Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Er jeg SÅ lækker i ridetøj?! :D
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 17:13

Ja er jeg virkelig det??

Jeg har de seneste par dage, altså lørdag, søndag og idag mandag, blevet dyttet af, vinket til og smilt til, af vildt fremmede "unge" drenge/mænd.

Jeg cykler hver dag til hesten, og syntes selv at jeg ser at dum ud.

Jeg har hue på som er "foldet ud" så den kan nå helt ned om ørerne, men samtidig er det ligesom en tophue, fordi det øverste af huen ikke er dækket af hoved. Jeg har vanter på, de er faktisk ret smarte, med huller i mange af fingerne, men de passer til mit outfit, sort jakke med mit navn og hestens navn bagpå, grønne ridebukser, og store f'ede staldstøvler. Og sidst med ikke mindst hører jeg musik imens. Jaa I får vel et billed af mig efterhånden, og konstatere at jeg ser dum ud.

Men det bliver altså ved, ved ikke om de har medlidenhed med mig når jeg nu cykler i det blæsevejr, eller om de syntes jeg ser ret sød ud? Ja eller en helt trejde ting.

Er I ligeså lækre i jeres heste outfit, at I bliver dyttet, smilt og vinket til?!

Bare lige et lille hygge indlæg fra mig.

Kærlig hilsen Sofie.

Med den helt fantastiske, og aller bedste hest & pony -

Zobell og Lisa.

Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd

jeg er
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 17:16

blevet inviteret ud fler gange i mit ridetøj... ikke om jeg fatter det... men det er nok de stramme bukser og lange læder støvler :)

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

Ridetøj..
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 17:20

Ja, det er det sikkert

Man syntes bare selv, at man ser ret dum ud i det, og møg beskidt!!

Kærlig hilsen Sofie.

Zobell og Lisa.

Mange ting tæller når man har hest, men noget af det vigtigste for mig er: Personlighed<3

0
0
Svar på denne tråd

Haha :)
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 17:26

Det har jeg også været ude for, sammen med en veninde.. En MEGET varm sommerdag hvor vi begge havde redet 2 heste, og ordnet stald havde vi vist også, cyklede vi hjemad, MEGET svedige og ulækre, og alligevel var der 3 biler der dyttede af os, i den ene bil hang de over i købet ud af viduet og alt muligt..

Nej, jeg sys ikke man er særlig lækker i svedigt ridetøj på en varm sommerdag..

Tror engang imellem de dytter fordi man ser lidt tumpet ud :)

Karina og superhesten Hannibal

0
0
Svar på denne tråd

Ridetøj ..
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 17:35

Haha Karina!

Kærlig hilsen Sofie.

Zobell og Lisa.

0
0
Svar på denne tråd

Mænd og heste
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 17:44

Tror altså der er et eller andet med mænds tanker omkring piger der rider- hvad forestiller de sig

Har adskillige gange oplevet at blive piftet af og fået diverse tilråb i stil med "Vil du ikke hellere ride på mig"? etc.

"Vil du ikke hellere ride på mig" Øhh... Nej tak, du...

"Hvis man ikke ændrer retning, ender man der, hvor man er på vej hen" (Kinesisk ordsprog)

Fastelavnsridning på Vestsjælland d. 2. Februar- se link

www.heste-nettet.dk/forum/9/203573/ 203573/

0
0
Svar på denne tråd

Nightwish
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 17:48

Det har jeg også prøvet, det der med at blive dyttet af og sådan, men tænker at det bare er fordi jeg måske ser lidt tumpet ud, når jeg sådan kommer cyklende i ridetøj...

Charlotte

"Mit sprog er min tankes begrænsning"

0
0
Svar på denne tråd

mænd og ridetøj
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 18:05

Mænd tænder på piger der rider.!!! Måske siger de det ulækkert med ridetøj hvis i spørger dem direkte (nok pga lugten) men mænd tænder bare på piger der rider... De tror man er god til at ride dem også og at det er frækt med de stramme bukser og lange støvler, og nok også pisken;-)

Jeg rider ca. 300-500 meter på en hovedvej for at komme fra hestens stald over til ridebanen og hvad de arme mænd ikke gør for at få vores opmærksomhed. De dytter, vinker, råber, gasser op, sidder med hovedet ud af vinduet og er ved at kører galt for at stirre... Så nej i er ikke de eneste der har oplevet det...

Vil til sidst nævne (eller advarer)jer: -Jeg har datet en af de typer og tro mig de gør det af forkerte grunde, det er en fuser og date sådan en fyr, så hold jeg væk fra dem, men bliv alligevel smigret for det er deres måde og vise de syntes man er lækker...

0
0
Svar på denne tråd

Tøjet viser
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 18:10

jo bare figuren, og hvis den ellers er iorden, så er det da til at forstå. Det er en af årsagerne.

~ Greven og Luke ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse. Man ved jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield.

0
0
Svar på denne tråd

Til grin...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 18:11

Hehe, ja, jeg tror altså også bare det er fordi man bliver gjort lidt grin med. Mange mænd har nemlig den der indstilling Rose også beskriver.

Jeg mindes da også dengang "Annegrethe"-sangen med toppede. Der er rigtig mange der har sunget den sang efter mig... Dengang var jeg ikke så gammeml igen, og jeg syntes det var det mest forfærdelige!

Nu er jeg heldigvis ret ligeglad med hvad folk tænker. Og min egen kæreste syntes jo bare det er rigtig hyggeligt jeg har hestene. Det er det vigtigeste.

Hilsen Henriette

Jeg søger part til McAdoo og Bacardi

Få et dejligt dyr fra Dansk-Dyreværn-Århus

0
0
Svar på denne tråd

I mine unge
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 18:12

dage er det sket mere end en gang at jeg har fået opmærksomhed i mit ridetøj- og er blevet inviteret ud....nu kikker der bare en mand i ny og næ når jeg handler i ridetøj....de gør sig nok nogle tanker om kvinder og ridning.....og måske har de ret...kvinder der rider skulle være mere 6x et

MVH Dorthe

Dygtig HMS handler om at have den samme hest i mange år,

ikke at have mange heste på få år.

Vores kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby.

Se billede på mit HN.

Øremærke nr. ZGO383

Dusør gives

0
0
Svar på denne tråd

Ridetøj ..
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 19:07

Pyha, har slet ikke skænket den tanke at de tænder på os hestepiger i stramme ridebukser, og lidt ridebukselår Pyha, jeg tænker da bare at de syntes jeg er sød *selvglad* Ej joke

Jeg har faktisk oplevet, at en ung mand, nævner ingen navne, han havde "ændret" sig ud fra hvilket tøj jeg havde på. Jeg har for det meste ridetøj på når jeg ser ham, og han er altid sådan hvor han skal "drille" mig, og få mig til at grine altså være ret sjov, og hvad ved jeg, ret hyggeligt Så to gange, har jeg haft skoletøj på, lidt stramme cowboybukser, og syntes selv jeg var en smule kønnere at se på end i hestetøj, og der var der ikke så meget, altså han drillede lidt, men slet ikke som han plejede. Ret underligt!

Kærlig hilsen Sofie.

Zobell og Lisa.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er tilsyneladende
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 19:10

også ret hot i ridetøj.

Nogle gange er mænd altså lidt for lette at begejstre....(hovedrystende smiley)

/minski

Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd

mænd siges
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 19:19

jo at være meget vusielle. Så tøjetsfarve, facon osv. har da meget at sige. Folk tænder på forskellige ting. Men igen. Hvis pigen i tøjet ikke i forvejen har en attraktiv krop og ansigt og måske det rette blik i øjnene, så så skal der mere lir til.

I hvisse tilfælde har ingen pålædning mm. nogen effekt

~ G & L ~

Man skal aldrig sige nej til en fristelse. Man ved jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield.

Der er så meget kvinder ikke forstår.......om mænd!

0
0
Svar på denne tråd

Lalalalalal
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 21:32

minski: Ja du har ski ret.

Grev Axell (Luke): Hehe fedt skrevet. Fik lige engang grineflip

Kærlig hilsen Sofie.

Zobell og Lisa.

0
0
Svar på denne tråd

Re: Svar
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 22:11

Det oplever jeg også ekstremt tit.

Og om jeg kan forstår det - Nej!

jeg tror nu bare det generelt er mit meget lange lysehår flagrende, og så mænds sjofle tanker om piger der rider, der gør jeg skal have et dyt, råb og lidt med på vejen ;)

Zazs '
Tro på dit instinkt - stol på dine følelser.
Springer til salg
0
0
Svar på denne tråd

Je må da lige tilføje
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 22:41

at jeg personligt synes en pige/kvinde iført pæntsiddende ridebukser og støvler osv.(hvis han altså er en pæn pige) mere spændende end den samme pige iklædt, hvad der åbentbart er pigemode idag, halvbeskidte hvide gummisko og kedelige blå jeans, der sidder så stramt, at det ser ud som om hver eneste fedtpartikel er flygtet ud over buksekanten, og de er trukket så langt op, at hvis det var en mand der havde dem på, så ville han have en ligeså lys stemme. BVADR!

~ G & L ~

0
0
Svar på denne tråd

Hi hi...
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 22:52

Jeg har også engang stået ved et busstoppested og hængt i mit ridetøj da der kom en mand og tilbød mig at sidde model til et eller andet tegnekursus på en skole! (Jeg sagde pænt nej tak!)

Desværre synes min kæreste også jeg ser "dum" ud i ridetøj, ærgeligt når jeg nu bruger så meget tid i det! :-)

Tine

Lager: Haferfrei, Cornmüsli, Champion, Vito, majsflager, Betfor, elektrolytter, fodertønder - rabat ved flere sække Haferfrei.

www.tinegade.dk

0
0
Svar på denne tråd

grev axel..
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 00:12

hehe.. studsede lidt over denne sætning: .(hvis han altså er en pæn pige)

..sidst jeg hørte om lækre ridetøser, der var transvestitter nu altså ikke i særlig høj kurs

..bedre held næste gang

mvh. Gitte & Tyran.

0
0
Svar på denne tråd

på hesten
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 09:19

Jeg synes klart det er "værst" når man sidder på hesten med rank ryg og struttende atributter :)

Det kan drengene ikke helt stå for :D

"Jeg har ondt af folk der ikke drikker,
Tænk at vågne op om morgenen og vide,
at man aldrig får det bedre"
Frank Sinatra

Vi-savner-en-hest

0
0
Svar på denne tråd

meget meget
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 12:55

mærkeligt!

i skulle have hørt de kommentarer jeg så fik den dag jeg hentede min nye sadel, bag på min cykel, i ridetøj.. haha!

"Why don't you ask the little people who live in your potatoes?"

0
0
Svar på denne tråd

dfjhdjfhsdf
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 14:34

Tror jeg desværre jeg er nød til at give Henriette ret. Jeg har lidt den opfattelse at når ungemænd/drenge råber efter piger/kvinder i ridetøj så er det mest fordi det er hoverende. Synes ofte denne type ser ned på dem der rider. Nu er ridetøj ikke ligefrem det mest 6ede tøj på denne jord (Man kunne da have håbet nu når man havde sin gang blandt det).

Lars
Det eneste du kan være resten af livet er dig selv, så hvorfor ikke være det med det samme.??
0
0
Svar på denne tråd

Jeg bliver dyttet af...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 15:40

Men det er vist kotyme at man dytter af folk man kender, her i Løgumkloster *gg*

Hvad jeg dog syntes var meget skægt var i sommers, hvor vi var 8 seniorspejdere der udførte vores sommerlejr - på cykel! Så vi læssede cyklerne og cyklede 40-90 km om dagen. Der var MANGE der dyttede, hang ud af vinduet og råbte "hep hep" osv. Især af mig som den eneste pige på holdet.

/Lene

Marsvin søger ny ejer! Se præs. for info.

Sorg er kærlighedens pris.

0
0
Svar på denne tråd

kender det godt...
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 16:01

Ja det vildeste jeg har oplevet i den retning, ligger et par år tilbage, hvor en rideveninde og jeg kom cyklende hjem fra rideskolen. Det var faktisk en såkaldt moden mand, der cyklede på den modsatte side af vejen. Han gloede så meget at at han tilsidst cyklede ind i en hæk ..

Om det var vores lange hår eller ridebukserne, eller om det var fordi vi bare var ufatteligt grimme ved jeg ikke, men vi fik os et godt grin. .

Men ellers synes jeg generelt at "udenforstående" som regl glor på en som om man kommer fra det ydre rum...

Hilsen Maria

Danske Sports Ponyer - er også også for voksne!

0
0
Svar på denne tråd

kender det godt
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 21:11

Nu har jeg som mand oplevet det samme. Følger mig også overbegloet engang imellem når jeg kommer gående i mit ridetøj.

Måske fordi jeg er en mand eller ved jeg ikke

Rigtig mænd rider hver dag,og går i RIDEBUKSER.
0
0
Svar på denne tråd

Godt med..
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 21:20

Godt med din mening Pikur 1! For det er faktisk sandt, jeg glor altid på mænd i ridebukser! Så det er vel bare det samme mænd gør med os piger

Kærlig hilsen Sofie.

Zobell og Lisa.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn..
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 22:07

Det er jeg næsten ude for dagligt. nogle drenge har såmænd lagt en rute ud omkring min ridebane som de bruger til at vise sig med deres smarte lille golf 2, med høj fart og musik og masser af råb..

Sad faktisk og snakkede med en fyr her i weekenden om det. Han sagde han syntes det var ret sexet Med de stramme og beskidte bukser. Han var vildt bange for heste, men alligevel. Og så sagde han også at piger der red, som regel var gode til at 'ride'

Så jeg tager det som regel som en kompliment, ryster og tænker "dumme drenge, hvad får i ud af det?" og glæder mig over at min pony på den måde bliver udsat for så meget i trafikken..

/Cecilie

Sælges:

Kat 3 hoppe, pandora, se hendes præs.

Kat 3 hoppeføl fra 2007, Weslh/dartmoorblanding. Super gangarter.

Kat 3 hingsteplag fra jan 2006. Palomino m 4 sokker og blis. Kommende dressur.

Skriv.. ...

0
0
Svar på denne tråd

glor i hvert fald også
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 22:15

når der er en mand iført ridetøj. Men det er for det meste fordi det er et særsyn.

~ G & L ~

0
0
Svar på denne tråd

ja ha selv
Forfatter: 
Dato:  22-01-2008 23:31

en aldrende kone som jeg får tilråb..Plaskvåd og møghamrende belortet på cykel, er det kommentarer som "Go r#v..Rauw(knurren), Hey søde" m.m.m...Min undren er nærmest gigantisk..Bevares...bukserne er stramme, men mine støvler, er sådan nogle beridersvende, der HELT sikkert ikke leder tankerne hen mod lak og lir

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

Tilråb!
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 06:41

Er jeg den eneste der synes det er irriterende at lastbiler og blier dytter af en når man kommer ridende. Og hvis man synes, at man får meget opmærksomhed til hest. Så prøv at kører ud mod stranden en varm sommer dag på rulleskøjter det plejer at få drengene helt op og ringe.

0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 10:58

Jep jeg har oven i købet prøvet at blive stoppet op midt i en ridetur og inviteret ud på date sammen med en veninde... Så der må vel være noget over os hestepiger, selvom vi stinker af hest! ;)

-Har nu fundet drømmehuset og venter kun på byggetilladelsen! :)

STALD BRATTENSBORG

-Mellem Odder og Skanderborg

0
0
Svar på denne tråd

Godt spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 11:22

om det er det ene eller det andet der gør det.

Jeg var engang ude at ride med en veninde, hvor vi mødte to cykelryttere, der stod stille og gloede. Den ene skulle så lige spille smart og sætte sig op på cyklen, mens han støttede op af væggen med armen.

Eller det troede han i hvert fald han gjorde. Han havde så travlt med at glo, at han bedømte afstanden forkert og røg lige på røven Det var nu lidt sjovt.

Hilsen Pia

Riding is a dance between two friends.

Vil gerne vide om nogen kender min hests fortid? [FOR] Nogen der

0
0
Svar på denne tråd

Jep piger
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 12:24
Ja piger, I er altså lækre i jeres stramme ridetøj ;-)

Jeg vil da gerne indrømme, at jeg synes det er et dejligt syn med en køn pige i ridetøj. Jeg er selv til søde og naturlige piger. Så jeg synes ikke der er noget mere sexet en en aktiv pige, der har andre interesser en mode, makeup, og det sidste nye afsnit af @!#$ & The City :-)

Det er vel bedre end fyre der går efter blond hår, store bryster og g-strenge. Jeg har datet den slags piger. De bliver sgu kedelige efter en uge. Nej stik mig hellere en pige i ridebukser, vind i håret og røde kinder efter en ridetur :-)

Men jeg tror ikke det kun er ridepiger der bliver råbt ting efter. Jeg tror da der tit bliver råbt efter f.eks. cykelryttere og dem der der dyrker langrend på asfalt. Det har jeg da gjort mange gange :-P

Hilsen Frederik

0
0
Svar på denne tråd

Der kan I bare
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 15:42

se, tøser. I ser ikke så fjollet ud som I selv tror. Undtagen når I har hjelm på, selvfølgelig.

~ G & L ~

0
0
Svar på denne tråd

hahahahaha
Forfatter: 
Dato:  23-01-2008 17:13

Sikket indlæg :)

Er blevet dyttet af, også et par gange på hest. Haha, i sommer da jeg gik tre km ned til Krebshuset i Sorø med mit tjenertøj på, blev der godt nok også dyttet igennem. Det kunne altså godt være lidt pinligt, men hvad pokker!

Jaja - hvad de "kære" hankønsvæsener dog ikk gør ::)

Soranernes stolthed:

Susie & Nougat den Grønne : )

0
0
Svar på denne tråd

heejsa
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 11:40

Ja, det kender jeg ! Ihvertfald når man kommer ridende gennem ringsted by og man står på tanken og deler en is med sin hest . Eller man kommer rindende påm en storvej's cykel sti, mange er lige ved at køre galt, som om de aldrig har set en hest før .

Kærlig Hilsen

Nadja

Stalden med

Kæmpen Lousianna , Klumserøven Donna , Sure Pony

&

Den skæve Polka Prik

Desværre uden den brogede plet, men med Atterupgaards Lousianna

0
0
Svar på denne tråd

jeg tror det er mænds
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 12:23

fantasi.. de tænker på at man som rytter sidder og gnider.. ja i ved selv hvad mod sadlen, det skulle ikke undre mig om de tror at det er en nydelse.. det har jeg ihvertfald engang hørt en sige.. måtte så lige korigere og sige at var ikke sådan det forholdt sig.. :-)

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

prøv at lave
Forfatter: 
Dato:  24-01-2008 17:07

en søgning på nettet. Nogle påstår noget andet. Men det kommer nok an på hvor sensibel man er og hvor og hvordan man gør det.

~ G & L ~

0
0
Svar på denne tråd

fnolde
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 20:07

Ja der er ikke noget bedre end en pige i ridetøj.

0
0
Svar på denne tråd

god ide...
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 21:08

Fik lige en ide - kunne det ikke være sjovt at lave en tråd i et rigtig mande-forum og så høre hvad de kære hankøns væsner egentlig siger til piger i ridetøj?

Jeg foreslår motorcykelgalleri - og da jeg har en bruger derinde, vil jeg godt melde mig til at oprette en tråd derinde :)

Ku det ikke være skægt?

Mvh. J u l i e

Med Ferrari'en :)

0
0
Svar på denne tråd

Ridetøj..
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 21:24

Julie: Jo det kunne være en fantastisk idé, det må du gerne gøre, det kunne være ret skægt!

Kærlig hilsen Sofie.

Zobell og Lisa.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 21:34

Har altid været flov over at vise mig i ridetøj andre steder end hos hesten osv. Synes folk glor, og så er det i mine øjne bare ikke tøj, der passer til andet end ridning

Men fremover kan det da være, at jeg skulle begynde at tolke anderledes på folks (fyre) blikke

Mvh.

Kristina og Mademoiselle

Du kan også hjælpe: www.wspa.dk

0
0
Svar på denne tråd

Skulle det
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 22:21

ikke hellere være et bilforum.

~ G & L ~

0
0
Svar på denne tråd

Haha...
Forfatter: 
Dato:  25-01-2008 22:41
Herude hvor jeg kommer fra, er det vist så tilpas almindeligt at se piger og deres heste, at det er blevet rutine. Har til gengæld prøvet at en familie, der tydeligvis må have været på gennemfart, stoppede for enden af vores ridebane og kiggede på, da vi sprang. Det var en lettere pudsig oplevelse.

Når jeg har været ude at ride ved større byer, f.eks. på distanceridt, har en hel del benyttet sig af muligheden for at glo. Hvorfor ved jeg ikke -( måske har de vitterligt ikke set en "rigtig" hest før?).
Men ve den stakkels mand, der dytter! Så kan jeg råbe højt og se aldeles olm ud - alle associationer til sød ridepige må forsvinde øjeblikkeligt.
Eftersom jeg kommer fra laaaandet, ved folk herude godt, at man ikke dytter af heste, men byboer har vist ikke helt samme forståelse for hestes reaktionsmønstre!

Mht. at se godt ud i ridetøj, har jeg et par ridebukser, der ser skidegodt ud på, men er nærmest umulige at ride i. Man kan simpelthen ikke sprede benene nok *GG*.
Jeg ynder at invitere på "date" i stalden, og så kommer de ridebukser altså ud af skabet. I dem føler man sig næsten lækker.

Til gengæld er det sådan, at siddende på hesten midt i en ridetime, kæmpende for at holde armene på plads, hælene nede, hovedet oppe og skuldrene tilbage vil jeg helst ikke ses - rød som en mindre ildebrand i hovedet og pustende som en gammel følhoppe på vej op ad bakke, fordi vejrtrækning altså er nummer 10 i køen af ting, der skal huskes.

/Line

Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur, højtelsket ædemaskine!

0
0
Svar på denne tråd

Nu er ..
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 02:57

.. ridebukser nok noget af det mest afslørende stykke beklædning af formen på en kvindes røv, med mindre man skal se hud ..

De sidder tæt, meget tæt og afslører eks. lårtykkelse i forhold til længden af benet (proportioner).

Læderstykket bag på afslører nok også meget om det er en pæn velformet nummer eller en større ladeport med bip-bip lyd når den bakker der kommer. Jo større og specielt des bredere læderstykket er, des større virker den. Måske derfor vi kigger ekstra efter.

Derudover er ridebukser jo også oftest af en høj talje og viser blot en kvindens form uden at afsløre hud ..

Og måske også noget med at en kvinde i ridebukser der kan og vil kontrollere et stort dyr som en hest, måske har noget power og vilje i sig. Og har hun så proportionerne iorden og bare ser sød ud, jo jo ..

Modsat en intetsigende bimbo i Paradise Hotel, som kan være nok så smuk - vig bort ..

- Martin

0
0
Svar på denne tråd

sjov...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 11:22

Grev Axell - jeg har kun bruger til mc-galleri, så ved ikke om jeg kan lave et indlæg på bilgalleri... men gir det da det forsøg :)

Smider et link når jeg er så langt

Mvh. J u l i e

0
0
Svar på denne tråd

mændslinger...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 11:52

www.motorcykelgalleri.dk/html/ for_messageDetail.asp?MSG_ID=66014

Tror desværre at dommen lyder på at hestepiger ikke er hotte :( Aller højest lidt søde måske.. Men ellers er vi vist ikke noget hit :S

Mvh. J u l i e

0
0
Svar på denne tråd

Ridebukser
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 12:55

Julie: Haha, vi bliver vidst stemt ned inde på motorcykel forumet Fedt med sådan et indlæg derinde Julie Så har de kære mænd noget at tænke over

Kærlig hilsen Sofie.

Zobell og Lisa.

0
0
Svar på denne tråd

Ridebukser..................
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 17:28

Nu må jeg som mand lige melde mig på banen. Ang de mænd der ikke kan lige heste og hestepiger tror jeg er fordi at de er misundelig på at man kan styre så store dyr, samt at man nusser om dem.

Jeg må så selv sige,at jeg er glad for at jeg valgte den sport frem for fodbold. Det er sku da hyggeligt med den hygge man har i stalden. Det kunne de andre lære noget af.

0
0
Svar på denne tråd

hellere
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 18:16

hestelugt end olie og udstødningslugt. Det er dog rigtigt at ridetøj ikke klær mænd så godt.

Kan også stille lidt tvivl om vurderingen fra et motorcykelforum. Tror den slags mænd hellere vil have lidt seje motorcykeltøser end bløde hestepiger. Noget af det har måske også med det rygte ridning har i dnamark. Altså lidt for ponytøseagtigt.

Det kunne nu være sjovt at lade dem prøve nogle rigtige hestekræfter.

~ G & L ~

0
0
Svar på denne tråd

hæ hæ hæ...
Forfatter: 
Dato:  26-01-2008 20:04

Ganske morsomt indlæg... Vi dejlige damer burde faktisk lægge et par billeder ind af os selv derinde, så vi rent faktisk kan vise de der gutter at vi er ret så hotte i vores rideoutfit...

Dansker bosat i Norge, som savner lakrids, labrelaver og danske motorveje!

0
0
Svar på denne tråd

hotte ridetøser
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 02:38

Klitgaard »Que Feliz«: god ide - vi bør virkelig bevise at de tager fejl mht os tøser :) Så hvad med at fatte kamera, få pudset støvlerne og håret sat - og så vise dem nogle ORDENTLIGE ridetøser? Jeg er med på ideen

Mvh. J u l i e

0
0
Svar på denne tråd

gjgfhjfkhgjfg
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 14:48

Pu ha, de er hårde ved os, hva? Der på mcgalleri. Men så er vi jo nogle der er heldige - ment på den måde at jeg senere sætter et billed ind af mig i ridekluns ved siden af vores Suzuki. SÅ får de drenge svært ved at sige for meget, for så ville det jo være dobbelt moralsk

Susie

Soranernes stolthed:

0
0
Svar på denne tråd

Tadaaaaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 15:03

Vi er smukke i vores ridetøj!!!!!!

Eller,?

Jeg er blevet blinket af, om jeg ikke fattede det!?

Jeg gik sqi ind i Netto og skulle have noget mælk. Der stod 1 dreng og kiggede på mig! Jeg smilede dog venligt tilbage også blinkede han af mig! Med mudder og møg

OM jeg fatter det!? Det gør jeg ikke?

Hannah R.

Gør livet til en fest. Rid Fjordhest.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fatter
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:09

så ikke hvad piger ser i en håndværker iført oliebeskidt kedeldragt og svensknøgle i den ene hånd.

~ G & L ~

0
0
Svar på denne tråd

hjfghjfghjfghj
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:14

Grev Axell: Nej, det vil jeg gerne give dig ret i. Jeg kan absolut ikk se det frække i sådan en.

Eller andre "dragter" for den sags skyld. Hverken dykker,-håndværker,-politi eller brandmand. Niks, siger Susie

Soranernes stolthed:

0
0
Svar på denne tråd

arhhh hvad med en flot
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:21

fyr i våddragt. Eller er det kun mænd der synes at pigerr ser godt ud i sådan en.

~ G & L ~

0
0
Svar på denne tråd

hgjghkgjk
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:29

Haha aaadd!

Ej, min far går nogle gange rundt i vores indkørsel IFØRT VÅDDRAGT! Han er jo dykker, men hvor jeg dog sætter pris på, at kun hjortene og fasanerne ser det ;p

Nænæ - jeg foretrækker mit singleliv :)

Soranernes stolthed:

0
0
Svar på denne tråd

jjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:32

På den vej i rider skulle i få en lang & lyshåret mand til at ride på hesten, iførst stramt ridetøj, og bag fra DYYYYT og så når de til deres forbavselse ser det

Lady og Nana-

i er fantastiske!<'3

0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:46

faktisk oplevet, at en flok drenge i en hvad det troede var en sej bil, kom kørende bagfra. De dyttede ikke, men den ene hangud af vinduet med et stort grin i fjæset. Straks han så mig forsvandt smilet og han trak sig ind.

Gad vide hvad de har tænkt og sagt til hinanden.

~ G & L ~

0
0
Svar på denne tråd

thfgjhgfjhfg
Forfatter: 
Dato:  27-01-2008 18:54

Haha ja, de havde de nok ikk forventet :D

Soranernes stolthed:

0
0
Svar på denne tråd

gfdgfdf
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 15:22

Nå, min pc'er vil ikk lade mig sætte billed ind, øv bøv /:

Soranernes stolthed:

0
0
Svar på denne tråd

Iført ridetøj
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 19:45

Jeg er da også blevet inviteret ud iført ridetøjet. Endda det rigtig snavsede og støvede sommertøj. Slæbende på en hest som insisterede på at savle mig i håret og snotte (pruste) ud over mig i samme øjeblik.

Jeg sagde godt nok nej.

Er også blevet dyttet osv. af.

Har en enkelt gang oplevet nogle unge fyre dytte helt vildt, slingere over mod hesten og højt grinende. De troede vidst de kunne skræmme kræet. Nu var min gamle hest så ikke helt almindelig på det punkt og vippede end ikke med øret.

Fyre er nogle underlige størrelser.

Tror i har ret i den der med, at de tror man er vildt god at ride på andet end hesten.

Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd

Haha :D
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 20:56

Har altså fået mig et godt grin af historierne :D

Synd at de fleste fyre siger NOT.

... sagde Yamit. :)

0
0
Svar på denne tråd

Piger i ride-outfit
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 13:22

Jo, piger/kvinder kan da godt se pæne ud i ride-outfit ! Som andre tidligere har skrevet fremhæver stramme tætsidende beklædningsgenstande jo en kvindes former, hvilket virker tillokkende på mange mandlige køn... bevidst såvel som ubevidst.

Jeg mødte min eks herinde, og vi var sammen i 4,5 år... Godt nok var det af andre årsager vi stødte på hinanden - jeg savnede det at ride. Men jo, jeg syntes hun så ret godt ud i ridebukser og ridestøvler... det samme syntes hun faktisk om mig - he, he Beskidt eller ren gjorde ingen forskel - for mit vedkomende - det gjorde måske endda kun sagen bedre... Omvendt har jeg ikke oplevet/set en pige hvor det klær at have ridehjelm på - tværtimod ! Men det skal man jo have på når man rider...

Jeg kan også godt være den der kigger lidt når jeg ser et hunkøn iført ride-outfit... men ikke anderledes end jeg også kan gøre det hvis jeg på gaden ser en pige der ser nydelig ud.

0
0
Svar på denne tråd

Nåh!!!
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 13:32

Og??

Illum !!

.

Af en vis kaliber :-) :-)

0
0
Svar på denne tråd

til hest i indre by
Forfatter: 
Dato:  26-05-2009 22:00

hehe ja hvad der er med mænd og ridetøj, det forstår jeg simpelthen ikke for mænd og heste passer som regel dårligt sammen Jeg mødte engang en ung gut på en ridetur og min veninde og jeg snakkede ganske kort med ham, og da vi havde redet ca. 100 m ned ad en sti kom han gud hjælpe mig løbende efter mig fordi han "bare MÅTTE have lov at invitere mig ud" hehe... Meget meget sødt

Men så skulle I prøve at ride midt i København iført spansk kjole, så skal I se opmærksomhed! Vi skulle ind og ride show på Christiansborg og da der var rimelig fyldt i ridehuset besluttede jeg da bare at skridte rundt udenfor Borgen omme ved museumspladsen. Hold da op med råb og skrig man får fra biler og busser og cykler og jeg ved ikke hvad Så køn er man sq heller ikke når man har vasket, striglet, kørt, læsset og gjort ved hele morgenen

0
0
Svar på denne tråd

lækker i ridetøj
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 18:56

Nu arbejder min kæreste selv i en rideudstyrsbutik(mand) og han har da ridetøj på hver dag. Det syntes jeg da at han er lækker i.

0
0
Svar på denne tråd

svært at svare
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 20:44

på når ikke jeg har set dig

# Number Six #

I'm not a number, I'm a free man!

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig er m
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 21:10

man lækker, da! :D

Jeg er da udmærket godt klar over, at jeg er lækker :D Uanset om jeg har ridetøj på eller ej, haha

0
0
Svar på denne tråd

Nej...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 22:35

...jeg er i hvert fald ikke, men min kæreste er svært glad for mine ridebukser (og nej, det er ikke fordi han selv springer i dem. :P)

Sådan på forespørgsel siger han, at det er fordi, at de "strammer alle de rigtige steder". Det med ridningen finder han dog ikke særligt frækt...

Mette (Fjolle)

Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

...Rigtige bekymringer starter med Dansk Varmblod...

Passier PSL dressursadel, 17", medium bom, kr. 2.500

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 23:17

Ja jeg har da også fået en del undrende blikke (både mænd og kvinder) når jeg er troppet op i supermarkedet i mine slidte wrangler, slidte abilenes og mine klingede hjulspore...

Meeeeen det nok mest fordi folk bagefter liiige skal ud og se om hesten er parkeret udenfor sammen med hatten

- Maria

0
0
Svar på denne tråd

trådstarter...
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 23:27

Absolut nej, (ikke lækker i ridetøj), hvilken syg humor...

Og rigtig synd for de fantastiske designere... der har "formet" vores dagligdags/fest-tøj... (hvilket spild).. hvis ikke at det kunne bruges til noget (mit tøj kan...)

Vh. Jill

Hvert græsstrå har sin egen dugperle

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-06-2009 23:53

Sjov tråd, for jeg har også undret mig! ;D

Men har også hørt fra ridedrenge gennem tiden, at et par Pikeurridebukser gør underværker for enhver røv. Og det skal åbentbart være Pikeur.

Signe

- det handler om at vinde, ikke kun at være med

"Forever trust in who you are - no nothing else matters"

Se min hjemmeside, unikke pandebånd tilsalg:

Lady G Design

0
0
Svar på denne tråd

Mon ikke det også handler om
Forfatter: 
Dato:  02-06-2009 00:07

at de her fyre tænker, at en pige/kvinde der kan kontrollere/"dominere" sådan et stort dyr som en hest, de nok er nogle farligt frække Dominatrix-vildkatte imellem lagnerne....?

Der er da sådan lidt SS-Ilse over stramme bukser, pisk og lange sorte støvler...hehe :D

Opstaldning i Børkop, Andkær eller Vinding søges!

Kontakt mig venligst på PB, hvis du kan hjælpe...

0
0
Svar på denne tråd

se ud i ride
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 16:17

Kan kun sige at ridetøj er dejligt behaligt at have på.

Og ja jeg svæver også til Pikeur.

0
0
Svar på denne tråd

Tilråb
Forfatter: 
Dato:  03-06-2009 16:40

Det eneste som jeg er blevet råbt efter mig, når jeg er kommet cyklende i mit hestetøj er 'BONDERØV!'.

Ja, manden som råbte var så selv handicappet, og jeg var to splitsekunder fra at råbe 'SPASSER' efter ham, men jeg tog mig selv i det. Jeg tror ikke, at de pædagoger som gik sammen med ham, ville have værdsat det .

Til gengæld er jeg indtil flere gange blevet passet op af bumselignende mænd, når jeg har købt ind i diverse supermarkeder på vej hjem fra hesten . Det skal lige siges, at jeg rider western, og at mit ridetøj derfor består af (nærmest kronisk beskidte) cowboybukser, korte staldstøvler og om vinteren den største og varmeste jakke jeg kan få fingrene i. Det ligner med andre ord ikke 'officielt' ridetøj, og min lettere lapsede påklædning får åbenbart bumserne til at tro, at vi er på bølgelængde .

Mvh Lise

0
0
Svar på denne tråd

signen
Forfatter: 
Dato:  28-08-2009 14:51

Kan kun sige at "Pikeur ist Pikeur"

0
0
Svar på denne tråd

Hmmmm..
Forfatter: 
Dato:  29-08-2009 10:13

Tja, for mig er det nu det at nå man møder en i ride tøj, så ligger det hele i den glæde som stråler ud af øjne fordi det er noget der bliver nyt til det yderste, og sempel hen er ren fornøjelse også den kedlige del af det at have hest. også den naturlige skønhed der er ved det at ture vise møj under nejlene, det er sku skønt at se en pige uden spartel masse og 2 liter magling for at kunne vise sig, også er det sku ligemeget om i er 2 eller 100 år det er smilet i øjne. tja min tanke om det. Og piger det har intet med det frække at gøre, selom det ikke er noget dårligt syn med en god r.. i ridebukser

DET ER DEN GLÆDE SOM I/VI VISER.

0
0
Svar på denne tråd

Tja.....
Forfatter: 
Dato:  29-08-2009 10:48

Har da selv fået nogle mærkelige kommentarer i ridetøj. Jeg stod en dag i en butik, hvor en dreng på omkring 17 siger, pæne bukser, med en lidt "ond" klang. (Han mente det ikke godt" Men folk glor nu bare altid når man kommer gående i Netto iført ridetøj. Det gør nu ikke mig noget. Tror de fleste har vænnet sig til at se én i ridetøj... :D Synes nu ikke selv, at mænd i ridetøj er noget dårligt syn... Specielt ikke når det er stævnetøj de kommer i :D

Hest sælges!!! Skriv for at høre nærmere. Billeder kan ses på profil, eller på bornholmermarked.dk

0
0
Svar på denne tråd

Columbus
Forfatter: 
Dato:  31-08-2009 15:35

He he, syntes da også at mænd i ridetøj er en lækkert syn.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider