|
|
| Dagens aftensmadtråd |
|
|
Her står den på spansk kyllinge suppe og dete er første gang jeg skal lave det så er lide spændt på resultatet.. Hvad skal i have *Karin*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Kødsovs med |
|
|
grøntsager og grovpasta- eller også går vi ud og spiser- det er ikke helt bestemt endnu MVH Dorthe
Dygtig HMS handler om at have den samme hest i mange år, ikke at have mange heste på få år. Vores kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby. Se billede på mit HN. Øremærke nr. ZGO383 Dusør gives
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mad mad.... |
| Forfatter:  |
yiip |
| Dato:  |
21-01-2008 18:07 |
|
nachos med kylling, chedar og salsa...
I' m me.... and I'm perfect... Nu med cabriolet og vind i håret...  Ægte Gucci taske SÆLGES, se præ. Ægte BURBERRY halstørklæde sælges BILLIGT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spansk kyllinge suppe... |
|
|
...lyder lækkert!  Hvordan laves det? Vi skal have Irsk Stuvning. En favorit ved de voksne, - knap så meget ved børnene, der får lov til at sortere lidt i det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
TJRB ♥Athene♥ |
21-01-2008 18:08 |
|
Hmm, vi skal vist have tortilla wraps. Jeg læser til eksamen, skal op i morgen tidlig så kæresten kokkererer på mit bud. Jeg er egentlig også ved at være sådan lidt småsulten...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kylling |
|
|
Jeg skal have kylling (igen idag) Som tilbehør skal jeg have rester af ris, som bliver smidt på panden med nogen grønsager
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Stegt flæsk og persille sovs
Chanell 1986 - 2008 Elsket og savnet R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her.... |
|
|
... tærte m. porre, gulerødder, broccoli, svampe og kylling  Står i ovnen og hygger sig. Glæder mig 
-Christina *Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjah det er et godt spørgsmål... |
|
|
jeg lavede aftalen med kæresten om at han skulle lave mad idag.. pga jeg har det enormt skidt.. plus at jeg ikke synes det er rimeligt at jeg skal lave mad hver dag og ordne alting når han alligevel går herhjemme pt og er sund og rask.. hvorimod jeg lider af bækken løsning hvilket giver mig mange problemer i hverdasgen med rengøringen.. men det kan han ikke finde ud af.. han er så netop kommet ind af døren og regnede med at jeg havde lavet mad.. hvilket jeg jo ikke har.. så vi får nok ikke noget mad i dag..
Hilsen Christina - nu med en lille blybber i maven <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spansk kyllingesuppe |
|
|
300 g kyllingelår 1 grøn peberfrugt 1 rød peberfrugt 1 L hønsebouillon 2 fed hvidløg 1½ tsk paprika 1 gurkemeje ½ tsk salt 1 dl ris 2 dl ærter Skær kødet fra kyllingelårene og skær det i mindre stykker Skær peberfrugt i store tern Bland bouillon, finthakket hvidløg, paprika, gurkemeje, salt og peber i en stor gryde. Bruíng det i kog over middelstærk varme og tilsæt risene. Kog 5 min og tilsæt så kyllingekød og peberfrugter. Lad det småkoge 15 min og tilsæt de optøede ærter de sidste par minutter.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mors mad.. |
|
|
Tjaaa.. siger man nej til mors mad??  Kartoffelmos, Stegeben, kogte gulerødder og hvidkål, og selvfølgelig den hjemmelavede brune sovs..  ELSKER mors mad.. 
Lev hver dag som var det din sidste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Porretærte |
|
|
Porretærte med bacontern ovenpå - den står i ovnen lige nu og dufter såååå godt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her skal vi |
|
|
have laks-spinat lasagne. Det smager SÅ godt 
Pernille Mangler du en fantastisk hest at ride i Slagelse omr? Kontakt for nærmere information 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| porre kartoffel suppe |
Hanne GJ |
21-01-2008 18:40 |
|
vi skal have suppe med porre og kartoffel, og så lige en god slat rejer i også. Kæresten har lækkert brød med hjem så glæder mig til noget at varme mig på og som samtidig ikke ligger alt for tungt i maven. Jeg har af og til lavet spansk bondesuppe, den smager himmelsk og kan ses på kvik.madweb.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamebn dog. |
|
|
Idag står menuen på pizza med skine, ost og creme fraise fra pizzamanden 
Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist ! Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
Caddie |
21-01-2008 18:55 |
|
Vi skal have en lun salat af vilde ris og hvidløgskylling, blandet med forskellige gode grøntsager og citron og timian. Dertil naan brød
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
|
|
Jeg er ved at koge nogle brune ris. Så putter jeg nogle grøntsager oveni + noget røget laks. Jeg fik over 2 kg røget laks i julegave af firmaet!!! Det lyder måske som en mærkelig ret, men det smager mægtig godt. 
*Snepony* "A woman travels the world over in search of what she needs and returns home to find it" *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Vi har spist fyldte peberfrugter med/kød og grøntsager bagt i ovn med paella ris til. 
Skrev Christine Heldig ejer af de to fantastiske fjordheste.
//Respekt er er ikke noget man tager, men noget man får tildelt af andre -også hesten.//
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spansk kyllinge suppe |
|
|
Tak for det, Karin! Det må prøves en dag. Det er perfekt for os herhjemme, hvor alle kan lide suppe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det dufter godt... |
99E |
21-01-2008 19:42 |
|
...med rodfrugter (stribede rødbeder + kartofler + skorzonerædder) og tomater i ovnen - og champignon i sølvpapirspakke og med balsamico-eddike. Og så skal vi have noget kylling til. Måske dipper vi rodfrugterne i en guacamole-agtig dressing, eller også laver vi noget sovs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi fik.. |
|
|
Røget laks med wokgrønt og pasta..
Mette & Miss I´Will Nok har den der nøjes..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
Kirsten Laursen |
21-01-2008 20:24 |
|
Fuldkornspasta, grønsager & segt torskerogn - dejlig nemt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sund mad! |
|
|
for en gangs skyld sund mad! en røget makrel med salat til, bestående af iceberg, gul peber, agurk og tomat, mums
Med Tequila, Medina og Champstar <3 Snart genforenet med Montypigen <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kylling... |
Lilar |
21-01-2008 23:26 |
|
Vi har fået kylling - brystfiletter pakket ind i sølvpapir med bacon, løg, hvidløg og soltørrede tomater, og så i ovnen. Hertil bagte kartofler samt bagte løg + hvidløg + tomater (og lidt salat til mig). Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja - verdens smukkeste pige *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dueh 99E? |
celeste (Céleste) |
21-01-2008 23:28 |
|
Hvad er stribede rødbeder for nogle ? Vi fik mini forårsruller.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stribede rødbeder... |
99E |
22-01-2008 08:57 |
|
...er rødbeder, der er lyserøde i toppen og lyse/hvide i bunden, og som er stribede (i hvid/lyserød) når man skærer dem over. Og i virkeligheden var det det rene sludder det, jeg skrev i går - for det var slet ikke stribede, men GULE rødbeder, vi spiste. De er, som navnet antyder, gule rødbeder - de har en "mørk solgul" farve.
De smager allesammen rødbedeagtigt, så det er altså ikke sådan en slags "bleg, rund gulerod" eller "forvokset radise" vi her snakker om.
Man kan få lov til at spise mange sjove ting, hvis man køber grøntsager hos Aarstiderne... Det er muligt en "rigtig grønthandler" også kan skaffe den slags, det ved jeg ikke - sådan en har vi ikke liiiige i nærheden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skal... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
22-01-2008 17:05 |
|
have hjemmelavede burgere med spinatblade,grønt og avokadocreme. Jeg skal have mine højtelskede soja bøffer , kæresten kødbøffer. Burgerbollerne bager vi selv  Til dessert står den på M&Ms med peanut og så en smoothie før midnat - jeg skal faste fra kl. 00.00 pga operation imorgen 
Xoco82 & Davina Stud.theol Part søges!se annonce på MP. "Han skal bringe for lyset, hvad der er skjult i mørket, og åbenbare, hvad hjerterne vil" (1 kor 4 v5)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|