Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Interflora for mænd?
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 01:25

Findes sådan noget?

Er der ikke andre hunkøn derude, der har haft lyst til at overraske deres mænd med en lille ting, ligesom de kan finde på at sende en buket blomster til vores arbejde.

Hos Interflora findes kun vin og chokolade og blomster, men hvad nu hvis man gerne vil overraske sin mand med andet end en buket tulipaner Findes der slet ikke noget budbringeri med en mandegave

Man kunne selvfølgelig bare bestille noget han gerne vil have og få det sendt med posten, men det er jo ikke helt det samme.

Nogen af jer HN'ere der kender til noget?

Maria

Hesteløs

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 06:31

Godt emne at bringe op, det er kun et par dage siden jeg sad og tænkte det samme. Faktisk i forbindlse med en reklame for interflora i fjernsynet. Jeg har fået de flotteste blomster og den lækreste chokolade bragt til mit arbejde. Men vil da også gerne gøre noget lignende for min mand. Tror bare ikke han kan se det fede i at få en buket blomster og han spiser sjældent chokolade.

Så jeg håber der er nogen der kender til et "udbringersted" - jeg gør desværre ikke

Brudekjole sælges - str. 38, stropløs med flot slæb, broderier og perler på.

Springsadel sælges, Kieffer Aachen, rigtig pæn og velholdt.

0
0
Svar på denne tråd

GGG...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 09:05

I vil måske sende dem en buket kabelfrie boremaskiner? GGG...

Jeg ved faktisk ikke om der findes en mande "Interflora"... Men ideen er da i hvert fald god...

Zamangah

Sælges; 17" Hubertus Flexline, kombi.

Søger: Bright Ruby FOR 94160 DV DK F1

0
0
Svar på denne tråd

kan du ikke
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 09:10

købe noget over nettet, du ved han vil blive glad for, og så få det sendt til hans arbejde?

Jeg har altid haft kærester der elskede blomster - kan det blive nemmere :D

"Jeg har ondt af folk der ikke drikker,
Tænk at vågne op om morgenen og vide,
at man aldrig får det bedre"
Frank Sinatra

Vi-savner-en-hest

0
0
Svar på denne tråd

Prøv her
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 11:07

Mange hilsner fra

Gry

0
0
Svar på denne tråd

He he he...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 11:37

Jeg var engang, da min mand og jeg, lige var begyndt at komme sammen, en rigtig heks overfor ham...

Jeg ville jo gerne sige undskyld, så jeg købte en ordentlig buket til ham... Han takkede da pænt (Og den pyntede flot på MIT bord...GG)... Tror der gik et halvt år, før han besindede sig til at fortælle mig, at han altså hellere ville have haft en ny boremaskine eller andet mande-halløj... GGG... "Man giver altså ikke blomster til mænd", sagde han...

Zamangah

Sælges; 17" Hubertus Flexline, kombi.

Søger: Bright Ruby FOR 94160 DV DK F1

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm ja
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 11:45

Man kunne godt bestille noget, ligesom den personlige gave.

Men så er der jo ikke det med at der kommer et bud med det.

Hmmm, slet ikke nogen der kender til det noget?

Maria

Hesteløs

0
0
Svar på denne tråd

Hvis det godt må være ...
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 13:12

... lidt over i det fjollede, så er der altid masser af "dejlige" ting her >>>> http://www.gadgets.dk/?language=dk

Mvh. Lisbeth

Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd

Hej med jer
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 13:20

Jo Lisbeth- jeg ville sagtens kunne finde på små gaver til ham, men det er mere spørgsmålet om der ikke er en service der bringer gaverne ud, ligesom interflora kan overraske folk på deres arbejdsplads.

Maria

Hesteløs

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider