Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ludomani... kender i det??
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 22:21

Arh okay - det er store ord, jeg er ikke ligefrem ludoman - men alligevel!

Med stor tro på vores danske håndbold drenge, spillede jeg på kampen igår.

Desværre lavede jeg også en masse defenitions spil ala "Knudsen scorer mere end 4 mål" osv - så alt i alt tabte jeg 100 kr...

Der skulle selvf. også sættes penge på kampen idag, og det gik jo godt!

MEN, med penge på kontoen inde på unibet.com, kom jeg til at kigge lidt rundt derinde, og faldt over et usansynligt godt spil, som lokker med at være "lige til at vinde nemme penge på" (Ja Bettina - for sådan er spil jo )

Og jeg ku ik lade være med lige at smide lidt penge ind på det - og det starter jo også ganske godt ud, men det holder jo ikke ved!!

Jeg fedtspillede dog en hel til til sidst, så endte med hverken at tabe eller at vinde, men jeg er fanget af det ene spil - fuldkomment!!

Normalt siger spil for penge mig ingenting, men når det tager mig, så er jeg altså også fanget! Jeg bliver dog sjældent ved så længe at jeg taber penge for alvor - men alligevel, det er lidt en klam følelse at sidde og være helt låst fast i et spil, og bare ikke kan få fingeren til at slippe musen, for man skal jo "bare lige......"

0
0
Svar på denne tråd

Det kender jeg
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 22:25

ikke.

Heldigvis, for det må da kunne blive dyrt?

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

0
0
Svar på denne tråd

abcdefgh
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 22:28

min bror er ludoman ,spillede sig ud af ægteskab hus bil alt

han har været i behandling og har nu 2 job for at betale sin gæld

vor kærlighed brænder ,gør det altid ondt ....

ego,s molly ,,,,,håber i har fået jeres vinger ,,

rip ,,,,gør stadig ondt ,,,,

0
0
Svar på denne tråd

hm.... okay...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 22:36

Ja skulle jo så nok ha startet ud med et noget mindre alvorligt ord kan jeg se...

Jeg mente nu bare - om der var nogen der ku relatere til at man blev lidt fanget af et spil (med fornuftige indsatser)...

Nu spiller jeg på det plan hvor tabet max ligger på 30 kr, altså ik ret meget mere end et skrabelod...

Det var mere princippet i at blive fanget i et spil med små indsater, og altså uden den store risiko...

Så undskylder - det var ik lige meningen at jeg skulle dreje det hele over på folk som lider af ludomani, og følgerne deraf... !

0
0
Svar på denne tråd

Revel;
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 22:41

har desværre både en bror og en far der er ludomaner :/,

deres ordsporg er ; kan der spilles, skal der spilles

du skal virkelig passe på, kan godt være det bare starte med at smide lidt penge i, men det løber sig hurtig op i rigtig mange penge og det er desværre rigtig svært at komme ud af..

Min far står nu i en gæld (efter 3 års ludomani) som han aldrig vil kunne betale tilbage, da han er på sygedagpenge og har fået lavet en speciel ordning! og min bror bruger simpelthen alle sine penge på spilleautomater!

det er hverken sjovt for dem som spiller, når de opdager de har et problem, men det sgi heller ikke sjovt for dem som står på sidelinien

// FrkMadsen

0
0
Svar på denne tråd

Revel..
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 22:42

jeg kan godt følge dig - jeg spiller ekstremt sjældent (2 gange pr år max) men måtte da lige "skyde" på resultatet af semifinalen igår, nåede ikke idag

Jeg har tabt ialt 50,- - havde vi spillet uafgjort igår vandt jeg 400 - men det tab kan jeg godt leve med når EM-guldet er hjemme

Mht Ludomani, ja så er det nok et stærkt ord at bruge, min venindes kæreste og min ene søs' mand er desværre ludoman i ordets dårligste og stærkeste betydning

Xoco82 & Davina

Stud.theol

Credo in Deum,patrem omnipotentem,creatorem caeli et terrae

Credo in spiritum Sanctum,remissionem peccatorum,

carnis resurrectionem et vitam aeternam

0
0
Svar på denne tråd

altså....
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 22:45

Frk Madsen - takker for advarslen, den er venlig ment, men det var nu altså bare slet ikke der jeg ville hen med dette indlæg!

Jeg spiller mindre end folk generelt - kan bare godt lige bliver fanget af et spil - også uden penge for den sags skyld!

....

Argh ved ik lige hvordan jeg skal forklare det bedre....!

Jeg er IKKE ludoman - jeg er ikke på vej til at blive ludoman - jeg kan bare bliver fanget af spil generelt (trivial, kabale, bowling osv osv osv, og nu var det bare lige et spil med en lille pengeindsats det gik ud over...)jeg kom til at bruge et forkert ord, undskylder mange gange...

0
0
Svar på denne tråd

ja.........
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 22:46

Xoco82 ♣Davina♣ - jep, har vist indset at mit ordvalg var temmeligt uheldigt !!!

0
0
Svar på denne tråd

revel;
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 22:51

jeg forstår dig godt og du behøver slet ikke undskylde, fik lige læst din tråd igennem IGEN, efter jeg havde smidt min kommentar og genstartet computere (da den er en ældre herre og ikke kan være på så længe af gangen), så du må meget undskylde hvis jeg har 'skræmt' dig eller hvad man nu kan sige!

Jeg spiller f.eks meget inde på komogvind.dk , der spiller du ikke om penge, men du kan prøve de forskellige spil af, men tilgengæld var jeg inde i en meget uheldig periode hvor jeg købte ufattelig mange skrabelodder, ups!

så der findes vel egentlig utrolig mange former for 'ludomani', men du skal stadig passe på (:

//frkmadsen.

0
0
Svar på denne tråd

frk madsen
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 23:09

Shhh - det er nok fordi din computer kan høre at du kalder den gammel at den strejker

Er helt med på hvad du mener

0
0
Svar på denne tråd

Jeg spiller aldrig
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 00:07

Jeg har det omvendt - jeg tænker ofte på at spille lotto fordi de mange penge da lokker, men så synes jeg det er for dyrt og lader være

Hilsen fra Lise

Som har æren af at kende og ride smukke Rigola og dejlige Diabloo
Kongelundens Rideklub - www.kongelunden.com

0
0
Svar på denne tråd

6 bogstaver
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 00:10

Jeg vil nok ikke kalde det ludomani, men en eller anden form for mani er det i hvert fald.. jeg er nemlig blevet helt enormt bidt af at lægge kabale på computeren og jeg kan ikke få mig selv til at stoppe spillet før at mindst en er gået op.. kan ikke stoppe midt i en der ikke går op.. skræmmende:P

MVH

Louise og Rufus!

0
0
Svar på denne tråd

Revel:
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 00:27

Tror du?

Jeg kæler da ellers altid for den

og synes selv jeg behandler den godt, men altså

men når en computer er årgang 92, er den ved at

toppe :D

0
0
Svar på denne tråd

hehe.....
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 00:35

Frkmadsen - jep - er UDEN TVIVL helt sikker på at det simpelthen er DIG der er skyld i at din stakkels com ikke har det godt længere... Har du aldrig hørt det der med at "kritik er ikke særlig motiverende" ?????????? ja JEG har sgu ondt af den!!

Louise - Du er nemlig helt inde på det jeg mener !!

0
0
Svar på denne tråd

Revel;
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 00:45

søde computer, jeg elsker dig så højt og vil altid bytte dig ud, du er jo så ung endnu! ikke engang når jeg har forladt denne verden er du gammel, ååh. computer, du må aldrig forlade mig! :p

tilgengæld har jeg vist fattet dit 'problem', du vil bare vinde, ikke for at spille hele din løn op, men bar een enkelt gang vil være nok?, eller er jeg heeelt galt på den igen?

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider