Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

sund mad?
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 18:10

Hej alle. Her i Fredags var der en sundhedsdimmelidut på vores skole. han viste os hvor meget der skete i maven når man spiste usundt, så nu er jeg altså begyndt at spise sundt og har droppet alt det usunde. Men morgenmaden er et problem. lige pt. spiser jeg rugbrød til morgenmad også, men er der andre muligheder, som ikke er cornflakes osv. for det er overfyldt med sukker selvom de ikke viser det? jeg spiser også nogle gange min egen blandet frugtskål til morgenmad. det er en blanding af skåret istykker æbler, skåret istykker bananer og skåret i stykker mandariner blandet sammen.. i øvrigt rigtig godt (anbfales :b)mvh. Natascha.

Landuc jeg elsker dig!

Jeg ELSKER galopsporten!

0
0
Svar på denne tråd

Dejlig morgenmad
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 19:03

En mega god morgenmad er :

Man tager ca. 2-3 ringe ananas på dåse, skærer dem ud, sammen med evt. lidt appelsin , og Cultura med 7 hele mandler og en lille smule sukker.

Det smager SÅ godt!

Kirsten Laursen

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 19:11

ej det lyder faktisk ret godt det i begge spiser til morgen.

en kentaur dressursadel og en sommer dressursadel sælges.

se mine annoncer med dem.

www.123hjemmeside.dk/gypsyhorse

0
0
Svar på denne tråd

det er vel som man ser på det..
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 19:27

Jeg vil ha noget der mætter til morgenmad, og kun frugt mætter altså ikke ret længe når man skal arbejde.

Jeg spiser en portion havregryn med forskelligt oven på.

eks. lidt mysli, et æble skåret i små tern, nogle svedsker klippet i mindre stykker, mandariner i tern, banan i skiver eller hvad jeg nu ellers har i huset.

Ovenpå drysser jeg en smule af det der "kunstig" strø sukker, for det fremhæver smagen af de forskellige ting.

Jeg har prøvet uden, men det bryder jeg mig ikke om.

Og så enten minimælk eller skummetmælk ovenpå.

Med venlig Hilsen Karina

Prøv en Islænder!
Du vil garanteret syntes det er skideskægt!

Nu snart med en smuk ismule mere!

Glæder mig vildt til Heba kommer!

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 19:28

hej kirsten. hverken mandler eller ananas er noget for mig såå desværre

Landuc jeg elsker dig!

Jeg ELSKER galopsporten!

HAR DU 1 BILLET TIL GALLASHOW TIL HINGSTKÅRING I HERNING?! SÅ KONTAKT MIG PÅ E-MAIL Landuc_123@hotmail.com!!! TAK! :)

0
0
Svar på denne tråd

frugt smootie og riskager
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 19:34

skulle give meget energi til dagen hvis man spiser det til morgenmad, men spiser selv havregryn til morgenmad kl 7 og så spiser jeg frugt derfra indtil frokost som består af pasta salat eller råkost og brød. aftensmaden er så oftest wokmad med diverse grønsager

Esmerelda min lille hyp - du er savnet men det var nødvendigt at du fik et nyt hjem

0
0
Svar på denne tråd

meurezz
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 19:45

MMMMMMMMMM! lige hvad jeg godt kunne bruge! 1000 tak for svar :)

Landuc jeg elsker dig!

Jeg ELSKER galopsporten!

HAR DU 1 BILLET TIL GALLASHOW TIL HINGSTKÅRING I HERNING?! SÅ KONTAKT MIG PÅ E-MAIL Landuc_123@hotmail.com!!! TAK! :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider