Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Naboens hus brænder !!!!
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 19:58

Jeg sidder her i aften og kigger på nettet. Der ringer en som gerne vil snakke om evt at udlåne min hest istedet for at sælge, imens jeg snakker med hende ser jeg blå blink udenfor og tænker "Hvad er nu det, der sker da aldrig noget i vores lille by". Da jeg kigger ud, ser jeg at det er brandbiler og kigger på naboens hus som står i flammer.. @!#$, det har jeg da slet ikke opdaget !!! Nu er branden slukket og brandmændene er ved at gå huset igennem, men hvor er det træls at være ramt af dårlig samvittighed over at man ikke har opdaget det og at man ikke reagerede på de underlige lyde man hørte kort inden

Nå ville bare lige af med min oplevelse da jeg er alene hjemme...

Henne

0
0
Svar på denne tråd

:) :) :) :)
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 20:01

Det er heller ikke en sjov oplevelse...

Har også prøvet at se den boligblok min moster boede i brande.....

Men de fik den slukket så de kunne flytte ind igen..

0
0
Svar på denne tråd

Puha da for en...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 20:02

Gud ej dog, det må jeg nok sige.. Frygtligt for de mennesker, håber ikke nogen kom noget til.. (Hmm manglere vidst en passende smily) Opdaget du slet ikke der blev lyst udenfor at flammer??

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 20:04

Nej jeg opdagede ikke noget, vores hus vender sådan at stuen vender ud mod vejen og flammerne på deres hus vendte den anden vej, så ja det var lidt et chok at opdage... men havde da godt hørt lidt underlige lyde, men tænkte ikke videre over det, desværre....

Henne

0
0
Svar på denne tråd

Stakkels naboer...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 20:04

.. håber at de selv er sluppet ud og at der ikke var noget levende i huset.

Det må være en frygtelig situation sådan at miste sit hjem med alt i - håber at noget kunne reddes og at de kan få rekonstrueret familiebilleder og andre uerstattelige ting.

£isbeth & Baloo
*
Beware the hobby that eats.
(Benjamin Franklin)
0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 20:07

Ja det er helt sikkert en forfærdelig situation de er havnet i. Heldigvis tror jeg ikke der var nogen hjemme og ved ikke om de har dyr, men det må godt nok være trist at få et opkald fra politiet om at ens hus er brændt :-(

Henne

0
0
Svar på denne tråd

Puha stakkels
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 01:17

dine naboer, føler virkelig med dem...

Jeg taler af bitter erfaring, det er ubeskriveligt hårdt og helt uoverskueligt at miste alt i løbet af ganske kort tid.

For 4 år siden mistede vi alt, det vil sige at efter skadeservice havde redet det de kunne, fik vi 4 papkasser udleveret.

Vores søde nabo opdagede heller ingenting, de sad og fik deres eftermiddags kaffe og talte om hvem pokker der fyrede krudt af i så store mængder, det var så ikke krudt men vores tagplader der eksploderede, det gik først op for naboen da der kom 7 brandbiler hylende.

Så du har bestemt ikke grund til at have dårlig samvittighed, for havde du opdaget det havde du jo garanteret også reageret.

Hilsen Helen.

Flot galla kjole sælges

billeder på præsentation.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider