Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

så skete det alligevel.. :O(
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 14:44

ja idag skete det så alligevel... zigzag fik jo hvalpe i lørdags og fik 4 smukke hvalpe.. 1 brun/hvid/sort pige, 2 hvide med sort drenge, og en lille sort dreng på kun 98g... idag skete det frygtede så at jeg måtte tage afsked med den lille smukke sorte dreng....

han var ellers utrolig aktiv igår og spiste virkelig godt og jeg har siden fødsel lagt ham til en gang i timen ved de bagerste for at være sikker på han fik nok, men idag var han ret stille og ville ikke spise.. han begyndte at pive og jeg prøvede at stimulere ham til at komme "af med noget" da jeg tænkte han havde forædt sig da han var kuglerund.. pludselig begyndte han at blive blå på maven og jeg ringede igen til dyrlægen og kørte derop med det samme.. han gispede nu efter vejret i stedet for at pive... dyrlægen kikkede på ham og konkluderede at han havde indre blødninger.. enten var han født med blødersygdom, eller zigzag havde lagt sig på ham i nat fordi hun havde kunnet fornemme at noget var galt... han havde blod i bugen og jeg valgte at give ham fred da det var det bedste for ham.. han lider ikke mere nu og ligger nu begravet nede ved åen, men hold da op hvor er det hårdt... tænk at man kan komme til at holde af sådan en lille en så hurtigt...

RIP lille dreng..

Så kom hvalpene.... :)

Dressurtante med de 2 stjerner !!

* Hannibal & *Morning Star - /nu uden Lord De luxe/.

EN KRONE OG EN BØLGE ER DA EN SELVFØLGE....;o)

ww

0
0
Svar på denne tråd

R.I.P...
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 14:50

*Snøft* meget sørgelig historie..

Men vær glad for han stadig var hvalp, man knytter sig nemt men man er mere knyttet til større hunde da man har haft dem i længere tid..

R.I.P til den lille sorte, Milo og Balou

Hannah R.

Gør livet til en fest. Rid Fjordhest.

0
0
Svar på denne tråd

Nej Nej Nej..
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 15:22

Altså hvor er det uretfærdigt.. Han var så lille og fin..

Føler med dig..

Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen

0
0
Svar på denne tråd

nej hvor
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 15:39

trist nu troede vi alle sammen lige at den lille klarede den *piv*

Stakkels dig, men godt hvalpen ikke var ældre, det lille pus.

Trøstekrammer her fra

MVH Trine

Un cruzado con genio y corazon

En krydsning med hjerte og karakter

www.bricksite.com/romero

0
0
Svar på denne tråd

Øv hvor trist
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 15:50

Nej hvor er det bare trist at høre. Det gør bare så ondt når de små pus ikke klarer den -også selv om de ikke er ret gamle. Man knytter sig lynhurtigt til dem. Føler med dig.

Mange hilsner

Christina

med Guldhestene Kara og Bailey

og Chihuahua'en Santo

Jo mere du giver af dig selv,

jo rigere bliver du!

0
0
Svar på denne tråd

sikke noget møg
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 15:58

ej det var da ikke lige det jeg havde håbet på at læse... det var da trist.... godt han fik fred når det nu ikke kunne være anderledes...

Knus Nanna

som er jobsøgende :-)

Mor til Sarah Amalie 120806

www.123hjemmeside.dk/Familien-Caroc

Mine dejlige drenge

Brian R.I.P 19/10 2007

Sejr R.I.P 4/1 2007

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 16:13

mange tak til alle jer der har svaret... ja det er rigtig hårdt selvom jeg ikke havde ham længere... jeg kunne endda få ham til at tie stille ved at tage ham op og ind til mig, selv når zigzag ikke kunne...

savner ham sådan henne i kassen når jeg sidder og nusser med de små... der mangler ligesom noget....

snøft...

Så kom hvalpene.... :)

Dressurtante med de 2 stjerner !!

* Hannibal & *Morning Star - /nu uden Lord De luxe/.

EN KRONE OG EN BØLGE ER DA EN SELVFØLGE....;o)

ww

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider