|
|
| Må jeg prale lidt her. |
|
|
Jeg er lidt stolt, og har lyst til at fortælle det til andre  For nogle dage siden, opdagede jeg, at jeg er et spørgsmål i trivial P. Jeg blev vildt beæret, lidt flov og rigtig rigtig glad, da det jo ikke er hver dag man oplever den slags. Nu skal kortet med spørgsmålet gemmes og vises frem til familie og venner. Mine veninder sad for nogle dage siden og spillede Trivial, da der kom et oste-spørgsmål som lød: Hvilken dansk bokser vandt sølv ved VM i 2002? Det mest pinlige for dem, var nok at de ikke kunne svare på det, og de var derfor temmelig flove, da de opdagede at det såmænd bare var en af deres nærmeste veninder , nemlig mig. God aften Betina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej hvor vildt |
|
|
jeg kan godt forstå du praler lidt, hvor mange kan sige de har deres eget Triviul P spørgsmål Tillykke med det ... Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha.... |
| Forfatter:  |
Xoco82 ♣Davina♣ |
| Dato:  |
22-01-2008 22:58 |
|
ej hvor pinligt for dem - og skægt for dig  OG så lige et meget forsinket tillykke med dit VM sølv back then, må være et stort øjeblik at mindes 
Xoco82 & Davina Stud.theol Part søges!se annonce på MP. "Han skal bringe for lyset, hvad der er skjult i mørket, og åbenbare, hvad hjerterne vil" (1 kor 4 v5)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og hov... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
22-01-2008 22:59 |
|
nu er det jo så vi skal have dit fulde navn til næste gang vi spiller TP  Nah Google er jo éns ven ellers 
Xoco82 & Davina Stud.theol Part søges!se annonce på MP. "Han skal bringe for lyset, hvad der er skjult i mørket, og åbenbare, hvad hjerterne vil" (1 kor 4 v5)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god aften |
|
|
Det er jo ved at være længe siden og efterhånden også glemt, så det var lidt sjovt, at det pludselig dukkede op så mange år efter. Jeg har lovet min nærmeste familie, at jeg vil tage en masse kopier, så de kan putte kortet i deres eget spil. Skønt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| god aften |
|
|
Det er jo lidt fjollet, for de kendte jo godt svaret, men det var lige så mærkeligt for dem, at jeg pludselig skulle være i deres spil, for jeg er jo bare mig. Det havde måske været mere pinligt hvis jeg havde deltaget og heller ikke kendte svaret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nfuguef |
|
|
seeejt  (og godt for mig, nu ved jeg det til næste gang jeg spiller TP )
-hilsen Randi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gad vide... |
|
|
...om de andre vil godtage det, hvis jeg en dag får det spørgsmål, og så svarer 'Stengården'??? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| He he... |
|
|
Sejt!!! Du bliver da vist nødt til at købe dig dit eget TP spil!! Hilsen
- Matilde og Shalu -
Uvidenhed står ikke i vejen for fremskridt, illusionen om viden gør WINDSOR GREENLINE DRESSURSADEL SÆLGES SKRIV FOR MERE INFO
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stengården |
|
|
Ihhh Ja du må gerne prale - det er da vildt fedt, hvilket TP var det? for det vil jeg have, for så er der da et ? jeg kan svare på  Må vi så få dit fulde navn så vi kan svare rigtigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
så moro! til lykke med det!
--------------------------- - Aina, Nanga og Gittiamo -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Da jeg ikke |
|
|
havde kendt min kæreste i særlig lang tid sad vi hjemme hos ham og spillede Danmarks udgaven af TP. Normalt plejer jeg at klare mig meget godt, men mere eller mindre samtlige af de kulturspørgsmål der var, drejede sig enten om min svigerfars band (han er jazz musiker), eller om andre musikere som min svigerfar har spillet sammen med. Behøver jeg at sige at jeg ikke vandt ..... Så jeg kender godt fornemmelsen af at sidde der og være til grin.
Mvh. Louise O.P. Fanatisk tilhænger af arabere, bomløse sadler og akademisk dressur- det er det eneste der dur.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Det er da |
lilleulv |
23-01-2008 14:54 |
|
urettfærdig . Vi andre vil også ha vårt eget spørgsmål i TP.  Riktigt sjovt, Stengården. Way to go!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god dag |
|
|
Tak for de mange sjove kommentarer. Svaret var: Betina Karlsen  Her på landet i den mørke del af jylland er det ikke de store rosende ord jeg får med på vejen, når jeg viser dem kortet. Det vildeste var vist en kollega som sagde:" jow, jow, det er jo fint bette pige". Men jeg er nu stadig pavestolt  god aften /Betina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|