Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Et af årets scooops - hvad med dig
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 09:09

Jeg skulle ned og handle ind til arbejdet igår og besluttede lige at slå et smut ind forbi vores rideudstyrsforretning i Silkeborg.

De havde udsalg og der var godt nok en masse kvinder (og en enkelt mand) inde i butikken.

Nå men gik ind og det første jeg så var et stativ med pikeur bukser til 100 kr (1 par pr. kunde) - tomt var det ØVVVVVVVVV. Skulle have været kørt 10 min før

Nå men fandt et par fede transportgamascher til min datters røde lyn som var nede i 225, gode solide og fede i farverne.

Fandt så et par vissengrønne fullskind ridebukser til 100 kr - fine og rette størrelse.Super

På vej til kassen slår jeg et smut forbi det omtalte stativ og grabs - der hang de lækreste brune pikeur med fullskind. den rette str og alting - jamen for søren kan man være mere heldig - TAk til den der ikke kunen passe dem og hang dem tilbage....

Hvad med dig har du gjort et godt kup i år?

Ps. fik en venninde til at købe to par ridebukser først på måneden og i fullskind i hvid og et par beige - passende str også og et fedt mærke også til 100 kr pr. par. Så nu har hun vist ridebukser til et par dage den unge dame.

Bettina.....

medlem af de altid støttende mødre på langsiden

Spil til wii købes

0
0
Svar på denne tråd

Savage Garden!
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 10:06

Hold da op!

Pikeur til 100,- sikke et kup:) Det er sgu da total lækkert:)

Det er altid skønt når man synes man har gjort en god handel. Dem har jeg også gjort mange år, især sidste år. Lige nu er kontoen dog i bero:)

Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Bliv min ven på MySpace
0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 10:24

oj for et tilbud!!! så bra:D

---------------------------

- Aina, Nanga og Gittiamo -

0
0
Svar på denne tråd

er der virkelig ikke andre der
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 13:00

der har været så svineheldige=?

Bettina.....

medlem af de altid støttende mødre på langsiden

Spil til wii købes

0
0
Svar på denne tråd

Ikke med rideudstyr
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 14:28

Men hørte af bagveje om en lille tøjforretning der havde 3 dele frit valg 250 kr. Så blev jeg lige 3 par bukser og 3 trøjer rigere og 500 kr. fattigere. Besparelse: 1400 kr.

Se så kan selv jeg lide at købe tøj

Den absolut lykkelige ejer af overhovedet ingen tvangsmidler,

bortset fra grimer, træktove, bid og hovrensere

højsgaard hestecenter

0
0
Svar på denne tråd

lalala (:
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 14:37

Ja, jeg køber stort set kun tøj i Outlets (den i Aalborg er genial!) og på Trendsales. Har gjort rigtig mange besparelser. Har ca regnet ud, at jeg har tøj/støvler/sko etc for omkring 12000 i mit skab, men har kun betalt 4000 :)og det er noget af en besparelse i et SU budget og så med svaghed for mærkevarer

Det bedste køb jeg har lavet på TS er Acne bukser til 300 kr med prismærker på.

Et af de bedre rideudstyrs scoops jeg har gjort er min Kingsland jakke til 175 kr (fra butik), Eskadron Proactive gamacher til 150 (fra butik), Eskadron springgamacher til 300 kr til alle fire ben (købt brugt - brugt fire gange)og en hel masse andre ting.

Januarudsalget har også drænet mig fuldstændig økonomisk, puha.

Astrid & Bakgaardens Frederik

Stübben Juventus dressursadel 17,5'' købes !

0
0
Svar på denne tråd

Yes..........
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 16:57

Yes jeg har lige gjort et mega kup hos Burberry på Strøget.

Købte en Cognaq farvet stor lædertaske og en matchene stor pung. Jeg sparede 60% på hver del.

Hvis det ikke var fordi vi lige havde været hos Louis Vuitton og købe en taske der også, så havde jeg købt en taske til hos Burberry.

Det må da være et scoop.?

Godt min mand var med

Mvh

Mette

Undervisning tilbydes se markedspladsen

V/TeamLodbergRidersCoaching

Dygtig pony rytter søges/dressur se hjemmeside

www.teamlodbergriderscoaching.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider