Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

"Mit nye hjem" - hund
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 17:20

Hvad er jeres mening om det nye program på TV2, hvor hunde får et nyt hjem?

Jeg har det lidt blandet med det.... Men én af de ting jeg har rigtig svært ved er, at nuværende ejer kører hen og aflevere hunden hos de nye ejere og derved forlader hunden et nyt sted.

Det er meget imod min psykologiske tankegang...

Hvad mener i om programmet? Og det at hunden kommer ud og møder 2 familier inden de finder et nyt hjem mv?

Vores Charmetrolde

Frieseren Shaman & Shetlandsponyerne Thilde & Clyed

Hestene er vores partner og ledsager gennem livet

Slå aldrig - vær en blid, kærlig og retfærdig leder

Vær ydmyg

Sig tak

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 17:45

Der er en tråd magen til, som blev oprettet efter programmet i sidste uge. Der kan du se mange meninger og holdninger til det du spørger om.

www.heste-nettet.dk/forum/1/1618450/ 1618450/

Med venlig hilsen Gitte, som har det okay med programmet.

Tal til mennesker, du henvender dig til på et sprog, de forstår. Forstår de dig ikke, er fejlen din. Da må du begynde forfra, ellers når vi ikke videre.

Carl Scharnberg

0
0
Svar på denne tråd

nu ser vi jo ikke alt
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 17:51

bag kamaraet.. mon ikke hunden kørers ind i den nye familie over en periode... og mon ikke deltagerne lige er inde og vende hos den udvalgte familie inden de tager afsked...?

I' m me.... and I'm perfect...

Nu med cabriolet og vind i håret... :-)

Ægte Gucci taske SÆLGES, se præ.

Ægte BURBERRY halstørklæde sælges BILLIGT

0
0
Svar på denne tråd

afsked
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 08:09

Netop den klage havde jeg også, da vi så det for første gang forleden. Hunden bør forlade ejeren, ikke omvendt, den stod da også og kiggede efter hende da hun kørte, nogen hunde vil gå og vente på ejeren kommer retur.

Jeg syntes det var et meget overfladisk program generelt. Men jeg ville så heller ikke sende mine hunde væk på den måde så jeg kunne komme på ferie.

:Pia

*

0
0
Svar på denne tråd

Ja hvad skal man sige !
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 08:54

Jeg har ikke set programmet.........

Bare de forfilm de har vist, med flæbende mennesker der skal give deres "BEDSTE ven" væk.........

Man giver ikke sin bedste ven væk, for så er det ikke en bedste ven !!!!

Og så det,- at man igen skal "krænge sin sjæl" ud til hele verden.

Gider ikke bruge min tid på det........

Hingsteplage sælges:

Oldenborg født 12/5-06...... Gorm Hauge af Dybendal/Buster kærgård.

½ Dartmoor født 3/5-06.....Roksi af Fæbæk/F1-Hoppe

0
0
Svar på denne tråd

Ser det ikke
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 08:57

Mit tv kan ikke tage bubber.Hvordan kan man som en voksen mand hedder bubber....

Illum

Som også i 2008 forbliver sig selv, så er det nemlig svært at falde ud af "rollen" ;-)

0
0
Svar på denne tråd

hehe er
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 09:22

også voldsomt i tvivl om Bubber i virkeligheden ER voksen Illum..har oplevet ham "live" og nah...han er ikk liiige min kop te.

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

Oxalia
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 09:48

Nu er der jo faktisk nogen, der er tvunget til at give "sin bedste ven" væk. Der var jo en, der blev nødt til det pga barnets allergi. Det er trods alt lettere at give hunden væk til et bedre hjem, end det er at sende barnet afsted, ikke?

Ikke hermed sagt, at jeg synés ándre undskyldninger er gangbare, men tænk på, at man kan være tvunget til det.

Hilsen Pia

Riding is a dance between two friends.

Vil gerne vide om nogen kender min hests fortid? [FOR] Nogen der

0
0
Svar på denne tråd

bubber
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 09:57

hedder rigtig christian....

I' m me.... and I'm perfect...

Nu med cabriolet og vind i håret... :-)

Ægte Gucci taske SÆLGES, se præ.

Ægte BURBERRY halstørklæde sælges BILLIGT

0
0
Svar på denne tråd

Billig billig....
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 10:31

TV produktion, det er hvad det er. Man kan idag koge suppe på hvad som helst. Hvornår mon de giver Bubber et nyt hjem?

Og hende Irene Jarnved (staves!) Hun giver mig kuldegysninger så dum er hun at høre på, men hun har jo sikkert intet valg når hun har takket ja til at medvirke.

Jeg har set et afsnit med Carlo, og to min den anden dag da vi var i byen, en bondekarl der kunne få en Nova Scotia. Ved ikke hvem der fik den.

Men som sagt, det er hvad der er råd til efter de dyre TV serier er købt hjem hi hi hi.

0
0
Svar på denne tråd

Det stinker
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 10:41

Jeg har, som skrevet i den tidligere tråd herinde på nettet, ikke meget til overs for det program.. Hverken menneskerne, der vælger at sende hunden væk, køberne, samt værterne.. Jeg ved, (som jeg har skrevet i tråden før herinde) at Carlo-hundens familie havde en anden hund, som skulle væk hurtigts muligt, så det kunne se noget så idyllisk ud, når tv2 kom.. Den var vi nede og se på.. Og der blev intet nævnt om Walther, af hverken ejer eller værter. Og jeg ved tilfældigvis, eftersom vi var nede og se på Walther, at det var deres første hund og Carlo nr. 2 hund, så den oprigtige følelse for deres hunde, var jo helt væk!!

Læs evt. min tråd, som er et godt stykke nede..

www.heste-nettet.dk/forum/1/1618450/ 1618450/

0
0
Svar på denne tråd

hgfsbgfd
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 10:55

Man giver ikke sin bedste ven væk??

Jo..det gør man som ansvarlig hundeejer hvis man er end op i en situation som ikke falder ud til hundens bedste.

Jeg har for år tilbage været nødt til at give en dejlig labrador som jeg havde fra hvalp til hun var 4 år et nyt hjem.

En kollegas forældre tog mod hende, og jeg har løbende gennem årene hørt til hvordan det gik med hende, og hun er som deres barn.

Hun trives (også den dag i dag hvor hun er 11år), og jeg er dem evigt taknemmelig for de tog mod hende dengang.

Jeg var af grunde jeg ikke vil komme nærmere ind på, ude af stand til at give hende den opmærksomhed og kærlighed hun fortjente, men det kunne de, og jeg har da aldrig fortrudt det.

Jeg var utroligt ked af det, men meget meget glad på hendes vegne.

Måske ikke så meget relevans til det indlægget handler om, men jeg kan blive harm når nogle kategorisk udtaler man ikke giver sine dyr væk.

vh Helle

PRAGTFULD DV VALLAK, 172 , 11år TIL SPRING, DRESSUR, MILITARY SÆLGES.

Se min præs.

0
0
Svar på denne tråd

fgjhdfkjh
Forfatter: 
Dato:  18-01-2008 11:07

Den der nemo, der var i onsdags den var nuttet, og charmerende den kunne man kun holde af også kun med et øje hihi

♥ Nicoline & Bolero ♥

Du er den bedste pony Bolero♥

Sandet er dejligt at gå på, Græs er dejligt at stå på, Mens blæsten er dejlig i håret, vandet er dejligt på mig. Men det allerdejligeste er dig

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider