Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

røde og gule kort
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 23:14

der var en der havde lavet en tråd, hvor det nye reglement var nævnt og at en at de store ændringer var at der ville komme røde og gule kort. Men jeg kan ikke finde tråden og kunne ikke finde det i det nye reglement. Nogen der kan hjælpe med hvor det står henne? hvilken side?

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

Almindelige
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 23:15

Det står i de almindelige bestemmelser s. 42 og 43, så vidt jeg husker.

Kristina

Super lovende 4 års DV vallak udlånes/sælges

Opstaldning tilbydes i Ribe, se min præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Fantastisk
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 23:23

så mangler vi bare at der kommer TD´er til klubstævner, for hvis det er dem der skal give disse kort, så er det jo kun til dis. og landstævner de kan gives... eller har jeg misforstået noget??

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

nej du har ej
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 07:04

og der vil aldrig komme TDére til klub stævner, de er der jo ikke engang til alle C-stævner, og selvom de er der til et c-stævne kan de jo ike samtidig være på både opvarmning og selve banen........så jeg undrer mig over formuleringen i reglementet, dvs at en dommer, som jo også er officials ikke må bruge disse kort.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider