Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sk*de tænder!
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 12:59

Jeg lavede et indlæg igår om mine tænder, jeg havde utroligt ondt i tænderne i den ene side og havde bestilt tid hos tandlægen idag kl 11.

Nu er jeg så (næsten) lige kommet hjem, og jeg er lidt fortabt.

Det der er sket er, at min tand har fået lavet en fyldning og hullet fyldningen er lavet i, har åbentbart været så dybt at der er gået bakterier ned i nerverne og det gjorde altså ondt!

Min tandlæge har så lagt noget gift ned i tanden som skal slå nerverne ihjel og nu er det op til mig at bestemme mig om jeg skal ha' lavet en rodbehandling eller om tanden skal rives ud. Det er en af de bagerste kindtænder. Denne rodbehandling vil komme op og koste mig 4000,-

Det skal lige siges at jeg er studerende, bor ude, (dog sammen med kæresten) allerede har en afbetalingsaftale med tandlægen da jeg for et par måneder siden har fået lavet en rodbehandling i præcis samme tand, bare på modsatte side. Jeg har lån i banken, så der kan jeg ikke rigtigt gå til igen.

Jeg aner ikke hvor jeg skal skaffe de penge fra, men jeg er også bange for jeg fortryder hvis jeg får revet tanden ud, da det jo som bekendt koster endnu mere at få lavet en ny tand/krone.

Argh, det driver mig til vanvid!

Nogen der har stået i samme situation som mig, eller noget lignende?

Gode råd modtages med kyshånd.

.. Trine ..

Nu med Skorpe <3

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-01-2008 13:06

hvis han har fyldt tanden ud med noget midlertidlig kan høre om du ikke kan få noget pensilin og så udskyde beslutningen lidt.Der kan godt gå temmelig lang tid inden det så vil begynde at murre i tanden igen,og så er du nok ved at have den gamle regning ude af verden.

Og ellers så tag en snak med tandlægen,hvis du har overholdt din afdrags ordning så kan du moske forlænge den.