|
|
| Den store FINALE! |
|
|
Der er 25min. til Danmark skal spille finale mod Kroatien Det kræver sin helt egen tråd Hvad tror I? Guld eller sølv til Danmark?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Uuuhhh |
|
|
...de vinder guld, det er SÅ fortjent.. Jeg har allerede de største sommerfugle i maven og er lidt bekymret over at jeg kun har 16 kvm kollegieværelse at spæne rundt og gemme mig på når det bliver alt for spændende...  Winnie
En af tosserne.... Du kan ikke forandre fortiden men du kan ødelægge nutiden ved at bekymre dig om fremtiden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi håber.. |
| Forfatter:  |
Stutteri Inger-Marienlund |
| Dato:  |
27-01-2008 15:39 |
|
selvfølgelig på GULD, vi har jo tæsket Kroatien før..
Stutteri Inger-Marienlund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
GULD.... og jeg skal heppe hele vejen op på skamlen! 
Med venlig hilsen Pia ** Enhver som ikke har lavet en fejltagelse, har aldrig prøvet noget nyt ** Den som mener han er færdiguddannet - er mere færdig end uddannet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| guld herhjemme også |
|
|
kæresten min, måtte køre tidligere fra en aftale, for at nå hjem til finalen. Han lander om få minutter og jeg har gjort klart herhjemme. Det bliver super spændende.
Mvh. Tine Equi-work.com Jobportalen for hestefolket 2 bokse ledige pr. 1. januar. Ledøje område. Se mere på præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det her |
|
|
er nærmest ikke til at holde ud at skulle se på..
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tror selvfølgelig |
HeidiZ |
27-01-2008 16:12 |
|
på guld.. Selv om det er lidt svært at tro på lige pt. KOM NU FOR H....D da også!
-HeidiZ  2 billetter til lørdagens GALLASHOW i Herning købes!! kontakt mig over PB The trust between horse and rider creates a unique partnership
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lyseslukker |
|
|
ja jeg er en lyseslukker og måske realist  Jeg tror desværre ikke på at DK vinder guld i dag. Omend jeg bestemt under danmarks håndbold"drenge" det. Jeg syntes de har gjort det fantastisk Jeg nægter desværre at tro på at Kroatien spiller SÅ dårligt 2 gange mod DK inden for få dage. Men jeg håber da så inderligt at jeg IKKE får ret og sidder bestemt også og hepper, hopper i sofaen og råber og skriger. Pt ser det da okay ud selvom DK har fået en desværre dårlig start. MEN KOM SÅ DRENGE - VIS OS AT I ER RIGTIGE MÆND HUTTELIHUT
Venlig hilsen Heidi Jeg kan forstå dit indlæg forkert - og så beklager jeg, men min svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg. Ha' en rigtig god dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjah.. |
bjarne1525 |
27-01-2008 16:23 |
|
skulle det ske at de taber - så er det jo ikke nogen skam at "nøjes" med sølv til EM - de har jo opfyldt det delmål der var vigtigt for dem inden turneringen startede - at komme længere end bronzekampen - så det kan jo kun være en succes set i bakspejlet. men det ville jo ikke gøre noget hvis de nu kan nappe guldet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| damdidej |
bjarne1525 |
27-01-2008 16:41 |
|
det går sgu da meget godt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De er... |
|
|
...simpelthen for seje!! Tænk at vende sådan en dårlig start til et pauseresultat hvor de fører med 3 mål.. Nu går det bare fremad, fremad og fremad, de vinder!! Hele Danmarks guld-drenge!! Jeg sidder på min seng og gemmer mig bagved Peter Plys, he he Winnie
En af tosserne.... Du kan ikke forandre fortiden men du kan ødelægge nutiden ved at bekymre dig om fremtiden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De kommer tilbage nu! |
|
|
Nu kommer de tilbage! At gå til halveg med en 3 måls føring er SÅ vigtig for mentaliteten, og DK har det største overskud lige pt. Det er ikke sjovt at være langt foran til at starte med, for så at blive spillet ned og ud. Selvom der er masser af tid tilbage. Det vigtigste er egentlig at Hvidt er sluttet af med at redde 2 bolde fra Kroatiens farligste mand - det sætter SUPER positive spor for Hvidt, mens det meget negativt rammer Kroatien. Jeg tror på det! Men de skal for fanden arbejde for det. Det ville være SÅ amazing hvis vi om 3 kvarter lige kunne kalde os Europamestre  KOM SÅ DANMARK!
Vickie The line between wrong and right is the length of a thread from a spider's web The piano keys are black and white but they sound like a million colours in your mind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| GO DANMARK |
|
|
De skal bare vinde GULD. Det er SÅ fortjent efter alle de gange de ikke fik guldet med hjem. De har spillet en suveræn turnering. Og super flot at de vendte en dårlig start til en føring i slutningen af 1. halvleg. Krydser alt for at det skal fortsætte! GO DANMARK GO DANMARK!!
Mvh. Anne. Så samler ridetøjet igen støv i skabet, ØV! What doesn't kill you Makes you stronger!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da.. |
27-01-2008 17:28 |
|
fast, den træner havde dælme temperament, forstår godt han fik det røde kort 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor længe skal de spille.. |
inger christensen |
27-01-2008 17:29 |
|
et godt spørgsmål, fra en komplet ididot når det gælder håndbold. Men kan da ikke lade være med at kigge med på tv skærmen. det er skida spændende det her.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 60 minutter.. |
27-01-2008 17:30 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Uuuuuuh |
|
|
det er bare så spændende KOM SÅ DANMARK!! 
Nu med den dejlige Wolle <3 Soya elsket og savnet. R.I.P dejlige hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så spændene.. |
27-01-2008 17:37 |
|
uha, det er næsten ikke til at holde til.. Men skal vi ikke regne med at vi får GULD 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jaaaaaaaaaaa... |
27-01-2008 17:38 |
|
så godt.. De er så seje.. Så gode..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja heldigvis |
|
|
blev mine bange anelser gjort til skamme. Ulrik Wilbek er GUD han kan bare noget andre ikke kan. Way to go drenge
Venlig hilsen Heidi Jeg kan forstå dit indlæg forkert - og så beklager jeg, men min svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg. Ha' en rigtig god dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| YAYYYY! |
|
|
OG DET VAR DANMAAARK OG DET VAR DANMAAAARK OLÉ OLÉ OLÉ!!!
Kia med Gabriel De R "All I pay my psychiatrist is the cost of feed and hay, and he'll listen to me any day."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| YES YES YES |
|
|
..for pokker hvor er det bare velfortjent!!! Ulrik Wilbek er bare for sej - ja det er de allesammen...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|