|
|
| billetter herning.. hvordan?? |
|
|
godt jeg skal prøve at bestille billetter til hingstekåring lørdag dag, men hvordan fanden gør jeg når jeg kommer ind på siden med sektionerne, altså der hor man kan se pladserne? hjælp mig...
Vores største had tilhøre de mennesker vi holder allermest af, for de er, de eneste der kan give os alt, og alligevel nægte os det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikkert udsolgt |
|
|
Det er garanteret fordi de allerede ER udsolgt at du ikke kan komme derind. Folk plejer at bestille billetter allerese i oktober.
Mvh Graven Skøn lille miniature/shetlænder hingsteplag sælges meget billigt . 2 pladser ledige i løsdrift for hingsteplage . Køn prinsessepony på 145 cm sælges .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Men men men |
|
|
Sidste år gik min veninde og jeg ud i hallen og der stod rigtig mange ude som solgte billetter, så vi fik to stk på ret fornuftige pladser til under pris. Så det satser jeg på at gøre igen i år 
Med venlig hilsen Zooropa - Anne **** To touch is to heal. To hurt is to steal. **** - Mysterious Ways, U2 Har jeg hovedpine er det fantomsmerter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen... |
|
|
Det er jo om dagen...? Troede kun det var gallashowet der blev udsolgt så hurtigt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Zooropa: Er det DV der står og sælger? Eller er det private?
MVH Rikke Fejrskov Glædelig Jul og Godt Nytår
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har lige |
| Forfatter:  |
comtess |
| Dato:  |
05-01-2008 11:28 |
|
tjekket der er udsolgt lørdag dag. Skal selv derned fredag dag, og ind og se anky om aften. lørdag dag og gallashow om aften. de billetter købte vi den nat de blev sat til salg. man skal være hurtigt ude.
Pas på dig selv, der er ikke andre der gør det for dig..............
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billetter |
|
|
Ja, du er desværre for sent ude... Man skal være hurtig... Du kan dog stadig komme ind på messen og i nogle af hallerne hvis du køber en alm billet til selve messen ved indgangen. Ved at man også plejer at kunne sælge sine billetter gennem receptionen på dagen Ellers er det vel bare at tage chancen.. Hilsen Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| herning |
| Forfatter:  |
Zanta |
| Dato:  |
05-01-2008 14:39 |
|
Kan i ikke bruge en galla billet sådan en vil jeg gerne af med...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
jamen troede da det ville stå der at de var udsolgt hvis det var... er der nogen der har 2 billetter til lørdag dag de genre vil af med
Vores største had tilhøre de mennesker vi holder allermest af, for de er, de eneste der kan give os alt, og alligevel nægte os det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
hov har lige kigget.. der stod ikke udolgt igår da jeg prøvede
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| private |
|
|
Rikke Fejrskov: Det er private. vi købte af en nordmand, som havde fået billetter både til fredag og lørdag, da hun havde en hingst med...
Med venlig hilsen Zooropa - Anne **** To touch is to heal. To hurt is to steal. **** - Mysterious Ways, U2 Har jeg hovedpine er det fantomsmerter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
altså, det er da kun show, der er udsolgte... selven messen, køber man jo bare en billet når man kommer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billetter |
|
|
Ved at der er nogen nede fra mit opstaldningssted der ved en fejl står med billetter til alle dage dvs. fra torsdag til søndag inkl. gallashow, så skriv en PB hvis du er intresseret så får jeg lige fat dem 
Anne og Salina *KSR* Kildebrønde Sportsrideklub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Lige et tillægsspørgsmål: Hvor hurtigt fik i mail med billeterne? Jeg har bestilt til de andre dage, men selvom det er flere timer siden, så har jeg ikke fået nogen mail  Har dobbelttjekket mail og den stavet rigtigt nok
MVH Rikke Fejrskov Glædelig Jul og Godt Nytår
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|