Åh mit lille pus vil ikke spise..hvad gør jeg..
han vil gerne spise sit wrap, men det er ikke nok for ham, og han rør ikke sit fuldfodre og vitaminer...
hans historie:født i maj 2007. har en stor familie og 3 andre legekammaret. nå alle 4 blev taget fra og han stod i boks sammen med sin bedste ven. så blev vennen solgt og han kom på fold med de 2 andre og 2 plage. hele flokken bliver sat sammen igen, så alle føl vender tilbage til deres moder, dog er hans mor blevet aflivet i mellem tiden, så han har ikke nogle mor, dog har han 3 andre hel søskene i flokken. men nej.. han bliver ikke jagtet eller holdt udefor.. men han ser bare så ked ud af det.. han har ikke været en voldsom påtrængende pony, men lige så snart jeg kommer ind står han med hoved mellem mine ben og skal krammes.
nu har jeg så taget han nu af flokken(af shetter) og hen til mine 2 store heste og en lille hoppe(som blev banket af de andre).
men han vil stadig ikke spise... han er blevet lidt gladere at se på men er tynd og spiser ikke andet end wrap..
han snakker lidt med min frieser hoppe og søgere hele tiden kontakt, men kun til enkle....(kun mig og hoppen..underligt)
hjælp og gode råd er meget velkommen...