for en sikkerheds skyld. Så det kan få tjekket dine tal om de er som de skal være.

-----MARIA-----

:-) :-) smil det smitter :-) :-)
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 23:03

Afsted til læge med dig

Jeg havde det på samme måde som dig da jeg var 14-15 år, gik også og dejsede om i tide og utide.

Ved mig skyldes det en uprovokeret udvidelse af den store blodåre der fører op til hjernen. Når den udvidede sig, fløj blodet ned i mod benene, og så skvattede jeg altså om.

Jeg er dog vokset fra det

Det kan også være at du har en mild form for epelepsi?

Så mit råd er, at ringe til lægen som det første i morgen!

Går den ikke, så går den sgu' nok alligevel!

0
0
Svar på denne tråd

I morgen
Forfatter: 
Dato:  30-01-2008 23:32

skal du afsted til lægen!!!!!!!!

Jeg har i årevis besvimt plutselig og her i august fandt de så ud at det skyldes at mit hjerte av og til flimmrer sådan at det ikke pumper blodet rundt i kroppen.Heldigvis starter det å slå av seg selv igen og jeg kommer til meg selv.

Jeg sier ikke at du skal være bange og tro at det er noget alvorlig galt med dine besvimelser,men gå til lægen og få svar isteden for at bekymre deg.

Lykke til.

INE SOPHIE*NOVAK WAY*

Vend alltid ansiktet mod solen så vil de mørke skyer falde bag dig.

0
0
Svar på denne tråd

det samme
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 08:39

det samme gjorde min gode veninde sidste år, og først i år, efter en masse underlige prøver og dit og datten, fandt de ud af at det er epelepsi, ja godt nok en let form, men når hun besvimede fik hun faktisk et lille anfald ..

Marie Pahuus

Hvis du føler du har alt under kontrol, er det fordi du ikke kører hurtigt nok :)

0
0
Svar på denne tråd

Sliter jeg
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 12:30

også med. Lægen kalder det akut blodtrykksfald, og man skal lære seg at leve med det. Det er ikke farlig. Men det er altså bare en av flere mulige diagnoser, som du kan lese her, så kom deg nutil læge!!

0
0
Svar på denne tråd

Lyder præcis...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 14:57

... som jeg døjede med for omkring 10-12 år siden. Jeg bevimede også pæudselig, og på underlige tidspunkter.

Jeg blev undersøgt på kryds og tværs, og det eneste de kunne finde, var at mit blodsukker var lidt for lavt. Det er det ved mange teenagerer, og de anbefalede mig at drikke et glas saft så snart jeg stod op om morgenen, og så snart at jeg havde lavet noget anstrengende. Og bare lidt anstrengende. Og efter at det var sket 4-5 gange, gik det helt i sig selv igen. Men det var meget meget væmmeligt de gang de skete.

Jeg fik, ligesom det lyder for dig den dag i boksen, en form for forvarsel. Ganske svagt, men man kan sagtens nå at reagerer. Bare ned og sid.

** Trine **

Ejer af: Nydam's Mr. Milan.

Ejet af: Frosti - hustyrannen.

Søger du hingstebilleder? Så kig øverst på min præsentation.

Pensionær på Nørballe Hestepension - Det bliver bare ikke bedre!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider