Jeg sidder igen igen og ripper mine cd-er. Og udover at Sebastian er en fantatisk musiker, det er han! Og så "Ulven Peter"- "Peter kan li nam nam"- uh.
også min enlige Total Petroleum: Jeg står her, med en lille hund, og den er både grim og.... Så tager man fat i hundens bagben- og banker den hårdt ned i gulvet. Og en gang til- og så er vovse væk! Nu har vi sparet...."
Sorry- jeg skal også lige rippe Susanne Vega- kan I huske "Luka"? Udover den er "Ironbound Fancy Pretty" god- men resten er lal- en pige, hendes (ikke så gode digte) og en guitar (som hun heller ikke er god til at spille på)- "Luka" er også instrumenteret af en anden.
(Jeg har rippet Michael Falch: "Vi går gak-gak opppe i gågaden"- selvom jeg bedst kan lide "Mød mig i mørket". Fra hans Klichédage.
Fik jeg sagt at Sebastian er Musikeren? Han kan noget med musik. Hans stemme er ikke stor- men han kunne få Lis Sørens stemme til at være stor. Og jeg ha lige hørt mit ynglingsnummer (et af dem) "Ulvehøjen"- det nummer har alt- god tekst- god musik. Det har holdt i over 20 år.