Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vikar-/rekrutteringsbureauer
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 12:42

Nogen der har erfaring med disse? evt. vikarmatch... adecco

Hvordan foregår det helt præcist og hvordan med løn og arbejde og sån.

Jeg er uddannet regnskabsassistent....

-Tanja

Mor til skønne Lærke født 24 januar 2007

-

Jeg søger min gamle DV/oldenborg hoppe Cikato(navnet kan være ændret), på 12 år. Hun er ca 165 høj og mørkbrun.. Se hende på min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 12:48

en venninne av meg jobber igjennom adecco (i norge vel og merke, men det er vel samme firma??). hun blir ringt etter og blir spurt om å jobbe der og der da og da. hun jobber som sykepleier. hun får mye bedre lønn igjennom adecco en hun hadde gjort om hun hadde vært ansatt direkte på sykehuset/aldershjemmet.

jeg jobbet tidligere som fast vikar for et firma som heter la'mote, og da var jeg leid ut igjennom proffice som er noe ala det samme som adecco. jeg fikk etter hvert fast jobb i la'mote, men sluttet fort da jeg fant ut at jeg fikk MYE dårligere lønn som fast ansatt en da jeg var vikar.

jeg var veldig fornøyd med å jobbe igjennom vikarbyrå iallefall!

---------------------------

- Aina, Nanga og Gittiamo -

0
0
Svar på denne tråd

vi bruger..
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 15:34

vikar bureaur og de personer som vi får ud, er bare rigtigt gode til deres job.

Jeg kan godt forstå at folk vælger et job som vikar, hvis de vil ha en alsidig hverdag med mange nye udfordringer.

MOBBEN IMC.
som heller ikke kan stave rent..
Dækner-transportgamacher og ridegjord sælges.

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ read.php4?f=9&i=241829&t=241829

0
0
Svar på denne tråd

1345667
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 00:01

Jeg arbejder som vikar gennem temp-team og det er jeg glad for, jeg har arbejde næsten hver dag.