|
|
| Kørekort - hvad koster det? |
|
|
det er vidst på tide at jeg får mig et kørekort... Er der nogen der kan give mig en ca. pris på det? Incl. alt! Hvis geografi gør en forskel, så er det midt/øst-jylland.
Dansk/Svensk Gårdhundehvalpe.Klar til at flytte hjemme fra 10/3-08. Følg din nye hund fra starten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Penge.. Det kan varigere lidt fra køreskole til køreskole  Men måske omkring 8-10.000kr? Er det kun B du skal have til?
/DarkAngel "At give en grund til noget er at så tvivl om det. William Hazlitt" "Folk født med Fanden i hælene er god til at få rumpen med sig"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
det kommer jo meget an på hvor mange køretimer du har brug for. Jeg gav 8500 kr for mit.
Mvh Nina Nielsen * Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 * Westernsæt sælges + kombisadel 17"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 10.000? |
|
|
Jeg måtte af med 13.580 kr. her i Esbjerg - Inkl. alt såsom afgift til håndtering af dukomenter til staten, leje af vogn osv. Dog skal der ekstra oveni, hvis teori eller praktisk prøve dumpes. Mvh. Simone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja.... |
|
|
....simone, hvor mange køretimer havde du så? Jeg havde kun 6 køretimer + kravlegård 
Mvh Nina Nielsen * Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249 * Westernsæt sælges + kombisadel 17"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forskel |
|
|
Det var noget af en forskel!! Flere bud?
Dansk/Svensk Gårdhundehvalpe.Klar til at flytte hjemme fra 10/3-08. Følg din nye hund fra starten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg giver/gav |
|
|
jeg er ved det nu og star og skal til praksis prøve nu her og jeg giver/gav 12080 kr alt incl. men jeg har så også haft en super lærer og er glad for jeg valgte den køreskole jeg gjorde P.s det er i hirtshals(nordjylland)
***Frk-Maluie*** Gør livet til en fest, rid islandsk hest. I regn, slud, sne og blæst, har vi det alle bedst på en Islandsk hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kommer også an |
|
|
på hvornår kørekortet er taget. Tror ikke du kan tage kørekort for under 10.000 kr i dag mm du kender nogen der kender nogen... Jeg har brugt 12.000 kr (ca) og så var det også incl alt, fotos, lægeattest, førstehjælpskursus, og alle de der småting. Det var så også i kbh, men der er steder der er dyrere!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjælland |
|
|
Pt. har vi givet 11.000 kr for min datter`s som hun gerne skal have til marts Så kommer der stempler på vidst nok 500 kr pr. stk for teori og køreprøve
Chanell 1986 - 2008 Elsket og savnet R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg gav |
| Forfatter:  |
AA *Darling* |
| Dato:  |
27-01-2008 18:16 |
|
Jeg gav 8.000,- for fire år siden i sydjylland, helt nøjagtig Vejen. Jeg dumpede dog en enkelt gang så måtte af med 1.300,- ekstra  Så vidt jeg husker var det i forbindelse med en kampange som køreskolen havde, så der var lidt rabat. Regn med omkring 10.000,- plus minus hvor mange gange du skal bruge på at bestå 
Hilsen Ane A & Hesten
~~ KLOGEST ER DEN SOM VED HVAD HUN IKKE VED ~~ -MEDLEM AF HN FREDAGS-SLANKE-SUPPORT-CLUB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
MinKaa |
27-01-2008 18:20 |
|
Jeg gav 10.000 for mit i Esbjerg for 1½ år siden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaeh... |
|
|
Jeg skal give 12.000,- for lovpakken på falster, starter til marts. plethesten: idag skal man have noget mere end 6 køretimer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg gav 13.100 - dertil skal lige nævnes at jeg havde en ufrivillig pause ( ca. 2 1/2 måned ) pga. en skulder der brækkede tre steder efter fald fra hest.. Det krævede mange køretimer at få mig "op" på samme niveau igen... samt at jeg desværre pga. SKRÆK og nervøstitet dumpede 1. køreprøve... så det var en OMMER men nu har jeg det og det er dejligt.
Nu med den dejlige Wolle <3 Soya elsket og savnet. R.I.P dejlige hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 13.000 |
|
|
Jeg tror jeg gav i omegnen af 13.000 for mit, kan ikke huske det præcist.
Jeg havde 3 dobbeltlektioner udover det lovpligtige, idet der var lang ventetid på køreprøve.
Jeg tog kørekort vha. computer-teori og kan kun anbefale det, det var dejligt fleksibelt.
Jeg bestod første gang - tog kørekort i København.
Hilsen fra Lise
Som har æren af at kende og ride smukke Rigola og dejlige Diabloo Kongelundens Rideklub - www.kongelunden.com
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg tog kørekort i sommers (i kolding). Jeg gav 10.000 kr inkl. alt.
Sascha & Sani Cheval Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| meget dyrt |
|
|
Hele mit kørekort kostede 13.250. inkl. ALT fy for satan.... det er mange penge, i vestjylland. det er 5 mdr siden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg gav |
Charlotte »Centibetia« |
28-01-2008 15:26 |
|
mellem 8000 og 9000 så vidt jeg husker. Der er stor forskel på prisen alt efter hvor du kommer fra. Det er der fordi der ikke er konkurrence nok "ude på landet". Der var en på midt hold som havde noget familie, der havde hun undresøgt at det kostede 13000 for kørekortet - simpelthen fordi der ikke er nok konkurrence da der ikke er nok unge til køreskolerne kan kappes om at få dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fuld pakke |
|
|
Jeg havde hele den fulde lovpligtige pakke - og ved siden af købte jeg så tre ekstra timer, men de er ikke med i overnævnte beløb. Mvh. Simone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vilde priser. |
|
|
Jeg gav 9000 kr for mit i starten af 2007. Jeg startede maj 2006, og har måtte have 2 ufrivillige pauser, grundet en hofteoperation og en skulder operation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kørekort |
Camilla Hougaard Nielsen |
28-01-2008 21:31 |
|
Jeg er i gang med at tage mit kørekort nu og jeg skulle gerne være færdig om ca. tre ugers tid.. Jeg betaler 8900,- for den lovpakken og derudover skal jeg selv betale for førstehjælp, teoriprøve og køreprøve  jeg skal vist også betale for leje af bil og stempel til køreprøven (jeg tager kørekort i vejle)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|