Alt det i der fortæller er årsagen til, at jeg altid altid altid skriver huskeseddel inden jeg skal til stævne, og pakker efter listen, og går det hele igennem inden vi kører.. 
Dog har jeg været til en jagt, hvor alt også bare gik galt..
For det første var hjulene på den ene trailer ved at være fladt, da vi kørte, så vi skulle ofte ind og pumpe luft i hjulene på vejen til Skive.. Det kom vi så også fint nok til skive på.. 
Da vi skulle have min hest og hesten han stod sammen med ud, bragede min hest bare ud af traileren, hvor den anden hest så fulgte med, og så stod vi med to løse heste.. 
Hjulet skulle også skiftes, men vi havde ikke en boltlås som passede, så vi måtte rundt og høre.. Til sidst fandt vi en, og vi kunne få skiftet hjul.. 
Så langt så godt..
Vi fik så sadlet op, og det gik også fint nok.. Ingenting glemt eller noget..
Vi kommer afsted på jagten, når at tage et spring, og så bliver min hest sparket på forbenet, så blodet bare fosser ud og jeg bliver fuldstændig panikken.. Nå, men jeg må ride alene tilbage til skive rideklub, hvor der var totalt mennesketomt, jeg stod med en hest, som blødte rimelig vildt ud af forbenet og var helt ophidset - og jeg tudbrølede! Nå, men hesten blev sadlet af og fik skyllet ben og blødningen stoppede så småt.. Der var ingen bokse ledige, så han fik en lille løbefold at gå på.. Han var stadig rimelig meget oppe at køre..
Da de andre endelig kom hjem, skulle vi have lidt at spise osv.. Heste kom på fold, og vi ville så til at hjemad..
Men kunne vi så finde vores forbandede bilnøgler?! Nej nej nej nej.. Vi ledte i 2 timer, indtil der til sidst blev besluttet, at vi læssede de to andre heste (ikke min, da hende den anden var blevet bange for at min skulle lave samme trick som da de skulle ud deroppe) og da vi endelig kørte frem, så lå nøglerne under rampen på bilen.. De var åbenbart faldet ned, da hestene slap løs i første omgang..
Vi fik læsset min hest, og så kom vi så småt hjemad..
Nøj, en lortedag!!!