Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Udrensningkur??
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 22:00

godaften her på HN..

Jeg sidder lige og tænker på om der findes en forholdsvis "nem" udrensningskur, altså noget med vand og evt noget frugt??

Grunden til jeg tænker på det er at jeg det sidste lange stykke tid har haft utrolig mange problemer med min mave. Jeg går tit på toilettet, for både det ene og andet, og jeg må indrømme at det ikke lugter så fandens godt;) Forstå mig ret, værre end det plejer. Resten af familien er ved at blive vanvittig.. Så måske det ville være en god ide at prøve at rense ud i hele kroppen og se om det virker..

Derfor er jeg åben for forslag:)

Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,
men alle gør deres bedste.
0
0
Svar på denne tråd

biodrain
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 22:10

De har nogle urtepiller i matas der hedder biodrain, som man tager i nogle uger, mens man spiser forholdsvist sundt, drikker meget vand osv osv, har læst en masse godt om det, dog ikke prøvet det selv...

mvh sandra

Med Tequila og Medina, og nu også med Champ <3

Frelst, uden at være fanatisk!! ;-)

0
0
Svar på denne tråd

udrensning
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 22:18

Har prøvet det en del gange. faktisk ca 1 x om året.

Biodrain er primært vædske i kroppen den renser for.

Så er der "kuren" udrensning uden faste som fåes både som flydende og piller. Virker godt.

Den sidste udrensningskur jeg prøvede er fra en helsekostbutik og består af 3 små flasker som kommes i vand og drikkes i løbet af dagen.

alle de ovennævnte ting fåes enten i matas eller i helsekost bixen.

Fælles for alle udrensninger er at du skal drikke en masse vand, skære ned på rødt kød og alkohol og spise en masse frugt og grønt

god fornøjelse.

Mvh. Trine

og den underskønne Bilsbæks Ratenna.

(med baby i maven)

ifolet welsh hoppe til salg.

0
0
Svar på denne tråd

jeg kender en god en
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 23:45

jeg har selv sammensat den :)

har bare stjålet opskriften på suppen fra "suppekuren" hvis du spiser rigtig meget af den i 2-3 dage og derudover kun vand og frugt så bliver du renset igennem... jeg kan ikke holde til selve kuren, tror heller ikke det er sundt...

men når du så er renset igennem, så tag en dag hver 14 dag kun med suppe og frugt (- bananer)

Bonus er, at du taber dig de dage du er på suppen...

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

biodrain
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 00:01

jeg har samme problem som du har og er lige startet på biodrain som er en udrensningskur basseret på urter... har kun været på kuren i to dage nu så jeg kan ikke sige om det virker

ulempen er at du skal drikke meget vand 2-3 liter om dagen og man kan få hovedpine...

0
0
Svar på denne tråd

udrensningskur..
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 07:21

findes der ikke en måde at gøre det uden at skulle spise piller? Jeg hader nemlig piller..

Janne, kunne være jeg skulle gå en tur på den kur egentlig, tror bare jeg brækker mig af suppen Og desuden kan jeg jo ikke lide bananer;)

Jeg ville gerne at jeg "bare" skulle drikke vand og spise frugt f.eks.. Jeg har i hvetrfald sendt mor i byen efter arbejde efter frugt til mig:D

Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,
0
0
Svar på denne tråd

ris, soya og vand.
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 10:24

jeg kender en som var på en udrensningskur som bestod af ris, soya og vand, hvilket var det eneste hun måtte spise i en uge. det skulle rense tarmene.

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 10:41

Jeg vil også anbefale "Kuren" som kan købes i Matas

Jeg har kun prøvet den flydende- smager skønt når man blander det i et glas solbærsaft

Det virker på min mave, og er også godt til uren hud

MVH Rikke Fejrskov

Glædelig Jul og Godt Nytår

0
0
Svar på denne tråd

Citronkur
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 11:29

Jeg vil anbefale citronkuren

minus er at du ikke må spise de dage du er på den. Men den virker kan jeg love dig!!

Mener det er 4 citroner i en liter kildevand og 4 spsk ahornsirup.

ryste sammen og så drikker du så meget af det som du kan få ned. Jeg synes en dag er nok til at rense igennem. Nogen drikker den i flere dage.

Hvis du vil lave et direkte "tarmskyld" skal du bare drikke kogt saltvand til det kommer ud i den anden ende også... Så det engang i tv :) Selvom jeg nok ville mene det ville være noget væmmeligt at drikke alt det saltvand på én gang

Louise

&
Stald Kelon´s Lerano

0
0
Svar på denne tråd

altså saltvand tisser man ud
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 11:43

jette det gode ved suppen er at den gør dig mæt + den renser din krop... frugten er bare for at holde det ud... Jeg skrev MINUS bananer, dem må man ikke spise... Hvis du bare spiser frugt så kommer der ikke nok igennem dit system... hvis du spiser suppen så kommer der seriøst gang i tarmene...

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

hmmmm-------------
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 11:45

jeg hørte engang noget om noget med sveske juice

Gobi og Blå <3

0
0
Svar på denne tråd

min version
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 11:46

min suppe:

½ hvidkålshoved

1 pastinak

1 stort løg

2-3 gulerødder

2-3 kartofler

1 dåse flåede tomater

masser af hvidlåg

jeg koger det helt ud, blender det til mos, fortynder med lidt ekstar vand og varmer op igen.

Jeg lover dig for du bliver en sund en hvis du spiser den hver søndag :)

den er også god som mættende (og super sundt) mellem måltid

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

jeg tror..
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 17:04

Jeg vil prøve og få min mor til at købe ind til suppen og gøre et forsøg.. har før snakket om jeg skulle prøve den:) Men aldrig nået så langt;)

Janne: Hvornår kommer du egentlig igen?

Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,
0
0
Svar på denne tråd

blblblblblbl
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 17:22

Jeg kender en som ved rigtig meget om kost. (har boet i samme hus som ham i over 3år) Der er her et link til hans hjemmeside og derudover kan du også kontakte ham.

www.natur-diaetisten.dk/Rådgivningg Udrensninggtabidd2199Default.aspxx

Her kan du kigge og læse lidt.

Men ud over bare at prøve dig frem, men forskellige metoder, kan du her få en kur specialt tilpasset til dig og dine behov.

Mvh Susan

0
0
Svar på denne tråd

jeg har prøvet biodrain
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 18:07

synes nu ikke at jeg var synlig begejstret.. hvis den virker kan det lige så godt være pga at det vand man skal drikke. synes helt klart at nogle af de andres foreslag virker bedre. og så er f.eks citron kuren... noget billigere.. de virkede i hvertfald bedre på mig.. men prøv dig lidt frem

mvh tina

0
0
Svar på denne tråd

masser af vand
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 18:11

renser jo altid ud i kroppen...

sveske juice hjælper hvis man har svært ved at komme af med afføring... og det lyder ikke som det er jettes problem

jeg ved ikke hvornår jeg kommer ud til jer igen. Er booket de næste mange weekender med stævner og kurser...

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 18:33

jeg vil råde dig til at få en tarmrensning..

Det tager 45 min og så er dine tarme helt rene. :)

Du får det gjort på en speciel colon klinik.. kan varmt anbefale det.

0
0
Svar på denne tråd

Jette.
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 19:00
Har du smagt lakridsteen der er herhjemme? den blå som Illum altid disser? den er genial til at holde "daglig" styr på detoxen. Ellers må du lige smage den næste gang du er her.

Den med saltvand må du ikke lave alene derhjemme, der skal bestemte øvelser til, plus at man i 14 dage efter skal spise specielt for ikke at skade maven og tarmene.

Tarmrensning på en colonklinik er effektivt, og dyrt, mener omkring 600 kr.

Jeg tror det bedste for dig lige nu og her ville være en kombi af suppen, massere vand gerne med citron/ lime i, urthe/grøn the eller detox the , let fordøjelige grønt og frugt i 4-5 dage. Herefter start roligt op med lyst kød etc

Kh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

jeg vil..
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 21:37

starte i morgen og drikke en masse vand og spie fornuftigt;)

Janne:

Okey. Nu har du måske snart mulighed for at se vores underviser, hun kommer nok også om søndagen:)

Camilla:

Nej, har ikke smagt jeres lakridste, det må jeg når jg skal ud til jer om 14 dage:D

Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,
0
0
Svar på denne tråd

Hvis jeg var dig
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 21:56

Ville jeg nøjes med, som du selv foreslår, at lave en mild kur ved at drikke en masse vand, spise godt med frugt og fibre, som holder gang i maven og ellers spise normalt, men sundt. Evt. med en professionel tarmrensning ved siden af. (er nu ikke helt sikker på hvor sundt JEG synes det lyder at få pumpet tarmene fyldt med vand, det er jo ikke videre naturligt). Men jeg ville være bange for at et slår din mave endnu mere "istykker" at leve af citron-, salt- el. alm. vand. Suppe kan selvfølgelig ikke skade, men morgen, middag og aften, - én dag og så var jeg færdig med det :)

Jeg tror jeg for mit vedkommende vil prøve helsebutikkens, det er pga. alt det pencillin jeg tager.

Ekstrapasser på min. 10 år fra Vejle el. omegn søges til min lille ponydreng. Du skal kunne ride, muge ud (fjerne klatter i boks) osv. Du skal have mulighed for og lyst til at komme min. 2 gange om ugen ...

0
0
Svar på denne tråd

ja men søde jette
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 00:23

det bliver nok først sidst i februar...

Husk at følge op på hvordan det går med din udrensningskur...

Husk at det hjælper på udrensningen at dyrker motion... og med det mener jeg noget der får pulsen op (ikke en tur på nazal-ponyen)...

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 07:08

KUN frugt og grønt i 10 dage, så er det hele ude. Man når at blive ret god til det dér med at være kreativ når det gælder om at lave suppe

Jeg var rigtig glad for kuren og blev i hvert fald udrenset uden nogen form for piller

Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang.

Rumle a.k.a. skumfidus, nu med navn : Celina

0
0
Svar på denne tråd

ikke for meget frugt
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 08:14

Har du prøvet Lene Hanssons udrensningskur? Det er ren frugt & grønt kur incl. massere af vand og urtethe... Det er ret effektivt...

Men det er sjovt alle nævner frugt så meget, ja frugt er sundt men for meget frugt lager sig i fedtdepoterne så du tager på i stedet for... Så i virkeligheden er det grønt du skal spise mest af, men husk at gulerødder kan være hårde ved maven ;o)

0
0
Svar på denne tråd

udrensning
Forfatter: 
Dato:  10-01-2008 08:49

før jul havde jeg det som dig, + at min hud stort set kunne bruges som sandpair, det kløede, så jeg var ved at blive vanvittig.

Men så var jeg til julefrokost, hvor bla min svigerinde og hendes kæreste også var med, og de forhandler Aloevera produkter, hvilket jeg altid har syntes er noget opreklameret pjat, men jeg kunne da godt prøve, det kunne da ikke blive værere. Men jeg skal love for at jeg blev positivt overrasket.

Den 1. uge skulle jeg tage 3 glas Aloe berry nektar, 2. uge 2 glas, og så derefter 1 glas. Min mave fungere fint, min hud ligner næsten en baby`s, det har den ikke gjort i mange år. Så det kan jeg varmt anbefale. Dog skal jeg lige sige, at i uge 2, var jeg ved at bande dem langt væk, der kom udrensingen med sådan en sidevind, men derefter er det kun gået fremad.

Ps skal nok snart få lavet en ordenlig præsentation

Pony mor

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider