Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hamsterhjælp søges
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 18:52

ja mit ene hamster tygger i tremmerne konstant når hun er vågen. og det er selvom at hun har en trærulle med huller i og to forskellige kalksten.. hva gør jeg ? hun er godt og vel tre-4 mdr gammel. ( er ikk helt sikker)

nogen der har et bud ?

¤ nu mor og forlovet ¤

' en rigtig hest er en travhest '

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 19:01

Hvad er det for en slags bur den går i? for mine bed i tremmerne hvis det var et bur der ellers bestod af plastik; men når de så gik i et der kun var tremmer så klatrede de bare. de kunne4 absolut ikke lide plastik toppe til burene.

Annika

"Lad os lege i livstræets krone. Lad os føle at livet er stort. Lad os skue de blå horisonter og himmelvelvingens port."

Hvil fred Fnuggi død 3/1 2003. Elsket og savnet, for altid.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 19:06

det eneste plastik er bunden..

¤ nu mor og forlovet ¤

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 19:28

Giv hende en hundekiks.

Det læste jeg lige et andet sted i en lignende tråd.

Led mig ikke ind i fristelse -

(Jeg kan sagtens selv finde vej)

Dansk Varmblod - det eneste der dur ;-)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 19:29

tror ikk det hjælper men kan da prøve

¤ nu mor og forlovet ¤

0
0
Svar på denne tråd

hgshtrsus
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 19:48

min søsters gjorde det samme...

min far lavede alt indholdet i buret om, så det blev mere spændende for en aktiv hamster. dog hjalp det ikke... den var besat af at kravle i tremmerne. Han har sådan en plastik en, hvor det eneste tremme er en låge i "loftet". Men det kom han op til og kravlede rundt i... og bed i! og han kunne være helæt besat af at komme derop, og faldt også tit ned. til sidst satte min far en plexi-plade (staves) på indenvendig, dog med små lufthuller så hamster stadig fik luft. Det har løst problemet og vi har nu en dejlig hamster som beskæftiger sig med bedre ting.

0
0
Svar på denne tråd

Min lille
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 20:06

sibiriske dværg fætter gnaver osse meget i tremmerne når hun er vågen men klatrer nu osse meget rundt hun har osse løbehjul osv men gnaver en del stadig,men nu står hun i stuen så det generer da ikke min natte søvn om andet he he. mvh Katrine

©Yrja og Prins©

islændere og shetlandsponyer er da for dejlige.

Medlem af Huginn & Muninn

0
0
Svar på denne tråd

Vores hamster
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 20:53

gnaver også en del i tremmerne. Nogen gange gnaver han alt avispapiret i stykker og flytter rundt på det som en gal. Jeg tror det er meget naturligt for hamster at lave sådan nogle numre. Heldigvis så står vores hamster også i stuen, så han ikke spolere vores gode nattesøvn.

Rikke

Med sandhed kan man komme overalt, tilmed i fængsel!!

- Sølvgården et supert sted til din hest-

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-01-2008 21:02

mine to står osse i stuen, men da vores vægge er alt andet end lydtætte kan man virkelig hører det. hvidbjørnen tramper rundt i sit hjul og afrodite gnasker i tremmerne

Sagde Pernille,

Sille født d. 18-06-07. 48 cm og 2820 kg :)

Hunkilling( indekat) kan aflevers i Ringsted hos mig

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider