Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Rideskole hest.
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 22:38

Hej Alle.

Jeg er begyndt på rideskole :) hehe.

Ej det er for at holde mig lidt i gang idet min ene hoppe er skadet og den anden i tilridning

Derfor valgte jeg at starte på et voksenhold, hvis altså jeg måtte ride Zanzibar. En dejlig Dv som dog kun er lånt til rideskolen. Nu er jeg så bare gået hen og er blevet vildt glad for denne hest.

Uhh glæder mig som et lille barn til jeg skal ride ham hver fredag. Men bryder mig ikke om han er rideskole hest. Har virkelig lyst til at tage ham med hjem. Han har fået sig en masse særheder, som at han ikke står stille når man sadler op og vil ikke have hovedtøj på :(

Idag brugte je meget tid på ham med at strigle nusse og ordne hove. Han var en helt anden hest at ride og han nød det.

Uhh, bare man kunne tage ham med hjem:) Suk. er vist forelsket?

Andre der har prøvet det?

0
0
Svar på denne tråd

Jepsen
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 23:18

Tre gange om ugen når Bassen høhøhø'er efter mig, når jeg kan se hvor hun elsker det jeg har med til hende, hendes afslappede opførsel under mig i modsætning til under andre ryttere.

Hendes mys, hvor dejligt det er at hun er begyndt at få huld & muskler - har længe kæmpet fordi rideskolen ikke ville lægge dækken på hende, selvom hun blev SÅ tynd/radmager.

Men nej, hende får jeg aldrig med hjem, hvad skal jeg bruge en slidt hoppe på 18 år til? Poste penge i? Hjerte er godt, Hjerne er endnu bedre (I mange tilfælde). Så jeg kommer slæbende med sliksten, dækken, grime, lammeskind til grime, træktove, godbidder, tilskudsfoder osv. Fordi jeg holder af den hest

/Lene

Marsvin søger ny ejer! Se præs. for info.

Sorg er kærlighedens pris.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider