Sælg noget, evt. også fremtidige ydelser - eller gå i banken. Hvis din økonomi generelt er sund kan det være du må overtrække de 1200 på din konto, og så tilbagebetale dem i de næste mdr.
Det betyder så:
- Ingen byture.
- Spare på madbudgettet - køb den billigste vare i stedet for den dyre, og/eller køb i Netto i stedet for brugsen.
- Ingen McD ell. andet mad købt i byen (Madpakke!!),
- Ingen shoppeture, heller ikke for rideudstyr,
- Spar på telefonregningen,
- Mådehold med slik,
- Cykl hvis du kan i stedet for at bruge bilen der sluger benzin,
- Skær kraftigt ned på cigaretterne.
Nu ved jeg ikke om du ryger osv., men det var bare en generel liste. Så burde du hurtigt have de 1200 sammen igen, og om der så ryger 2 eller 5 kroner på i rente - herregud, det spiller jo ingen rolle. Så har du din sti ren og skal ikke stresse for at finde de 1200.
For fremtiden, bare et godt råd, så læg dig et budget. Jeg har en Exel-fil som jeg godt kan sende til dig, den er et godt værktøj - men det skal bruges, selvfølgelig. Der plotter du alle dine indtægter ind, som den adderer til en sum. Så plotter du alle udgifter ind - faste som forventede - som også adderes, og så regner den ud hvor meget overskud du har i måneden, eller underskud. Så har jeg en funktion der hedder "opsparing" bl. a. også, så man kan sige at man vil spare 1000 kr op om mdr og fjerner dem fra rådighedsbeløbet i mdr., og derefter kan se hvor meget der så vil være tilovers. På den måde har jeg fået råd til mange dejlige ting, fordi jeg har et jerngreb om min økonomi - og mig selv 
/Lene