Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Til jer der har Lhasa apso :)
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:51

Hej !!

Vi vil meget gerne have en hund, og min mor kunne godt tænke sig at få en Lhasa apso. Så har hun været inde og kigge på en lhasa apso, fordi det skulle være en rigtig go familiehund ovs. Men vi har hørt et sted at den kan være slem til at bide i dørkarme ovs. Passer det ?

på forhånd tak...

Camilla Christensen

- og stjerneponyen Lady ! <3333

- Nye billeder!! <333

0
0
Svar på denne tråd

Der er ..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 21:00

jo altid forskel på hunde, men nu har jeg selv 3 af slagsen og ingen af dem har nogensinde bidt noget i stykker - bortset fra Buko, som ikke kan holde sig på måtten, hvis han ser en lynlås

Bedre familiehund får du ikke...

Jeg kan se, at nogle direkte fraråder en Flapso Vapso sammen med små børn - men det ved mine hunde ihvertfald ikke - og heller ikke nogen af de 16 hvalpe jeg har avlet gennem tiden.

Det er simpelthen den skønneste, søde og mest blide hunderace jeg kender. De er dovne, men virkelig skønne.

Mvh

Line

Frelst... heldigvis ;-)

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

fff
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 21:08

LineG: Okay , ja der vil selvfølgelig altid være forskel på hunde. Man skal vel bare have en hund fra en god avler :)

-jeg har godt nok aldrig læst om nogle der fraråder Lhasa Apsoer fra børnefamilier ?

De passer også lii til vores temperament! hah*

Camilla Christensen

- Nye billeder!! <333

0
0
Svar på denne tråd

LineG...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 21:10

Det er virkelig nogle søøde hunde du har! var li inde og kigge på din præsentation

Nuurh nogle søde hvalpe!!

Camilla Christensen

- Nye billeder!! <333

0
0
Svar på denne tråd

Ja ja..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 21:13

det er nogle dejlige svesker :-)

Min kæreste navngav den ene af hvalpene sidste gang efter sig selv. Desværre mistede vi en hanhund, da den var 7 uger på grund af en infektion i hjernen, så dem der skulle have haft den, fik den anden han i stedet.

Og da de i hele perioden kun havde kendt ham med det navn kæresten havde givet ham, kunne de ikke få sig selv til at lave det om.

Så hunden hedder... HENRIK

Mvh

Line

Frelst... heldigvis ;-)

0
0
Svar på denne tråd

ddd
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 21:17

Nåår!! hehe -- ærgeligt med den ene hvalp :(

Sødt navn!! haha ..

- Kan en Lhasa Apso have tildens til nogle sygdomme ?

Camilla Christensen

- Nye billeder!! <333

0
0
Svar på denne tråd

hunde.
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 22:46

Jeg har haft dårlige erfaringer med min mosters nu afdøde Lhasa Apso. Magen til uopdragen og bidsk hund skal man lede længe efter. Der er nok mest opdragelsen den var gal med, men den var rædselsfuld og bed adskillelige mennesker i sin levetid.

Marie
Stud.Scient.

"hvorfor gøre tingene nemt, når det kan gøres besværligt"

0
0
Svar på denne tråd

Vores..
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 22:48

HAR slet ingen opdragelse - måske det er derfor de er så blide ;-)

Jordens klogeste hund er det heller ikke.

Mvh

Line

Frelst... heldigvis ;-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 23:15

Vi har hjemme hos vores forældre en blandning mellem Lhasa Apso og Zhit Zu.

Han er en værre lille hidsig prop Og vil allerhelst have sin vilje. Han er ikke glad for små børn, men det er nok også fordi han ikke er opforstret med små børn omkring sig. Min bror og jeg var begge teenagere da vi fik ham. Han er en dejlig hund, men har sat sine tandmærker diverse steder mest på min mor tror jeg, da det er hende der ordner hans pels osv. Det er han ikke tosset med.

Han er dog også blevet noget mere sær med årene. Men jeg tror det er mine forældres opdragelse, eller mangel på samme (læs: forkælelse) der er skyld i det Meeen han er også snart en gammel herre.

Årene på bagen har også resulteret i noget slidgigt og grå stær. Men jeg ved ikke om det er noget specielt for racen, det tror jeg ikke.

Han har aldrig tygget i karmene som hvalp. Det vildeste har vist været en sko eller en bamse

0
0
Svar på denne tråd

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 19:15

velfa: Okay , det var da ikke så godt. :( Jeg har godt nok aldrig hørt om at nogle Lhasa Apso har bidt, men det kan jo bare være at den ikke har fået den rigtige opdragelse - som du jo selv skriver.

suzin: Okay , det lyder som om at man nok skal være lidt efter dem , med hensyn til opdragelse.

:)

Camilla Christensen

- Nye billeder!! <333

0
0
Svar på denne tråd

Ved du..
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 21:03

hvad - kom og hils på mine Flapso Vapso'er, så skal du hilse på de to sødeste, men absolut dummeste hanhunde nord for Tibet

Mvh

Line

Frelst... heldigvis ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider