Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad blev der af Meyer?
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 16:18

Ja, hvad blev der af Meyer fra huset på Christianshavn? En umærket flittig vicevært der gjorde de ting en vicevært nu engang skal?

Jeg spørg fordi at vores vicevært i vores ejendom bar er helt urimelig efter min mening!

Alt lys i opgangen er gået, det er ret ubehageligt at skulle ned at så mange trapper morgen og aften i mørke. Jeg ringede pænt og sprugte om det ikke var noget han ville ordne. Hvorefter jeg får beskeden "Der ligger nogle pærere i butikken nedenunder, dem skal i bruge" hvorefter jeg forklare ham at jeg for det første ikke tror jeg kan skifte en pære (jaja, lidt blond er man vel altid) og for det andet ikke har værktøj til det, lamperne sidder ikke lige så man kan nå dem. Hvorefter han bliver nærmest sur og forklare mig at hvis ikke jeg kan finde ud af at skifte en pære, så er det sørme da på tide.

Er det mig der bare skal tage mig sammen eller er han ikke lidt urimelig? Jeg sidder lidt og undre mig over, hvad han egentlig har af opgaver, hvis man selv skal skifte pærere i opgagen? Jeg undres..

|Anne-K|

Rigtige ridepiger bor i byen :)

GPA-hjelm sælges

0
0
Svar på denne tråd

mayer...
Forfatter: 
Dato:  15-01-2008 19:30

flittig er nok ikke lige det ord jeg ville bruge om mayer -hvor længe er det lige siden du sidst har set huset på ch.havn?

I' m me.... and I'm perfect...

Nu med cabriolet og vind i håret... :-)

Ægte Gucci taske SÆLGES, se præ.

Ægte BURBERRY halstørklæde sælges BILLIGT

0
0
Svar på denne tråd

flittig???????
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 21:14

ja jeg undres også og stiller samme spørgsmål som yiip

Hilsen: Heidi med fjordmulen Amanda

God dømmekraft kommer fra erfaring,

desværre kommer erfaring som regel fra dårlig dømmekraft

Livet er at leve, det er os selv der gør det besværligt ;)

0
0
Svar på denne tråd

du er ikke
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 22:04

urimmelig...

Jeg har nok jorden bedste varmemestre de er 2 og nogle gange har de en i aktivering. De kommer sammen dag man ringer bare for lige at rense afløbet eller hvis min cykel er punkteret og jeg ikke selv kan få hjulet af, får man altid en hjælpende hånd. De er altid venlige og hilser når man måder dem træt på vej til eller hjem fra skole.

Hilsen

Line

Susi prisesse hesten

Verdens dejligste shetter

0
0
Svar på denne tråd

Nåh ja..
Forfatter: 
Dato:  16-01-2008 22:45

Nåh ja, Meyer er måske ikke så flittig igen. Men, han er dér i det mindste! Jeg har ikk mødt vores vicevært endnu, jeg kender kun hans navn fra lejekontrakten..

Dårlig service må jeg sige.. Tror jeg ringer til hans chef næste gang i stedet..

|Anne-K|

Rigtige ridepiger bor i byen :)

0
0
Svar på denne tråd

Ejer af ejendommen
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 09:39

Kan du ikke ringe til din udlejer/ejendomsadministrationen af ejendommen?

0
0
Svar på denne tråd

Viceværter
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 12:05

Tja, de findes i alle afskygninger - heldigvis har min mor den bedste at typen, ellers måtte hendes datter jo også på for mange arbejdsopgaver, ha ha....

Han udskifter med glæde pærer i hendes lamper, batterier i hendes dørklokke, hænger julepynt op, der hvor hun ikke selv kan nå, og piller det også ned igen, slæber tungere ting ned i/op fra kælderen etc. etc. etc.

Og alt hvad han "kræver" er en kop kaffe en gang imellem, det er da service.

Nu skal det lige tilføjes, at min mor har passeret de 80 og er svagtseende - det gør nogle ting lidt mere besværlige, og så er det skønt med dette unikum af en vicevært. At hun bor i et socialt boligselskab gør ham vel endnu mere ekstraordinær, og sådan er han overfor mange andre lejere, ved jeg.

Den taknemmelige datter lader så en flaske snaps eller et par flasker rødvin ryge afsted til viceværten ved juletid, det mangler da bare, det er jo også rart at vide, der er nogen der kigger ind til hende, da jeg ikke selv bor lige om hjørnet.

Kirsten

0
0
Svar på denne tråd

mange forskellige slags værter
Forfatter: 
Dato:  17-01-2008 12:12

Der er jo mange forskellige vicevært-aftaler.

F.eks. giver vi 200 kr. mindre om måneden, fordi min kæreste så skovler sne om vinteren, hvis der er sne.

Andet indeholder aftalen ikke.

Men derfor kan han da godt finde på at skifte pæren i gangen alligevel ;-)

Tine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider