Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vikar-/rekrutteringsbureauer
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 12:42

Nogen der har erfaring med disse? evt. vikarmatch... adecco

Hvordan foregår det helt præcist og hvordan med løn og arbejde og sån.

Jeg er uddannet regnskabsassistent....

-Tanja

Mor til skønne Lærke født 24 januar 2007

-

Jeg søger min gamle DV/oldenborg hoppe Cikato(navnet kan være ændret), på 12 år. Hun er ca 165 høj og mørkbrun.. Se hende på min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 12:48

en venninne av meg jobber igjennom adecco (i norge vel og merke, men det er vel samme firma??). hun blir ringt etter og blir spurt om å jobbe der og der da og da. hun jobber som sykepleier. hun får mye bedre lønn igjennom adecco en hun hadde gjort om hun hadde vært ansatt direkte på sykehuset/aldershjemmet.

jeg jobbet tidligere som fast vikar for et firma som heter la'mote, og da var jeg leid ut igjennom proffice som er noe ala det samme som adecco. jeg fikk etter hvert fast jobb i la'mote, men sluttet fort da jeg fant ut at jeg fikk MYE dårligere lønn som fast ansatt en da jeg var vikar.

jeg var veldig fornøyd med å jobbe igjennom vikarbyrå iallefall!

---------------------------

- Aina, Nanga og Gittiamo -

0
0
Svar på denne tråd

vi bruger..
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 15:34

vikar bureaur og de personer som vi får ud, er bare rigtigt gode til deres job.

Jeg kan godt forstå at folk vælger et job som vikar, hvis de vil ha en alsidig hverdag med mange nye udfordringer.

MOBBEN IMC.
som heller ikke kan stave rent..
Dækner-transportgamacher og ridegjord sælges.

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=241829&t=241829

0
0
Svar på denne tråd

1345667
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 00:01

Jeg arbejder som vikar gennem temp-team og det er jeg glad for, jeg har arbejde næsten hver dag.

de ringer og spørger om man kan tage et arbejde xxx fra i morgen og x antal tid frem.

du kan sommetider risikere at de ringer om morgen og spørger om du kan køre et sted hen med det forbehold at man måske lige skal op og sådan så man skal ik stresse ud af sengen.

lønnen på daghold er mellem 100-130 kr i timen

Ridning af springheste/

1. ponyer tilbydes.

Søger talentfuld ung spring hest.

0
0
Svar på denne tråd

themtdjwete
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 00:30

Jeg har for en del år siden, gennem flere år, været udsendt i både kortere og længerevarende vikariater.

Jeg har været ude som receptionist, indkøber, taste-medarbejder, bookingmedarbejder i rejsebureau...

Flere gange førte vikariaterne til fastansættelser og når jeg igen havde lyst til forandring, tog jeg igen en tørn som vikar.

Jeg synes det var sjovt og meget, meget lærerigt - I dag hvor jeg er selvstændig (ved siden af mit 30 timers job i en børnehave, hvor jeg iøvrigt startede for 4 år siden som vikar), trækker jeg på rigtig mange af de erfaringer, som jeg fik gennem diverse firmaer - Det er om at tage alle de gode idéer til sig!

Lønnen var dengang ikke noget særligt - og ihvert'fald ikke bedre end de fastansattes, men jeg tror at manglen på arbejdskraft har ændret dette kraftigt!

Gitte C

Breyer modelheste oa. hestelegetøj

- Fragtfri levering i januar v. køb over 500 kr.!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 13:30

Dejligt at høre om jeres erfaringer og indtil videre er der jo kun godt at sige.

Jeg har rent faktisk en aftale med et rekrutteringsbureau der havde set mit cv(søgte et job de havde slået op), så dem skal jeg snakke med på torsdag.

Problemet er bare at det ligger i Århus og jeg bor på Djursland, så chancen for at jeg skal ræse til århus hver dag er temmelig stor. Har dog gjort opmærksom på at jeg fortrinsvis helst vil tilknyttes Århus N og den side af landkortet.

men hvordan med aflønning hvis man f.eks ikke er sendt ud i 1 uge, eller bliver syg?

Ved godt at jeg får svar på det hele derude, men det ville jo være rart at være på forkant. Og er der noget jeg skal være opmærksom på?

-Tanja

Mor til skønne Lærke født 24 januar 2007

-

Jeg søger min gamle DV/oldenborg hoppe Cikato(navnet kan være ændret), på 12 år. Hun er ca 165 høj og mørkbrun.. Se hende på min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider