Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Nostalgia
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 17:45

Jeg sidder igen igen og ripper mine cd-er. Og udover at Sebastian er en fantatisk musiker, det er han! Og så "Ulven Peter"- "Peter kan li nam nam"- uh.

også min enlige Total Petroleum: Jeg står her, med en lille hund, og den er både grim og.... Så tager man fat i hundens bagben- og banker den hårdt ned i gulvet. Og en gang til- og så er vovse væk! Nu har vi sparet...."

Sorry- jeg skal også lige rippe Susanne Vega- kan I huske "Luka"? Udover den er "Ironbound Fancy Pretty" god- men resten er lal- en pige, hendes (ikke så gode digte) og en guitar (som hun heller ikke er god til at spille på)- "Luka" er også instrumenteret af en anden.

(Jeg har rippet Michael Falch: "Vi går gak-gak opppe i gågaden"- selvom jeg bedst kan lide "Mød mig i mørket". Fra hans Klichédage.

Fik jeg sagt at Sebastian er Musikeren? Han kan noget med musik. Hans stemme er ikke stor- men han kunne få Lis Sørens stemme til at være stor. Og jeg ha lige hørt mit ynglingsnummer (et af dem) "Ulvehøjen"- det nummer har alt- god tekst- god musik. Det har holdt i over 20 år.

Mvh

xtiny

"There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"

-Dan Greenberg

"Nu bliver jeg helt følelses-agtig" Donkey i "En Shrekkelig Jul"
0
0
Svar på denne tråd

Åh ja..
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 18:08

musik kan vække mange gamle minder, både gode og dårlige..

Blev også helt nostalgisk idag da jeg gik og mugede ud, og selvfølgelig hørte musik, kom bare til at tænke på alle de gode minder jeg har haft gennem tiden med heste, venner, skole osv..

Og den anden dag da jeg var i byen, havde de åbenbart valgt at spille en masse sange der var fremme da jeg gik i folkeskolen, Aqua, Toy Box og alle de sange man nu ellers skrålede med på den gang, for mange år siden

Stutteri Inger-Marienlund
0
0
Svar på denne tråd

Savage Garden!
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 19:01

Hvis ikke jeg hører iPod på arbejdet hører jeg radio. Jeg hører den tyske station ndr2, tro mig man kan blive nostalgisk mange gange.

For det første spiller de ganske ofte Darren Hayes/Savage Garden, for det andet kommer der alle de der 'aha-sange' som bare giver gåsehud og får tankerne i omdrejninger.

Mike Oldfield - Moonlight Shadow

? - Love is a battlefield

Chesney Hawkes - The one and only

Scorpions - Wind of change

Tina Turner

Og en masse sange man bare kender og husker, men hvor jeg ikke ved hvem sangere er/sangen hedder...

Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Bliv min ven på MySpace
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd

GeLabs2203
Forfatter: 
Dato:  29-01-2008 19:07

Det er Pat Benatar, der har sunget Love Is A Battlefield

It is easy to be brave from a safe distance
- Aesop -

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider