|
|
| Kan du skøjte? |
|
|
Ja, som overskriften siger: Kan du skøjte? Er du bare god på isen, og kan lave piroutter o.s.v., eller er du en klumpe-dumpe på isen?
If we can't make memories, we can't heal Sælges: Lammeskindsunderlag str. Full
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næh- og den isvinter |
| Forfatter:  |
xtiny |
| Dato:  |
11-01-2008 19:26 |
|
Hvor Esrum Sø frøs til, der bøjede jeg en knogle i armen. Det sage pludselig WiUM WIUW- fordi nogen fiskere huggede hul i isen, så jeg blev forskrækket og troede, at nu brød det hele sammen under mig. Jeg var ikke så gammel! Men eftersom jeg ikke har stået ret meget på skøjter, så ved jeg det ikke. Mine var også en ældgammel sag, der skulle spændes på støvlen. 
Mvh
xtiny
♣ "There is, incidently, no way of talking about cats that enables one to come off as a sane person."♣ -Dan Greenberg "Nu bliver jeg helt følelses-agtig" Donkey i "En Shrekkelig Jul"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Je jeg kan |
AA *Darling* |
11-01-2008 19:32 |
|
Ja jeg kan stå på skøjter. Her har det været mere populært at inviterer hinanden i skøjtehal end i eksempelvis biografen. Plus der hver vinter er en skøjtebane få kilometer fra hvor mine forældre bor. Da jeg var mindre kunne tiden i skolen ikke gå hurtigt nok om vinteren, det eneste vi tænkte på var at komme hjem og skøjte 
Hilsen Ane A & Hesten
~~ KLOGEST ER DEN SOM VED HVAD HUN IKKE VED ~~ -MEDLEM AF HN FREDAGS-SLANKE-SUPPORT-CLUB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Absolut |
Ex-Blondie78 |
11-01-2008 19:37 |
|
Jeg er mindst lige saa god som Bambi...har helt samme stil 
My love for horses seems unremarkable to me. It is part of my blood, my soul and my history. PART HEST SOGES KBH Omraadet/Nordsjaelland Se praesentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg kan |
GitteAnd |
11-01-2008 19:55 |
|
Eller jeg kunne engang - jeg har gået til kunstskøjteløb 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja.... |
|
|
Ja det kan jeg godt..men ikke særligt godt, og kan ikke bremse, så når jeg skal stopppe, så kører jeg ind i barrieren...vil bare lige sige at det ikke er altid det går lige godt  Sandie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhaaaa |
|
|
Uha ja - jeg har stået på skøjter siden jeg var helt lille. Håber snart vi får lidt mere frostvejr så vandet fryser til på div. søer og lign., så er jeg klar med skøjterne... 
Søger passer til kat. 2 pony. LA dressur og spring.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmmmmmmmmm |
Jane Carlsen |
11-01-2008 20:29 |
|
js vi kørte på skøjter i brøndby da jeg var barn.men det var enden intressen for hestene kom
flot MB-MA Spring pony.kat 2 til salg. lille rytter søges til rå 3 pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja da... |
|
|
Elsker at skøjte, men det ska være ishockeyskøjter. Gider ik de fesne kunstskøjter!!
Fotograf på Roskilde08
Don't look back, just helpyourselfish... Du må stå inne for det du får ut av livet, for det er ingen som går ut av livet i live www.jessie-fotos.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep.... |
Katrinen |
11-01-2008 23:13 |
|
Jeg har spillet ishockey i næsten 15 år så jeg vil mene at jeg kan skøjte.  Katrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej det kan |
|
|
jeg godt nok ikke - jeg troede stadig at jeg havde lidt i mig fra da jeg var lille og jeg stod på skøjter på naboens marksø med min veninde, men ak - da jeg plantede mine fødder på isen i en skøjtehal her i oktober - da gik balancen godt nok fløjten  Her er jeg - der klamrer mig til Matt som er gammel ishockey-spiller og forgæves forsøgte at give mig velmente tips  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej det kan.. |
line-maj ♥malou♥ |
11-01-2008 23:39 |
|
NEj det er BESTEMT ikke noget hit... I min gamle rideklub var det en tradition at tage i skøjtehallen.. Jeg var lidt ude, men jeg mest af alt sad jeg og snakkede men nogle andre fra klubben, som heller ikke var til isen.. Vi var bare med for det sociale - og spise de gode kager som var medbragt:)
Mange knuzer fra Line Maj.. Arbejder i en salgsstald, så søger du en fin hest, har vi måske lige hesten til dig, hvem ved....?
www.camare.dk stævner i distrikt 2.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aner det ikke... |
Angelina ♥Romeo Cassiopeiaϖ |
11-01-2008 23:45 |
|
Umiddelbart vil jeg tro det ikke er et talent ment for nogen som mig. Selv inliners er jeg ikke et kønt syn på.  Meeen...savner nu heller ikke at kunne...det er ski alt for koldt til mig.. 
Hilsen Shadowfax, Frieseren ROMEO & G. kryds'et CASSIOPEIA Stald AnnesMinde - Opstaldning, klub og hygge Ledige pladser i løsdrift/boks (Vejrup) (min. stangmål 120cm)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan jeg |
|
|
da, og er endda ret god til det 
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Skøjte  -Nope, ikke mig. Har en enkelt gang vovet mig ud i en skøjtehal. Tog lige en lille omgang langs barrieren og måtte pænt vente på bænken til resten af flokken var færdige. Ikke lige mig. -Sascha
Gud give mig sindsro til at acceptere de ting, jeg ikke kan ændre, mod til at forandre de ting, jeg kan forandre, og visdom til at kende forskellen. -Reinhold Niebuhr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skøjte |
|
|
Jeps Det kan jeg da. Gik til kunstskøjteløb da jeg var lille. Kom dog aldrig så langt som til at lave piruetter etc  Kan dog sagtens holde balancen og løbe derudaf ;d Gik tit til Is-Disco i de små klasser i folkeskolen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan jeg skøjte |
Baronessen |
12-01-2008 13:55 |
|
Jeg kan godt skøjte - men jeg er ikke just nogen skøjteprinsesse  På trods af det, er det faktisk noget vi ofte gør i vinterperioden når vi skal mødes med nogle venner.
BARONESSEN Velvære og forkælelse den dejligste gave:
Varmepuder med hvedekerner sælges ...Se min præsentation ♥ ♥ ♥ SØGER 2 BILLETTER TIL GALLASHOW HERNING 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Det var jeg ret sej til da jeg var lille. Men da jeg forrige år skulle skøjte med en veninde, da søerne endelig var frosset til, var jeg alligevel ikke helt så stabil som jeg troede. Men jeg kan stadig godt 
Dejligste ♥ ♥ ♥ ♥ Med DSP'en Fanta & Welsh Cob'en Låddenhøjs Django ♥ - Every song ends, but that's not a reason for not to enjoy it!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|