Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Konkurrencerytteres krav til opstaldning
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 12:22

Efter at have haft nogle diskutioner om dette kunne jeg godt tænke mig at høre de konkurrenceryttere der er herinde om, hvad I vægter højest hvis I skulle ud og lede efter nyt opstaldningssted?

Lad os sige at konkurrenceryttere er ryttere der konkurrerer ca. en gang månedligt i min. sværhedsgrad 2.

Staldforhold?

Fold?

Underviser? På stedet?

Haller?

Omgivelserne?

Foder?

Afstand til hjem?

Andet?

Mvh Tine

Lager: Haferfrei, Cornmüsli, Champion, Vito, majsflager, Betfor, mineralkiks, elektrolytter, fodertønder.

1 spand mineral kiks: 150,- - rabat ved flere sække Haferfrei.

www.tinegade.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nu er jeg ikke
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 12:30

konkurrencerytter pt, men mange af mine veninder er. -De er som oftest ude 2 gange om måneden, det meste af året.

De vægter stort set det samme som jeg selv, udover jeg har nogle punkter jeg så kan gå på kompromis med:

gode lyse, luftige bokse

Godt staldmiljø generelt.

Plads til udstyr der bruges i det daglige.

Godt foder og grov foder

Mugning dagligt (enten selv eller gjort)

Underviser min et par gange om ugen på stedet. -Gerne med mulighed for enten kursus eller at tage en fremmed underviser ind indimellem.

Ridehus (her er der dog uenighed om 20x40 eller 20x60 er ok. -Personligt er jeg til 20x60).

En rigtig god udendørsbane.

Mulighed for at skridte hesten ud, så den kan få lidt andet end ridehus og boks.

Gode folde, hvor de kan komme ud 2-3 på hver max.

Og mulighed for at hestene ikke skal på døgngræs om sommeren.

Dertil er der ønske om at trailerne kan stå på stedet, samt det er nemt at komme til (dermed ikke sagt det er tæt på, dem jeg kender der er mest aktive kører hver 45 min hver vej, for at ride).

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

2 bokse ledige pr. 1. januar. Ledøje område. Se mere på præs

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 12:40

Nu er det jo nogle år siden, jeg red stævner -og der går nogle år før jeg kommer til det igen.

Men jeg havde og har følgende krav:

-Gode bokse. Helst med vindue af hensyn til hestens nysgerrighed og staldens klima.

-Lys stald med ordensregler. Jeg synes, det er lækkert at der er ordentligt og rent, det giver mig en ro, som er positiv både i stalden og under ridning.

-God underviser (evt. i nærheden) ELLER mulighed for at få egen underviser udefra.

-Foldtid. Masser af det. Minimum 8 timer i sommerhalvåret og 5 i vinterhalvåret.

-Ridebane med ordentlig bund og rideafstand til hal.

-wrap eller hø i store mængder!

-helst ikke rideskole på stedet. Jeg vil gerne kunne ride når jeg har lyst.

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

er der forskel på
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 12:40

jeg er ikke helt med på om de krav der er til at ens hest skal have det optimalt er forskellige fra om man er konkurrence rytter elelr ikke??? vi vil vel alle sammen at de skal have det så godt som muligt???

jeg ønsker gode folde, ordentligt indeklima, gode rideforhold, herunder helst ridehus og godt drænet udendørs bane og helst skoven i baghaven. derudover er der jo foder strøelse osv..det skal bare være tip top og uden mangler. i mine øjne enhver hests ret.

resten er jo for rytternes luksus

Er konverteret til western

Sidder nu rent faktisk til tider på dyret!!

0
0
Svar på denne tråd

vdsjgagkjghkd
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 12:46

jeg er konkurrence rytter og har min hest opstaldet på en privatgård med ca. 40 heste. De kommer på fold hver dag fra det er lyst til ca. 15-16. De går omkring 5-6 heste sammen som passer sammen i form af temperament og køn. ALlez har en stor boks, får foder morgen og aften (er jo på fold hele dagen) og ekstra hø hvis den en dag ikke skal på fold.

Min underviser kommer 3 gange om ugen og underviser hvilket jeg er super glad for. Det ligger lige ved siden af en skov og ca. 5 min. fra mit hus. eneste minus er at der kun er lille ridehal (bane B). men der er dog stor udendørs bane.

jeg synes alle tingene er vigtige men hvis man nu skulle sætte dem op i en rækkefølge ville min se således ud:

• Fold?- da jeg mener at en hest skal ud HVER dag.
  • Underviser? På stedet? - da jeg mener undervisning er MEGET vigtigt og er en kæmpe hjælp, idet min hest er 4 år og er igang med sin uddanelse. Og også fordi jeg ikk bryder mig om at skulle køre et andet sted hen, da jeg ikk tror nogen hest har godt at af komme ud og køre 1-2 gange i ugen.
  • Haller? Da man ikke kan ride ude om vinteren og det betyder meget om man kan få øvet sine programmer
  • Staldforhold? er vel altid vigtigt at hesten ikke står i en forfalden stald så de bliver syge?
  • Foder? også vigtigt, men muligheden for at give dem noget selv er der jo
  • Afstand til hjem? da jeg synes det er meget rart at kunne tage sin cykel fremfor at være afhægig af andet
  • Omgivelserne? selvfølgelig er strand og skov lækkert, men det er ikke noget jeg bruger vildt ofte (kan sagtens ride tur andre steder end i skoven)

I guess you're the only one left standing,

when everything else goes down

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 12:46

Jeg ville ikke tænke så meget på om der var underviser på stedet har fundet den underviser der god til mig og min hest, også er afstanden ikke så vigtigt men det skal jo heller ikke være en flere timers tur bar for at komme til undervisning.

Det skulle være tæt på hvor jeg boede eller så skal det være nemt at komme til med bus da jeg ikke kan køre, endnu.

Hvis jeg stod og skulle vælge imellem 2 steder vil jeg vælge de hvor jeg skal lave mindst mht udmugning og ind og ud-lukning.

Hvis der bare er et ride hus gerne flere og nogle gode spring så er jeg tilfreds Så skal der selvfølgelig også være store bokse god udluftning gode folde osv.

Meen det er jo ret dyrt, der hvor jeg er nu er jeg meget tilfreds jeg bruger ikke underviseren på stedet også skal jeg selv muge ud men det kan man også købe sig fra hvis tiden ikke tillader det, også er jeg med i en god foldordning så det er ikke et problem

Nina & El Nino
Min helt egen spring stjerne
HG
0
0
Svar på denne tråd

Krav??
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 12:48

Udover de gængse krav til at boks, fold og foderforhold er i orden, lægger vi vægt på, at der er 'lov til' at køre ud og supplere undervisningen, og at bunden på banerne er tip top.

Nej, vi ikke bare lægger vægt på det, det er faktisk et ufravigeligt krav...

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

Janne...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 12:51

Hypotetisk: Ville du vælge det sted med "din" underviser men hvor f.eks. foldene ikke var helt super (men var der) i stedet for et sted med super folde, hvor du så skulle køre til din underviser?

Tine

Lager: Haferfrei, Cornmüsli, Champion, Vito, majsflager, Betfor, mineralkiks, elektrolytter, fodertønder.

1 spand mineral kiks: 150,- - rabat ved flere sække Haferfrei.

www.tinegade.dk

0
0
Svar på denne tråd

TineGade
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 13:03

Nej, der er prioriteten at vi har hestene tæt på, og netop at de kan komme på fold hver dag.

Vores underviser har et helt super sted med alle de gode faciliteter, - bortset fra at man selv skal lukke på fold, og det ville vi ikke have mulighed for med den afstand og køretid der er.

Så fylder vi hellere i traileren et par gange om ugen og kører til undervisning.

Det har fungeret indtil nu og vi er ellers glade for både opstaldningssted og vores undervisere, - men når det er sagt, er jeg også nødt til at indrømme, at vi ER FRYGTELIG TRÆT AF RIDESKOLER! Med hvad det ellers medfører.

Så vi glæder os helt vildt til at få vores eget sted, også selvom vi der kommer til at savne skoven.

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

krav...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 13:07

Jeg er dressurrytter og det her er mine krav hvis jeg skulle have hesten ude i stedet for hjemme:

Staldforhold? God, ren og velstrøet boks med vindue der kan åbnes. Godt indeklima. Mindre privat stald.

Fold? 3-6 timer dagligt om vinteren (afhængig af vejr) og det meste af dagen om sommeren. Mindst en foldkammerat.

Underviser? På stedet? Ikke nødvendigt, jeg er vant til at køre.

Haller? Mindst en 20x40m hal med super bund. 20x60m bane med super bund.

Omgivelserne? Mulighed for at skridte ture. Opvarmet sadelrum, vandspiltov.

Foder? Hvad der passer hesten og godt og rigeligt stråfoder.

Afstand til hjem? Maks. 25 minutters kørsel.

Andet? Helst flere konkurrenceryttere

Kravene kan jeg godt få opfyldt i området, dog er det svært at få opfyld foldkravene mange steder (så godt jeg har hesten hjemme).

Camille

0
0
Svar på denne tråd

janne...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 13:07

for i så egentlig længere eller kortere til undervisning?

Bare lige en tanke.

Mvh. Tine

Equi-work.com

0
0
Svar på denne tråd

Kortere
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 13:10

Vi får ca ti min mindre køretid, så det tager 20 min hver vej.

JANNE

0
0
Svar på denne tråd

Det er da også noget
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 13:17

i det samlede regnskab.

Hvis jeg stod et sted, hvor jeg ikke havde nogen at spare med i dagligdagen, ville 30 min i trailer være mit max (for jeg ville kører mindst 2 gange om ugen så).

Mvh. Tine

Equi-work.com

0
0
Svar på denne tråd

Set i bakspejlet...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 13:37

Så har jeg det meste af min junior og youngrider tid, flyttet efter en bestemt træner.

Det ene sted jeg stod, der var der en god stald og en god hal og så min træner.

-Og andet var der virkelig ikke (Jo et godt kammeratskab mellem os ryttere)

Der var INGEN fold.

Så har jeg pga af denne træner stået på en rideskole midt i byen. Der stod min hest gud hjælpemig i spiltov og fold var der men kun grusfolde. -Der var kun meget begrænset med natur til at ride i.

Det tredje sted jeg stod pga denne træner, havde MASSER af grønne folde, en lille hal, en ok stald men ingen natur at ride i.

Efter sidstnævne sted, så blev "forelskelsen" i træneren blændet af en rigtig forelskelse(ikke i træneren!!! ), og vups blev alle tre heste flyttet til den anden ende af landet hvor kæresten boede.

Der var der gode stalde(Efter datidens regler), to gode haller, en smuk smuk natur at ride i, løbebånd, dygtig berider med tre gode elever, og tre relativ små folde, som man skulle dele med 80 andre.

-Men eftersom de 80 andres heste, ikke havde samme fold-behov (åbentbart ), var det ikke et problem.

Overnævnte viser et mønstre (Eller mangel på samme) i, at der ikke rigtig er nogen logik i, hvad jeg før i tiden har valgt opstaldning efter... bortset fra en bestemt træner.

Jeg må sige at jeg med alderen, priotere noget anderledes nu.

Egentlig er jeg næppe "beretiget" til at svare, da jeg jo ikke er konkurrence rytter mere, og hvis jeg en dag skulle blive det igen, så har jeg jo altid en træner ved min side (Forhåbentlig da ).

Men vi priotere ens, manden og jeg. Til vores konkurrenceheste er der følgende krav som skal være opfyldt: De skal have mulighed for store, grønne og tørre folde året rundt, der skal være god luft i stalden, foderet skal være i orden og der skal være en hal.

Vores ungheste er der følgende krav til: Gode løsdrifts afsnit, godt foder, masser af foldplads.

-Så de bor bare hjemme ved os selv... dog er foldene ikke helt optimale endnu, da det hele endnu ikke er lagt om til græs.

Hilsen Anima.

Sød børnepony på max. 110 cm købes.

0
0
Svar på denne tråd

Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 13:50

- Boksen skal opfylde målene, være vedligeholdt uden manglende brædder, søm der stikker ud osv... Meget gerne med vindue og åben så de kan få hovedet ud enten af vindue eller på staldgangen. Der strøs med spåner eller tørv, mugning vær dag(gerne selvpasning).

- Fold vær dag så længe som muligt, i "næsten" alt slags vejr. Mulighed for selv at bestemme om man vil have hesten på døgnfold.

-Mulighed for egen underviser.

- God udendørs oplyst ridebane eller ridehus!

- Gode turmuligheder, gerne skov!

- Mulighed for at medbringe eget foder.Wrap i den mængde man ønsker!!

- Ikke mere end 10-15 min.

- Andet: Godt fællesskab i stalden, en staldejer der er flink og imødekommede:-)Aflåst sadelrum, lukket foderrum!!

Så er der vidst ikke andet:-)

Cowgirls do it better!
0
0
Svar på denne tråd

Ja de.
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 17:32

Ja de fleste ting er sagt og skrevet..

Nu har jeg selvfølgelig det perfekte opstaldningssted, med nybygget stald , stor hal, løbebånd, solarie, fold hele dagen på IKKE mudrede folde, smuk natur osv 4 minutter fra døren .

Men afstanden har for mig ikke været afgørende. Jeg har i flere år haft mine heste stående over 40 km hjemmefra, blot for at undgå rideskolerne her i jydeland.

Og her har underviseren på stedet været af afgørende betydning.

Men det har også kostet mindst 3-4 timers, hestetid hver dag, hvor den så har været på fold før jeg kom.

Og skulle hesten "ud af huset" pga smed, dyrlæge, kirorpraktor stævner osv, var der godt nok lang køretid med tom trailer til og fra.

Nu bytter jeg så, og kører i stedet efter underviseren.

Ellers har tilliden til opstaldningsstedet stor, stor betydning for mig.

Ny hest - nye mål

Denne gang uden krone og bølge..

0
0
Svar på denne tråd

nyt opstaldningssted
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 17:41

Hvis jeg endelig blev tvunget ud i et nyt opstaldningssted, så ville gode baner og en ordentlig bund være et krav.

Ligeledes fold, staldklima og ordentlig strøelse kunne jeg ikke gå på kompromi med.

Færre heste og store bokse er mindre vigtigt men ønskes gerne.

MVH JEANETT

0
0
Svar på denne tråd

Ikke forstået
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 21:50

Nu har jeg så lidt svært ved at forstå, at konkurrenceryttere skulle prioritere opstaldingssted anderledes end os "hobbyryttere". Vi er vel alle interesseret i, at hesten har det bedst muligt m.h.t. foldtid, foder, boks o.s.v.

Der kan måske være noget omkring faciliteter, men som "hobbyrytter" er jeg altså også interesseret i et ordentligt ridehus og ordentlige baner med god bund, samt nem mulighed for at ride i skoven.

Men - jeg kan selvfølgelig have misforstået indlægget.

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

Trekker Master dressursadel til salg, brugt 3 måneder, str. medium, 17 tommer, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

staldforhold
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 22:31

Umiddelbart vil jeg sige:

gode bokse og generelt gode staldforhold.

Helst et sted hvor det er muligt selv at vælge foder (uden det så skal koste en ekstra), så man kan give det man selv mener er bedst for hesten.

Minimum et godt ridehus - lidt efter hvor mange ryttere mv der er så gerne to. Er lidt "fornem", så det ene må godt være 20*60.

Der skal være mulighed for fold - både vinter og sommer, og der skal være græsfolde (og også gerne jordfolde). Der skal være mulighed for selv at lukke ud, så man selv kan styre hvor meget de kommer ud.

Foretrækker naturligvis det er så tæt på hjemmet som muligt, vil mene at tager det meget mere end 15 min i transporttid, så er det meget spildtid - men selvfølgelig kan ens kriterer gøre, at man alligevel vælger et sted længere væk.

Om undervisning vil jeg mene at man have mulighed for at køre ud - ikke nødvendigvis fordi man ikke kan lide personen som underviser på stedet, men fordi man måske går hos en som man er meget glad for.

For mig ligegyldigt om der er underviser på stedet, bare man må køre ud.

Skov mv. er ikke det jeg kigger efter, men der skal helst være mulighed for at komme lidt væk fra stedet på nogle større eller mindre rideture.

Hvad vægter jeg højest?

At jeg kan passe hesten som jeg finder det bedst - dvs selv vælge mit foder, kan få dem på fold som det passer mig (selvfølgelig efter planer, så alle heste i stalden kan komme ud) og have godt ridehus (god bund).

Og jeg skal have mulighed for at få undervisning hos den jeg foretrækker (men personen behøver ikke have lov til at komme og undervise på stedet).

Og så skal der være en god stemning på stedet :-)

Og så skal der gerne være andre konkurrenceryttere, det holder ånden lidt bedre på plads

Mvh

Charlotte

Horses Are Like

Potato Chips

You Can't Have Just One

Dejlig 9-års vallak på 164 cm til salg, springer LA, nem at have med at gøre, se www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/175030/1/

0
0
Svar på denne tråd

Har altid
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 22:42

stået på ridecentre... gode undervisere og folk der red på samme niveau og red stævner var et must... i de første stævne år kom min hest ikke på fold om vintere, andet end en time engang imellem vis den var heldig... og det var dyre steder jeg stod

Idag er jeg blevet rigtig meget klogere, jeg ved hvor vigtigt det er med fold tid og heste velfærd... Så jeg står et sted med masser af fold tid, grovfoder ad lib og gode bokse.

Til gengæld må jeg skridte til et ridehus og køre efter undervisning, men det gør jeg gerne for at min hest har det perfekte hesteliv... Savner dog stadig det miljø der er i klubberne, men synes ikke det er til at finde et sted der opfylder det hele i nærheden af hvor jeg bor...

Gode turmuligheder er også vigtigt for at hesten kan se noget andet end ridehuset...

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg..
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 23:13

Jeg foretrækker mindre steder.

Hestens velfærd er det vigtigste for mig - ridefaciliter må være priotet 2.

Vi skal have gode lyse bokse, der gerne er åbne ud til stalgangen eller have mulighed for at lukke vindue op. Han HADER tremmevægge til alle sider.

Der skal være mulighed for fold fra morgen til aften. Heste er udedyr. De skal ud så meget som overhovedet muligt. Det giver glade heste, der trives i omgivelserne - min erfaring.

Der skal være mulighed for en oplyst ridebane eller en ridehal på stedet - det sidste er jeg dog holdt op med at have som priotet, da det endte med en stresset hest i stedet for.

Jeg kører til undervisning. Det er sjældent det sker. Vi rider hos Susan i Silkeborg. Jeg har taget valget og jeg trives. Det er det vigtigste for mig. Det er vigtigt for mig, at jeg har en underviser jeg stoler på.

Det gør jeg om nogen med hende. Så er det altså lige meget med afstanden, vi kører bare lidt sjældnere.

Det gør ikke noget for mig, at andre ikke går op i horsemanship, men det er ikke nogen ulempe i hvert fald, fordi jeg selv går meget op i det - og hvordan hesten har det.

Ikke mindst skal der være en stemning, så man har lyst til at være sociale med de andre. Det skal være sådan, at man kan være fælles om at pudse, ordne bokse og hjælpe hinanden med det daglige arbejde.

Det er meget vigtigere for mig end faciliteterne. For dem hvor jeg er nu er suværene - i hvert fald til prisen.

Vi har adgang til rytterstue/sadelrum, ridebane, skov i baghaven, springmateriel, fold (hvor der netop er indkøbt høhæk/fodringsplads), vandspiltov med varmt vand. Bokse hvor hestene kan kikke ud på staldgangen, levering af halm og hø - vi betaler selv, men priserne er fair, fælles ind og udlukning (ud ved 8-9 tiden og ind igen ved 17-18 tiden typisk)

Laaangt indlæg - sorry. Tak fordi du kom med så langt. Men er bare så glad for det nye sted hvor vi er flyttet hen.

Frelst. Heldigvis

- Den lille Prins:

Det væsenligste er usynligt for øjet, kun med hjertet kan man se rigtigt.

0
0
Svar på denne tråd

Sådan her:
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 23:57

- Gode folde.

- Lyse og luftige stalde

- Ridehus

- Tæt v. skov

- Gerne træner, ellers må man bare køre

- Skridtbånd

- Søde og rare mennesker på stedet

-Afstand lige meget, bare forholdene er tilfredsstillende for

minhest, kører selv 35 min hver vej.

-Opvarmet sadelrum

- Kvalitetsfoder

-Udmugning

Det var sådan ca. det :)

0
0
Svar på denne tråd

1223575
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 01:06

Ja Jeg har nogle lidt spechelle krav til opstaldning af min hest.

Boksen skal være stor og lys, der skal være ro omkring krybben dvs høje væge til nabo hesten, så den har ro til at spise.

Vandkop skal være i hjørnet af boksen, ellers klør hun sig på den til vandrøret knækker, da hun har sommereksem.

Der skal være min 4-5 timer på fold og uden træer og med min en anden fold kammerat.

Jeg betaler gerne lidt ekstra for udmugning.

Der skal være et godt ridehus med en god bund.

Gode tur muligheder.

Godt hø/wrap samt at hesten skal være dækket ind evt. med tilskud af eget foder.

Ikke rideskoler.

Og der må meget gerne være vandspiltov og solarie.

Undervisning køre jeg efter.

Jeg er selv konkurence rytter ca hver anden månede.

Ridning af springheste/

1. ponyer tilbydes.

Søger talentfuld ung spring hest.

0
0
Svar på denne tråd

mmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 08:34

jeg syndes snart der er luksus plobemer folk har med hensyn til opstalding og høje krav til uddørsbaner.jeg har selv lille stald med en dressur bane og en græs bane til spring herhjemme.og vi starter mange stævner.om vinter køre vi i ridehus 15 min

på pony starte vi landstævner,og hest c-plan.vi har enda taget mange rosetter med hjem bode i spring/dressur.så jeg syndes ikke det kommer an på store flotte baner og stalde.godt foder og foder planer kan man altid få laver.

flot MB-MA Spring pony.kat 2 til salg.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 11:26

Jeg er dressur rytter og rider en del stævner på både dis og lans plan.

mine krav til opstaldning er:

1. Fold hver dag (ikke bare mudder/løbe fold) rigtig fold, med kammerater, i flere timer.
  2. God bund både inde og ude.
  3. God kvalitet foder og massere grov foder.
  4. Lys og luftig stald, med gode bokse.
  5. God stemning, blandt de opstaldede.

Om der er undervisning på stedet gør mig ikke så meget, da jeg har fundet den underviser som passer godt til mig og mine heste og det køre jeg gerne efter.

Carina

0
0
Svar på denne tråd

ret simpelt
Forfatter: 
Dato:  08-01-2008 14:16

Jeg flyttede efter hvor min træner underviser, så hvis han flytter så flytter jeg med.(at min smed også har heste opstaldet her og jeg kan trække på ham dagligt er jo bare endnu et plus)

Der ud over er det vigtigt at der er fast ansat personale på stedet. De kan sørge for at min hest kommer på fold, mens jeg er på arbejde og som jeg kan trække på når jeg er på weekendophold. (vil hellere betale mig fra det end lave for mange vennetjenester)

Alt det med boks, fold og foder er jo en selvfølge som de fleste steder har styr på. Skoven er ikke et krav, men jeg sætter stor pris på at kunne varme hesten op og skridte af rundt om foldene.

Jeg trives bedst et sted med ansvarsbevidste og pligt opfyldende hesteejere, selv om det er svært at finde !!!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider