Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Epona - problemer med at se tv-indslag?
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 17:18

Er der nogen af jer andre, der har problemer med at se alle tv-indslagene på Epona.tv?

Min computer går i stå i nogle af indslagene på nøjagtig samme sted hver gang :-(

Jeg har naturligvis opdateret Flash, sænket sikkerheden, givet tilladelse til cookies, og hvad jeg nu lige kunne finde på. Jeg har spurgt min computerforhandler, om det kunne være pga mangel på RAM, men det mente han slet ikke. Min computer er nemlig lidt over 3 år gammel.

På selve tv-billedet kan man højreklikke, og der kommer der både en besked om Flash + om et program med et mærkeligt 'hollandsk' navn. Det downloadede jeg, og det hjalp helt gevaldigt. Men der er stadig et enkelt af tv-indslagene, som går i stå.

Er der andre af jer, der har tilsvarene eller andre problemer med denne hjemmeside?

Jeg har naturligvis ligget i korrespondance med Luise fra Epona om det ;-)

:-) fra NinA

Praktisk hverdagsargumentation, kævl og pjat :-D

--o--

Som man råber i skoven, får man svar :-P

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 17:41

Umiddelbart har jeg ingen probs. Hvilket indslag er det så vil jeg da lige se det igennem.

tanja

Kloge Frode maj 2001

charmerende Alfred februar 2004

lynet Gorm juli 2006

0
0
Svar på denne tråd

Næh...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 18:59
Jeg kan se dem alle uden problemer. En gang imellem hakker de lidt, ligesom på youtube - jeg måtte vente på at det fra Hillary Claytons forsknings center loadede, men det var lige i starten, og siden da synes jeg, det har kørt godt.
Blackie
0
0
Svar på denne tråd

Næ.....
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 19:01

.... her virker det fint.

Tine

Hestens Urtehave

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind

Nu forhandler af Marstall hestefoder på Midtfyn

0
0
Svar på denne tråd

jamen jeg
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 23:40

tror muligvis også, at jeg har fået has på det nu - jeg tænkte bare, at der jo sagtens kunne være andre end mig med det problem ;-)

Og så kunne vi måske være flere om at finde en løsning :-D

:-) fra NinA

Praktisk hverdagsargumentation, kævl og pjat :-D

--o--

Som man råber i skoven, får man svar :-P

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har kun
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 10:44

haft problem en gang. Og det var fordi netforbindelsen smuttede under afspilningen. Så kunne den ikke fortsætte selvom jeg stoppede afspilningen. Men gik jeg helt ud hvor jeg fandt klippet og startede den helt forfra så fungerede det bare.

HP: www.staldlindskov.dk

Boks udlejes (9560). Se mere på præs.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider