|
|
| SÅDAN DANMARK!!!!!!!!!!!! |
|
|
ARRRR!!! SÅDAN LARS CHRISTIANSEN!!!!! LÆNGE LEVE DANMARK!!!
" hestens fejl, kommer af rytterens fejl "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yayayayayayaya |
|
|
Fedt for drengene men for satan det var et flot og frækt mål det sidste tyskerne scorede!!! Det var filme en tæt kamp FOR SATAN DA!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Længe leve... |
| Forfatter:  |
Xoco82 ♣Davina♣ |
| Dato:  |
26-01-2008 19:40 |
|
Wilbek for super genialt trænerskab og Danmarks drenge!!!!!!! Godt stået af Hvidt(mit ungdomsidol) - Godt gået af dem alle og især Lars til sidst 
Xoco82 & Davina Stud.theol Part søges!se annonce på MP. "Han skal bringe for lyset, hvad der er skjult i mørket, og åbenbare, hvad hjerterne vil" (1 kor 4 v5)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| DANMARK! |
|
|
- Jeg synes det var en utrolig tæt og svær kamp! Jeg fik glædestårer da vi scorede sidste mål! Og jeg er SÅ glad for at jeg ikke så den sammen med min mor! For så havde jeg ikke haft nogen trommehinder nu...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jubii!!!! |
|
|
Øj for en kamp! Var da ved at gå helt til af nervøsitet til sidst  Virkelig flot de kom igen, efter 1. halvleg - og SUPER GODT GÅET AF LARS CHRISTIANSEN!!!! Så skal Kroatien bare sættes på plads i morgen - bliver sikkert lige så tæt..
Wildly & Hannibal Besøg os på vores hjemmeside! medlem af AWR Candyfloss forever! ~~~~~~~~ Fighting for peace is like fucking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Synes bare |
|
|
Synes alle på det danske hold var helt fantastiske!!! man så mål fra de "stille" og hold fast hvor alle kæmpede. GENIALT og Så meget fortjent. Fed kamp, hvor pulsen var oppe hele tiden, og sofaen er ret flad efter jeg har hoppet rundt i den  GO DANMARK og hold fast hvor Christiansen var nervøs men han gjorde det perfekt - ligesom de andre gjorde. Det var virkelig en hold præsentation
"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"
SILLE FOREVER !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
jeg fatter ikke lars kan holde hovedet koldt til sidst... kan simpelthen ikke forstå det... men hvor er de seje... og lars krogh med tåre i øjnene... stor man er ked a det.. det var så gode men @!#$ nogle elendige dommere... hvad laver de... mine blomsters reaktion... har en teoeri om at de sidste springer ud når danmark vinder finalen imorgen 
Vores største had tilhøre de mennesker vi holder allermest af, for de er, de eneste der kan give os alt, og alligevel nægte os det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| YYYYIIIIIR! |
LineFedders |
26-01-2008 20:02 |
|
Deutschland, Deutschland, alles ist vorbei!!!
Sikke en præstation af DKs drenge! Superflot kommet tilbage på trods af uheld, en masse fejl og nogle utroligt dårlige dommere!
Var jeg den eneste, der fik voldsomme associationer til reaktionen efter Henriette Mikkelsens sidste mål i straffekastskonkurrencen ved OL 2004, da LC havde scoret til sidst?
/Line, der har råbt og skreget, så hun nu er hæs, og som lytter til den gode, gamle "Vi er røde, vi er hvide"!
PS. Én for alle, alle for én, i røg og damp for Danmark!
Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur, højtelsket ædemaskine!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Der er flere billetter til finalen, men nogen der ved hvor man kan købe dem og evt. pris?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kampen.. |
|
|
JAAAAAA, vi gjorde det sku!! SÅ flot. Nej hvor har det været en tæt og nervepirende kamp. SÅ flot af Lars Christiansen, fedt at han kunne holde hovedet koldt, til trods for, at alt lå på hans skuldre. SÅ fantastisk. Jeg trillede en lille tårer da Lars scorede det sidste mål, neej hvor var det flot. Så er vi i finalen for første gang i 41 år. FLOT!!  Jeg sidder så nu, og har ondt i halsen, af at råbe så meget.
Kærlig hilsen Sofie. Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony - Zobell og Lisa. Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| men jeg... |
|
|
Men jeg synes det var lidt svært, for min aller yndlingsspiller er Pascal Hens, som jo spiller for tyskland!!! Det var svært, både at skulle holde med ham og Danmark!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LARS! ;b |
Anni8 |
26-01-2008 20:09 |
|
det var bare så fedt han lige scorede på de sidste 3 sek. & nu skal vi spille mod kroatien imorgen, og dem bankede vi lige med 10 mål sidste gang 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|