Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad kan man lave om natten??
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 01:28

Jeg hører til de, som har fået skubbet deres sovevaner en "lille bitte smule" i den forkerte retning

Og selv om det skam er hyggeligt at sidde her på HN og glo indlæg har jeg simpelthen for meget energi...

Så modtager med kyshånd gode forslag til hvad man kan lave om natten, af mere eller mindre produktive ting (som ikke larmer )

Kan jo lige så godt udnytte de sene nattetimer + den store energi til noget fornuftigt

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 01:37

Du kan komme herhjem og hive mig væk fra computeren og så hjælpe mig med at gøre rent. Der er MASSER der skal laves så du vælger helt selv hvad du vil Så giver jeg en kop kaffe/the/kakao. Og her er ingen som skal tages hensyn til mht larm

Miniatureheste
når man vil andet end kun at ride

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 01:38

hør musik ;D (med headset - det larmer ikke)

eller..læse en bog,eller stene nyheder på msn.dk Haha :D

Nanna

SMIL ;D

0
0
Svar på denne tråd

om natten?
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 01:56

en ipod i ørerne og så ellers stene noget på nettet, hehe.

0
0
Svar på denne tråd

hehe ja ok ....
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 02:16

jara23 - se DET var da et tilbud :) ih ville ønske der ikke skulle tages hensyn her, så havde hele hytten bare fået den store omgang!!

Nanna og Hanna - det er jo lige præcis det jeg har aaaalt for meget energi til

Æhj hvor er det belastende... tror jeg er nødt til at tvinge mig selv op kl 6 i morgen tidlig, Så jeg kan komme tidlig i seng i morgen aften Det er slet ikke rart at sidde her med så meget energi

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 09:35

Eller løb en tur. Jeg synes det er dejligt at løbe når det er mørkt, selvfølgelig alt afhængig af hvor man bor.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider