|
|
| Rådighedsbeløb pr måned ? |
|
|
Inspireret af tråden rådighedsbeløb efter SU - var jeg interesseret i at hører hvor mange penge i egentlig har til jer selv pr måned, efter ALLE regninger er betalt? Samt hvilkent job i har / evt hvor meget i får udbetalt. Det beløb i har til rådighed pr måned TIL JER SELV, skal regnes efter husleje, regninger, el, hest osv.. Denne tråd er skam ikke for at snage i andres privat liv, omkring penge - jeg er skam bare nyserrig for at se hvad i egentlig har tilbage til jer selv pr måned ? 
Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist ! Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm ca |
|
|
rundt regnet, +/- osv ca 3000 kr til div sjov og ballade tøj og den slags goder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg er studerende.. Og jeg har 1000 kr til mig selv og bøger hver måned.
Venlig hilsen Cathrine - Savner Zeppelin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmm... |
| Forfatter:  |
charkant |
| Dato:  |
21-01-2008 16:53 |
|
Banken siger vi har 8800kr når alle regninger er betalt, dog ikke foder til heste (2 stk) 1 hund og 4 katte... Så vi har vel omkring 7800kr at skvatte væk... Nogen af dem ryger på opsparingen... MVH Henriette
FLP Aloe Vera sælges. 90dags tilfredsheds garanti eller pengene tilbage uden brok! Kontakt mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bamdam |
bjarne1525 |
21-01-2008 16:56 |
|
har vel efter husleje - boks - smed - mc ca 3500kr tilbage til mig selv i mdr. glæder mig til studierne er færdige så man kan tjene lidt penge så man kan lave lidt sjovt igen - økonomisk set. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| penge... |
|
|