Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Strawberrynet - kan ikke hitte ud af det
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 09:29

Er der nogen som før har handlet der?

Hvordan kommer man til "kassen" på den side?

Jeg har fundet en bodylotion som jeg bare SKAL have, da jeg engang har fået at vide at den er udgået. Den her strawberry-side er det eneste sted som har den...

Når jeg klikker på "køb nu" kommer jeg bare til en eller anden mærkelig side

Er der ellers nogen som ved hvor jeg kan købe en bodylotion som hedder Paloma Picasso?

Hjælp mig venligst

Hilsen Margit

Man kan hvad man skal

0
0
Svar på denne tråd

Link til skodsiden
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 09:29

Hilsen Margit

Man kan hvad man skal

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 09:42

Hvad sker der når du klikker på billedet? For så kan jeg godt.

Klikkede jeg på "køb nu" skulle jeg vælge land, og bagefter kom jeg til forsiden, men da jeg klikkede på billedet kom ekstra info frem, og der kunne jeg klikke "add to chart", hvorefter varen kom frem i min "kurv" øverst til højre...

Håber du kan finde ud af det, ellers vil jeg anbefale dig at søge/spørge inde på jubii-debatten. Der er en masse mode/skønhedseksperter der garanteret ved hvordan man kommer igennem på siden.

0
0
Svar på denne tråd

øv bøv
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 09:44

Den her side kommer frem uanset hvad jeg gør eu.strawberrynet.com/ main.aspx?region=DK

Hvad skal jeg trykke på der, for at komme til kassen?

Hilsen Margit

Man kan hvad man skal

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 09:50

Hvad sker der hvis du søger produktet frem derfra?

Så vidt jeg kan se, så har den bare registreret at du er fra DK af, men ingen varer...

Kassen kommer du frem til ved at trykke "shopping cart" som er en af boksene i den øverste linie...

0
0
Svar på denne tråd

Ingenting
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 10:06

Der sker bare nada...kassen er tom selv om jeg har tilføjet varen 500 gange.

Måske eksisterer firmaet ikke længere. Har nemlig sendt flere mails afsted uden at få svar

Meget mærkeligt firma.

Men tak for hjælpen alligevel ;-)

Hilsen Margit

Man kan hvad man skal

0
0
Svar på denne tråd

Strawberry
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 10:16

eksisterer skam i bedste velgående. Jeg bestilte da selv så sent som i går - no problemo.

Det er ikke sådan, at du får en advarsel om, at der er blokering eller lign. sat op på din maskine, vel? Tror du skal kikke nærmere på skærmen om den ikke fortæller dig, hvad der går galt - har selv handlet der MANGE gange, og har aldrig haft problemer.

Har heller aldrig haft problemer mht. at koorspondere med dem via mail - de svarer altid inden for et par dage. Hvor længe har du ventet på respons?

Smil til verden og den smiler til dig ;o)

0
0
Svar på denne tråd

Det er en uge siden
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 10:41

Det er en uge siden jeg sendte mail første gang. Har intet hørt fra dem. Kan man ringe en bestilling ind?

Hvordan kan jeg finde ud af, om det er min maskine det er galt med? Jeg har ikke så meget forstand på det...

Hilsen Margit

Man kan hvad man skal

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider