ja idag skete det så alligevel... zigzag fik jo hvalpe i lørdags og fik 4 smukke hvalpe.. 1 brun/hvid/sort pige, 2 hvide med sort drenge, og en lille sort dreng på kun 98g... idag skete det frygtede så at jeg måtte tage afsked med den lille smukke sorte dreng.... 
han var ellers utrolig aktiv igår og spiste virkelig godt og jeg har siden fødsel lagt ham til en gang i timen ved de bagerste for at være sikker på han fik nok, men idag var han ret stille og ville ikke spise.. han begyndte at pive og jeg prøvede at stimulere ham til at komme "af med noget" da jeg tænkte han havde forædt sig da han var kuglerund.. pludselig begyndte han at blive blå på maven og jeg ringede igen til dyrlægen og kørte derop med det samme.. han gispede nu efter vejret i stedet for at pive... dyrlægen kikkede på ham og konkluderede at han havde indre blødninger.. enten var han født med blødersygdom, eller zigzag havde lagt sig på ham i nat fordi hun havde kunnet fornemme at noget var galt... han havde blod i bugen og jeg valgte at give ham fred da det var det bedste for ham.. han lider ikke mere nu og ligger nu begravet nede ved åen, men hold da op hvor er det hårdt... tænk at man kan komme til at holde af sådan en lille en så hurtigt... 
RIP lille dreng..