stole på din part.. alle er mennesker:)
du kan da godt lave nogle regler.. men det skal egentlig bare være hvad du selv synes hun/han må eller ikke må:)
prisen ved jeg ikke jeg vil sige at enten ingen pris altså hun rider din hest som du ikke har tid til og gør derfor dig en tjeneste hun har ingen hest og låner din så du gør hende en tjeneste det går sådan set rimelig lige op .. jeg ville ihvertfald nok ikke tage parten hvis ejeren var meget nærrig med pengepungen eller hvad det nu hedder altså at hun vill have rigtig mange penge for det 500 kr. fx.. jeg har en veninde der betaler 630 eller sådan noget det er også rimeligt nok for hun låner hesten og har ikke part på den på den måde..:)
men alligevel vil jeg sige at 600 kr. er for meget.. egentlig:)
for man gør hinanden en tjeneste du vil ikke kunne klare dig uden parten og parten vil gerne have en hest at ride..
du bestemmer selvfølgelig selv men jeg tror du vil få flest henvendelser for nogen hvis det ikke koster så meget...
jeg havde ihvertfald ikke i sinde at betale over 400 kr..
(jeg leder nemlig også efter part)
men... det kommer selvfølgelig også an på hvor mange gange du vil have parten til at være der hvis det er 1 gang om ugen så ville JEG ihverfald ikke tage penge for det:) men derimod 3 gange om ugen vil jeg nok tage lidt for 300 kr. eller lign. hvis hun må komme der så meget som hun har lyst så kan du selvfølgelig godt hæve prisen...
men jeg ville ikke have min part hvis jeg selv havde en hest skulle betale penge for det.. det er lidt nærrigt synes jeg når man jo gør hinanden en tjeneste.. men det har forskellige folk forskellige meninger om...:) 
held og lykke med at finde en part:)
og undksyld hvis mit svar var meget rodet:)heh