Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Bryllups ønsker.. kan man tillade sig
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 18:23

Kæresten og mig regner med at gifte os her til sommer.. og bagefter vil vi gerne på bryllupsrejse.. men efter festen er pengene ikke så store Der er ikke rigtig noget vi ønsker os (har hvad vi har brug for) så vi tænkte på at ønske os lommepenge til bryllupsrejsen.. men kan man det ?

Hilsen Signe :-)

Min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Bryllupsønsker
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 18:26

I kan sagtens ønske jer penge. Vi ønskede os alt muligt til hjemmet, men fik også ca. 30.000 kr. i pengegaver.

- Henriette -

Cavallo ridestøvler str. 37 sælges

str. 4, omkreds 36, højde 44

Kun brugt 2 gange, som nye.

Pris: 1.000 kr. inkl. forsendelse

0
0
Svar på denne tråd

ja selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 18:26

kan i det der er da mange der ønsker sig penge til deres bryllup.

håber i får en god dag når tiden kommer -- og en god rejse.

JANE PEDERSEN..

0
0
Svar på denne tråd

Ja det synes jeg da..
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 18:29

...sagtens man kan:) Men man kunne jo også ønske sig rejse gavekort til et bestemt rejsebereau og så bruge pengene som man egentlig ville bruge på rejsen som lommepenge:)

Jeg ved ihvertfald at vi kommer til at ønske os rejsegavekort da vi ikke rigtig har nogen ønsker:)

Og tillykke:)

Tina

Lånes: Islænder, SKAL være rolig og kunne stå i boks om natten. Mere på præsentation...

Nu med egen hjemmeside:)

www.tb-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder godt
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 18:38

Takker og det lyder godt.. var ikke sikker på om det var god skik..

Vil helst have bestilt rejsen på forhånd, da vi regner med at rejse 14 dages tid efter brylluppet..

Min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes egentlig...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 18:54

.. ikke at det er gode manerer at ønske sig penge eller gavekort.

Vil folk selv give det, så er det fint, men jeg bryder mig ikke om det.

£isbeth & Baloo
*
Content makes poor men rich;
Discontent makes rich men poor.
(Benjamin Franklin)
0
0
Svar på denne tråd

hov hov Tina...
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 23:05

Er der lige noget du mangler at informere om her?

HUSK hvem der skal være brudepige !

Hvem af Jer har så været på knæ?

Og jo man kan da sagtens ønske sig penge.

Xoco82 & Davina

Stud.theol

Part søges!se annonce på MP.

"Han skal bringe for lyset, hvad der er skjult i mørket, og åbenbare, hvad hjerterne vil" (1 kor 4 v5)

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 00:18

Jeg syntes sagtens i kan ønske jer penge.

Så længe det er noget i får gavn af, og som i vil blive glade for.

Og der er jo ingen det tvinger jeres gæster til at give jer penge.

Hoppe sælges, 3½ år, 154 cm, forventet stang 160.

Rønnebjerggård...

0
0
Svar på denne tråd

ds........
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 19:53

Jeg var for nogle år siden til et bryllup hvor brudeparet ønskede sig penge til en rejse.

Så der var der en bedstemt konto man kunne indbetale penge på hvis man ville give dem penge...

Syntes det var meget smart for så slap de jo også for at stå efter bryllupet med en masse kontanter...

0
0
Svar på denne tråd

ja da...
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 20:26

Da min veninde blev gift, ønskede de sig mest af alt lommepenge til bryllupsrejsen og ideer til, hvad man kan tage sig til i Rom. Jeg synes egentlig, at penge er den dårligste gave at give overhovedet, men fordi jeg nu vidste, hvad de skulle bruges til, ja så blev det altså penge alligevel.

Jeg synes sagtens, man kan tillade sig at ønske sig penge, men man skal nok ikke forvente, at alle giver det - og hvis man skriver på, HVAD pengene skal bruges til, så tror jeg, at der er større sandsynlighed for, at man får det - selv om jeg egentlig synes, at pengegaver er ret træls, har jeg det ok med, at jeg har været med til at give dem en god bryllupsrejse.

mvh. tina

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 20:27

Selv om jeg godt kan se, at £isbeth og jeg er i undertal, mener jeg heller ikke, at det er "pænt" at ønske sig penge til et bryllup. Og jeg har heller aldrig været til et bryllup, hvor brudeparret har ønsket sig penge.

Men selvfølgelig kan jeg godt se ideen, hvis man skal rejse og ikke har nogle andre ønsker.....

Synes bare ikke, at det passer til.....

Maria

Box udlejes i lille hyggelig stald i Haslev.

Kig på www.flickr.com/photos/mundboegaard

Hellere lugte af hest end lugte af hash. Citat Erhard Jakobsen

0
0
Svar på denne tråd

træls gaver
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 20:29

Det virker måske ikke ligeså fantasifuldt, men der kan da ikke været meget ved at få en bunke gryder og sengetøj som man har i hobetal i forvejen. Dét er da virkelig spild af ressourcer.

Min mor gav os en tur til Granada med morgenbilletter til Alhambra (dvs. perfekt temperatur og vi var fæørdige med at kigge da alle turistbusserne kom). Altså en aktivitet på selve rejsen til Spanien.

:Pia

*

0
0
Svar på denne tråd

Sagtens
Forfatter: 
Dato:  19-01-2008 20:29

Det synes jeg sagtens I kan tillade jer! Det er da bedre end at få alt muligt som man ikke har brug for - eller kunne undvære Tillykke med brylluppet

V.H. Rikke

*~* Den person, der snakker om alt det, han ved, vil også snakke om alt det, han ikke ved *~*

0
0
Svar på denne tråd

Tak for alle svarene
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 00:48

Har nemlig ikke lyst til at få en masse til hjemmet som vi alligevel ikke mangler.. vi har boet sammen i over 9 år, så har alt til husholdningen.. så ville hellere have lidt ekstra at gøre godt med på bryllupsrejsen

Min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

selvfølgelig
Forfatter: 
Dato:  20-01-2008 08:42

kan I ønske jer penge, især til det formål I har. Det er jo en oplevelse I skal på, så selvfølgelig vil gæsterne gerne give jer en oplevelse som I altid vil huske tilbage på. Bedre gave kan man ikke give til et brudepar. Held og lykke med jeres bryllup.

Hvad er livet uden en islandsk hest.

Smil til verden og den smiler igen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider