|
|
| Rådighedsbeløb pr måned ? |
|
|
Inspireret af tråden rådighedsbeløb efter SU - var jeg interesseret i at hører hvor mange penge i egentlig har til jer selv pr måned, efter ALLE regninger er betalt? Samt hvilkent job i har / evt hvor meget i får udbetalt. Det beløb i har til rådighed pr måned TIL JER SELV, skal regnes efter husleje, regninger, el, hest osv.. Denne tråd er skam ikke for at snage i andres privat liv, omkring penge - jeg er skam bare nyserrig for at se hvad i egentlig har tilbage til jer selv pr måned ? 
Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist ! Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm ca |
|
|
rundt regnet, +/- osv ca 3000 kr til div sjov og ballade tøj og den slags goder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg er studerende.. Og jeg har 1000 kr til mig selv og bøger hver måned.
Venlig hilsen Cathrine - Savner Zeppelin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmmm... |
| Forfatter:  |
charkant |
| Dato:  |
21-01-2008 16:53 |
|
Banken siger vi har 8800kr når alle regninger er betalt, dog ikke foder til heste (2 stk) 1 hund og 4 katte... Så vi har vel omkring 7800kr at skvatte væk... Nogen af dem ryger på opsparingen... MVH Henriette
FLP Aloe Vera sælges. 90dags tilfredsheds garanti eller pengene tilbage uden brok! Kontakt mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bamdam |
bjarne1525 |
21-01-2008 16:56 |
|
har vel efter husleje - boks - smed - mc ca 3500kr tilbage til mig selv i mdr. glæder mig til studierne er færdige så man kan tjene lidt penge så man kan lave lidt sjovt igen - økonomisk set. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| penge... |
|
|
tja det afhænger jo lidt af hvilken måned der er tale om og hvor mange udgifter man har den måned! En ting er sikkert: december= 0 kr!!! hehe Jeg får SU + SU lån, ialt er det ca. 6600 kr om måneden efter div. regninger har jeg vel ca. 2500 kr til mig selv - hvilket inkl. mad og bøger. Jeg arbejder som tjener på Operaen, hvilket giver rimeligt godt! Her kan jeg tage de vagter jeg har tid til/ brug for - jeg er næsten lige startet så ved ikke helt hvad jeg kommer til at få ud af det om mdr... men regner med en 2000 kr ekstra om måneden!  Knus...
***Gry*** Bolig København/Amager søges! -Kender du nogen som kender nogen...?? Kontakt mig: gryper@dsr.kvl.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Su plus lån |
|
|
det giver da 4.500 + 2.500 = 7000 pr måned... nå men jeg har det samme plus penge fra undervisning. Jeg har efter udgifter ca. 500 kr til sjov og spas og tøj og udstyr til hyppen... men jeg bruger også en del penge på hesten, dvs undervisning og kurser... Og det er vel egentlig også sjov for mig..
Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!! Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp Lidt frelst og Stud.agro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigeligt.. |
Stutteri Inger-Marienlund |
21-01-2008 17:30 |
|
eller det havde jeg, nu er jeg arbejdsløs fra Februar.. Men ellers har jeg vil haft omkring 8.000 når alt er betalt.. Hvoraf mange er sat på opsparing..
Stutteri Inger-Marienlund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forstår ikk helt spørgsmålet... |
Kamilla-Xantippe |
21-01-2008 17:48 |
|
...penge TILOVERS?? Jeg er også "fattig" studerende, så der er ikk noget hedder penge tilovers... Argh, måske 100-200 kr efter alt er betalt. Damn jeg glæder mig til at tjene penge... igen.. 
Kamilla König * *Stud. med. vet.*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan jeg ikke svare på |
Illum |
21-01-2008 19:02 |
|
Så bliver det kaldt blær, eller at jeg viser mig 
Illum Som også i 2008 forbliver sig selv, så er det nemlig svært at falde ud af "rollen" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
|
|
Nu er vi jo to og har fælles budget. Og kæresten indkomst svinger meget, da han er tømrer og tjener penge alt efter arbejdet osv. Jeg er lærer. Vores faste udgifter er; afdrag på vores nedlagte landbrug, 2 biler, 2 heste hjemme, 2 hunde, 1 kat, ænder, høns... Og det normale mad, benzin osv.... Hvad man har til sig selv om mdr afhænger jo også af hvordan man bor og derfor en del af 'overskudet'. Et skud er at vi har ca. 8.000 kr om mdr. Når kæresten får ekstra er det bare oveni. Sidste mdr fik han ekstra penge for den sidste plads han var på... Det var 45.000 kr Vi har det ret godt lige nu, men det var også lavvande her mens jeg læste. Vi sparer også vores penge op, da vi skal bygge om til sommer. -Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej da illum . |
bjarne1525 |
21-01-2008 19:26 |
|
nej da illum - der vil jo bare kommer nogle kommentar med at det er den skide landbrugsstøttet der holder røven ovenvande på dig - syntes du er ved at falde lidt af på den - siden hvornår er du begyndt at tage dig af hvad andre tænker? det er da en sjælden set ( og muligvis ikke positiv) egenskab hos dig du er ved at udvikle. lad da dem, der gider få ondt et vist sted, sidde og klø sig i roeven over hvordan de nu skal revse dig når du nu har blæret dig lidt - jeg selv er af den overbevisning at dine økonomiske kommentar ikke skal tillægges den store værdi. lykken er jo for nogen gods og guld - andre finder lykken i noget andet - jeg mangler ikke noget i livet, materialistisk set - stiller heller ikke de store fordringer på det punkt - så det kræver jo ikke en stor økonomi at tilfredsstille dette - og dem der stiller store krav - må jo som regel også tage et større ansvar på nogle punkter (arbejds og livsmæssigt)for at tilfredsstille dette. fred være med at nogle gider dette - bare jeg kan være fri og så have bedre tid til det der gør mig glad i hverdagen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg troede |
Annette Kray |
22-01-2008 08:36 |
|
Illum var fuldstændig ligeglad med hvad folk sagde om hende? Hm der kan man bare se....... Annette
Man skal lære så længe man lever!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lige nu |
|
|
ca 2000, da jeg er på sygedagpenge..
Fjordhest er bedst! Mor til Naia født d 4-1-06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rådighedsbeløb |
|
|
Puha.. Har vel ca. kr. 4.500 tilbage til mig selv. Min kæreste har vel ca. det samme, så vi har vel ca. 9.000 tilbage til os selv. Gad godt vide hvor alle de penge bliver af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så fandt du din niche på HN |
Illum |
22-01-2008 10:44 |
|
Hva´ Bjarne, at hyle i kor med de skabede..... Du udtaler dig, som så ofte før, uden viden...
Illum Som også i 2008 forbliver sig selv, så er det nemlig svært at falde ud af "rollen" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
22-01-2008 12:09 |
|
er på SU og arbejder ved siden af som fitnessinstruktør og kommende personlig træner. Jeg har cirka 1800 til mig selv efter alt (hest,togkort m.m) er betalt. Der er jo så nogle gange om året hvor en stor bid af dem går til studiebøger.
Xoco82 & Davina Stud.theol Part søges!se annonce på MP. "Han skal bringe for lyset, hvad der er skjult i mørket, og åbenbare, hvad hjerterne vil" (1 kor 4 v5)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjoe... |
Tullermus |
22-01-2008 13:20 |
|
Som skrevet i den anden, så har jeg 976 kr til overs når alt er betalt. /Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bambambam |
Melanie ♥Fie♥ |
22-01-2008 14:42 |
|
Jeg er på sygedagpenge og har godt og vel efter alt er betalt ca. 2000 kr til mad og sjov...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi har to |
sandra-olesen |
22-01-2008 16:12 |
|
indkomster her i huset... så har et samlet budget på omkring 23.000,- om md, efter skat..
Når alle udgifter er betalt, dvs. husleje, mobil, dyrefoder, mad, opstaldning, benszin til bil & scooter osv osv, så sidder jeg med omkring 2200,- plus på min konto. Kæresten har som regel ca samme beløb tilbage...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glemte lige.. |
Xoco82 ♣Davina♣ |
22-01-2008 17:14 |
|
vi har også to indkomster - kæresten får kun SU til og med februar hvor vi så kører på opsparing/bijob for hans del men hans speciale (cand.merc.fir) skulle gerne være færdig til juni hvor han så kan få et ordentligt job 
Xoco82 & Davina Stud.theol Part søges!se annonce på MP. "Han skal bringe for lyset, hvad der er skjult i mørket, og åbenbare, hvad hjerterne vil" (1 kor 4 v5)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det svinger |
yiip |
22-01-2008 17:31 |
|
jeg er godt nok studerende, men er super priviligeret også har jeg et super godt studiejob ved siden af... mit rådighedsbeløb svinger helt vildt... her til den 1 feb. har jeg, efter alle faste udgifter som bolig, mad, forsikringer osv er betalt, 8500,- til mig selv som jeg så kan bruge til shopping og andet sjovt, andre måneder har jeg så "kun" 3000-3500... jeg er nok ikke at sammenligne med andre studerende da min økonomiske situation er noget anderledes end andre der læser.. dette er ikke noget jeg skriver for at blærer mig, men mere end konstatering.. er udemærket godt klar over at jeg skal være glad for at jeg så priviligeret, hvilket jeg så sandelig også er... -bare så ingen misforstår.. -synes det er synd at en tråd om økonomi skal ende med mudderkast omkring jantelov og "hvem der har mest"... det er jo ikke størrelsen på ens bankkonto der i sidste ende betyder noget...
I' m me.... and I'm perfect... Nu med cabriolet og vind i håret...  Ægte Gucci taske SÆLGES, se præ. Ægte BURBERRY halstørklæde sælges BILLIGT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden! |
GeLabs2203 |
22-01-2008 17:41 |
|
Jeg har som regel rigeligt, men her i januar måned har det hele bare set sort ud. Nogle gange har jeg haft 10.000,- når alt var betalt, men det sker ikke så tit. Ellers er det nok standart med en 5-7000,-
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Bliv min ven på MySpace
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja.... |
|
|
Det er lidt forskelligt. Men mellem 9000 kr. og 12000.. Som regel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo tak.... |
Buusser |
22-01-2008 20:54 |
|
det går fint ....  Når vi altså ikke "suger på lappen" over al den landbrugsstøtte vi skal finanisere  Er man skabet nu? Sikkert... . Who cares?
Misund ingen hans tilsyneladende lykke Du kender ikke hans hemmelige sorger. (indisk ordsprog)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmnnee |
|
|
De sidste år har jeg været så pylret at jeg ikke rigtigt har sat mine afkom til salg - da jeg kom til at regne lidt på hvor mange af mine afkom der ikke havede det godt nok...chorkerende nåede jeg op på over 50% som blev alvorligt vanrygtet - bare af dem jeg kendte til... OG ja, de bliver solgt alt for billigt men det burde nu ikke være ens betydende med at folk ikke passede dem ordenligt..  Så nu har jeg alt for mange muler og når de faste udgifter er betalt har jeg mindst ca. MINUS 4-5.000 kr. og så kommer mad, tandlæge, bil osv. oveni..."SNØFT" - og det på trods af at jeg arb. alt hvad jeg kan, normalt knap 300 timer pr. md. og sparrer på ALT (kunne da ikke drømme om at købe noget som helst der ikke var på vildt tilbud, eller tøj osv.) og jeg bor meget billigt. Så nu orker jeg bare ikke mere (mulerne har også yderligerer kostet mig to parforhold mv.) - nu sælger jeg stort set dem alle til gi-væk- pris og håber så på at min økonomi ser noget anderledes ud til sommer..;o) Jeg har regnet på det, og såfremt at jeg får solgt alle de muler som jeg gerne vil så vil jeg have ca. 3-6.000 kr. pr. md. helt til mig selv..!!!!! ret vildt  Mvh.
OX Fuldblodsaraberheste m. UNIK int. Multi Champion afstamning sælges/udlånes! TOP kvalitet alle ca. 160 cm. Fra KUN 7.5oo kr. Se fotos på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|