Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Skal du på skiferie i år?
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:01

Godften alle. :)

Jeg sidder her og stener søndag-aften-hygge.. Og så kom jeg til at tænke på, hvor meget jeg glæder mig til at komme på ferie.

Jeg skal til Ischgl i Østrig i uge 12 med min kæreste, hans far og storesøster. :) Mig og kæresten står på snowboard.

Skal du afsted i år? Hvor skal du hen? :)

Sne-hilsner fra Klapperlappen

Tro, håb og kærlighed - men størst er kærligheden.

0
0
Svar på denne tråd

lll
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:09

jeg har en kammerat der er flyttet til bilbao i nordspanien - hvis det kan passes ind med skoleprogrammet er planen at jeg tager derned en uge - så vil vi tage til andorra og snowboarde, men jeg skal skrive bachalor opgave - det har første prioritet - så må jeg se om tiden er til at lege i sne også - så lidt løst planlægning er det endnu. men de år jeg ikke har planlagt noget har det altid end´t med at jeg er taget afsted aligevel - der går ligesom boardciller i en jo

0
0
Svar på denne tråd

Val Thorens...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:14

Vi er en flok der tager til Val Thorens senere på måneden. Det er 4. gang i træk vi vælger Frankrig.

Som alle de andre år har vi lejet en stor leglighed hvor vi alle kan bo sammen. Det er så hyggeligt at lave mad sammen, spille spil osv osv.

Sidste år var vi 13 mand afsted, men i år er vi skrumpet til 8 mand. Og heraf er der kun en pige med til at holde os i ørene.

Øjj som vi glæder os :-)

Mvh Rene

0
0
Svar på denne tråd

upss...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:17

Vil da ikke snyde jer for et billede. Og for en gangs skyld er fotografen ikke selv bag kameraet :-)

Moi er nr 2 fra højre :-)

Mvh Rene

0
0
Svar på denne tråd

ej det er sgu
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:19

nej altså rene - det er da fejt - der r jo lige som noget tid til uge 7 - så lad lige være med at sætte sådanne billeder ind igen

0
0
Svar på denne tråd

Norge d:
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:20

Jeg skal til Norge - Hafjell mener jeg det hedder med min famile + kæresten. Og to andre familier, men skriv endelig hvis der er andre som skal derop så kan vi mødes - bliver min første gang på snowboard d:

0
0
Svar på denne tråd

skiferie i oslo.
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:23

Jeg fik en ferie af min mor og far i julegave, så jeg skal til oslo og stå på ski i påske ferien - selvfølgelig sammen med resten af min familie :)

0
0
Svar på denne tråd

hafjell
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:28

skal faktisk snart afsted :)

skal med min familie og kæreste til norge og stå på ski :-)

blir min første gang på snowboard...skal nok gå grueligt galt hehe, men glæder mig !

prinsessepultz: hvornår skal i til hafjell ?

- Marieke -

Don't go around saying that the world owes you a living,

the world owes you nothing, it was here first

0
0
Svar på denne tråd

Skiferie d:
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 20:30

Nårh ja - var nok en go ide lige at få med hvis jeg skulle ha chance for at møde nogen ;) - men i Skolernes vinterferie - uge 7 :D

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 22:34

Jeg skal til Les 2 Alpes i uge 5 sammen med det sædvanlige skislæng + et par stykker til :-) Glæder mig helt vildt. Elsker simpelthen bare at stå på ski :-D

Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd

Niks...
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 22:42

Ville aldrig drømme om, at betale for at feriere i is og sne...

Mine ferier går til sol og varme :-)

Men god fornøjelse til de der gider ;-)

Hilsen May-Britt.

www.mbneumann.dk

0
0
Svar på denne tråd

altså hallo
Forfatter: 
Dato:  06-01-2008 22:47

may-britt - i varmen forgår tingene jo - i kulden holder de sig - det er derfor man for rynker af solen sydpå - og bliver lækker af solen nordpå (jah og så i alperne selv om det er mod syd)

0
0
Svar på denne tråd

rtiyphug
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 07:58

Cavan: Jeg var i Les Deux Alpes hen over julen i '06 - altså for lige omkring et år siden. Det var suuper nice! :) :) Kan godt forstå du glæder dig..

/KL.

Tro, håb og kærlighed - men størst er kærligheden.

0
0
Svar på denne tråd

Skiferie
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 08:16

Åh, vi ville så gerne have været afsted på skiferie med en flok venner, men der har bare lige været så meget andet, så vi har ikke fået det arrangeret.

Måske skulle man have som nytårsforsæt, at der i år skal planlægges en skiferie for 2009

Og der må turen absolut gå til Østrig.

BARONESSEN

Velvære og forkælelse
den dejligste gave:

Varmepuder med hvedekerner sælges

...Se min præsentation

SØGER 2 BILLETTER TIL GALLASHOW HERNING 2008

0
0
Svar på denne tråd

Jahhh
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 10:07

Tager til Canazei i uge 4 - glæder mig helt vildt ...

Dem vi plejer at være afsted med venter en lille bebs om få dage, så i år tager vi afsted med min lillebror og nogle af hans venner.

Mvh Dorte

Søger passer til kat. 2 pony. LA dressur og spring.

0
0
Svar på denne tråd

yeps - skiferien
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 11:37

kan vi ikke undvære...ta'r som altid afsted i uge 7, med 4 familier fra den ældste's klasse, og tre familier fra den mindste's. Alt i alt lige knap 40 personer. Det er bare årets tur. Igen i år. Og for 9 år i træk.

Denne gang til Solden i Østrig.

KH:)og ses på pisterne !

Annette

rigtige piger rider hver dag

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 11:50

Jerps! Jeg skal altid på skiferie, gerne 3 gange om året ;)

Men det skyldes også at vi har en hytte i Sverige, og alt det nødvendige udstyr.

Ses vi i hytten og få noget kakao?

Medmindre du ikke kunne klare at stå så lang tid som jeg ;)

Hannah R.

Gør livet til en fest. Rid Fjordhest.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 13:13

For første gang nogensinde skal jeg på skiferie. Men ved ikke om jeg tør?

I uge 5 pakker vi busserne og så tager hele skolen til Østrig.

<3Kaaberbøl And Skjødt<3

Casnewydd Telynor

Mr. Scott

Karina

PERNILLE KAABERBØL JØRGENSEN' ELSKER DIG!<3

Arbejde i sommerferien søges i Midtjylland om. Nørre Snede/Hundshoved-Kontakt på Præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

Jaah...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 13:47

Når mine eksaminer er veloverstået i slutningen af måneden, rejser vi til Norditalien - nærmere bestemt Marilleva :-)

Det bliver sååå sjovt. Vi plejer altid at tage til Sverige, men i år går turen altså syd på :-)

Generelt bliver det en anderledes tur, da jeg skal bo sammen med kæresten og en af vores venner. Vi rejser med min familie derned, og bor så i vores egen hytte (men tæt nok på til at kunne smutte over til moar og få varm kakao)

Det er tredje år i træk vi har forsøgt at lokke min kæreste med - og nu lykkedes det sgu

Og så vil jeg da godt lige bidrage til hyggen

Mvh. Cat - Stud.med.vet

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 13:48

åhh ja glæder mig så meget, det er bare så hyggeligt vi skal dog sent afsted i år først i uge 11..

Men iår skal mine 2 fætre også med så det bliver rigtig godt..

»Nina med Ninoen«
verdens bedste hest
0
0
Svar på denne tråd

Livigno
Forfatter: 
Dato:  07-01-2008 13:59

Ja som overskriften lyder, skal jg også på skiferie.

Jeg skal til Livigno (Italien) i uge 7, med mine forældre og min søster, og en veninde ude fra hesten af, det bliver bare så hyggeligt. Jeg elsker bare Livigno, i skal prøve at atge dertil hvis ikke i har været der, både sommer og vinter er fantastisk.

Her er et par billeder:

Kan man andet end elske det? Prøv at forestille jer om sommeren at ride på heste op af bjergene, og så se byen/dalen, FANTASTISK!

To ponyer efterlyses, Pinto, 8 år, Kazan ca. 142 stang

New Forest, Heart Queen, ca. 12 år, ca. 144 i stang

(Der er billeder af dem begge på min præs.)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider