Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hjælp hvad kan man gøre
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 18:42

hej og godt nytår jeg har et problem jeg ville høre om nogle her inde har et godt råd vi havde lejet en boks ud det viste sig at hesten var totalt sky og nervøs så det skabte lidt problemer i vores lille stald da egeren havde lovede at hjælpe med vores to ponyer så skulle hun kun betale for det hendes hest brugte og ikke andet men allerrede fra første dag holde hun ikke aftalerne og kom ikke og gjorde de ting hun havde lovede vi havde flere gange en snak med hende men uden hel hun flyttede sin hest igen efter lidt under en månede det passede os rigtigt godt men hun forlod stalden uden at betale og uden at tømme boksen for hendes hests møg vi prøvede at ringe til hende men hun tog den ikke hun sms svarede hun på og hun var ligeglad med boksen så den måtte jeg tømmt hun skrev så at hun ville komme med de penge hun skylde men de kom heller ikke men nu fandt hun på at hun har hængt en post med dem på dørhåndtaget til stalden og ja den må så være fløjet væk da vi ikke har ku finde den hun havde ellers sagt hun ville ligge den i foder fryseren men det gjorde hun så ikke nu siger hun det er vores problem og hun ikke gider betale jeg mener bare jeg har haft en del heste opstaldet inden vi fik vores eget sted og aldrig har jeg oplevede noget ligende så hvad skal jeg gøre hun svare ikke når vi prøver at komme i kontakt med hende så er lidt gal !!!

Hun er en voksen kvinde med to børn

Er der nogle der har prøvede noget ligende og hvad gjorde i ?

håber i kan gi et godt råd

0
0
Svar på denne tråd

Dum situation
Forfatter: 
Dato:  03-01-2008 22:10

Allerførst et godt råd - og det er ikke ment som kritik - men du skriver ud i et, uden kommaer og punktummer og det gør dit indlæg lidt svært at læse.

M.h.t. til din pensionær - har i en kontrakt på skrift med hende, hvor aftalerne er skrevet ned? Desuden så skal hun bevise, at hun har betalt sin staldleje/udgifter på hesten og det kan hun ikke, hvis hun ikke har en kvittering. Den der med, at hun har sat en konvolut på boksen med penge holder ingen steder.

Du må sende hende et anbefalet brev, hvori du kræver din betaling og ellers true med advokat. Du står bedre i den sag, hvis der er skrevet en opstaldingskontrakt, som du kan henvise til.

Ellers bliver det nok svært.

Når i en anden gang skal udleje en boks, så husk at få skrevet en opstaldingskontrakt - hvis i altså ikke har gjort det i dette tilfælde.

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

Trekker Master dressursadel til salg, brugt 3 måneder, str. medium, 17 tommer, se præsentation

0
0
Svar på denne tråd

tak for dit råd
Forfatter: 
Dato:  04-01-2008 21:18

vi har detsværre ikke noget på skrift og det er vi meget kede af nu men det er første gang vi har lejet en boks ud og ja vi var for naive øv men når man altid selv har overholdt aftaler ja så mener man jo os andre gør det..

Vi tør ikke leje boks ud nu da vi er bange for noget lingende igen det har slet ikke været menningen at der skulle andre ind i vores lille stald men pag alvorlig sygdom gjorde vi det for at få lidt hjælp i stalden.

Ja vi kan jo nok ikke gøre noget nu desværre hun nægter at svare på opringninger eller smser nu så vi må nok opgive..

Men tak for dit råd hvis vi noglesinde skal leje ud igen skal jeg nok huske at få det på skrift

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider