HNs selvbestaltede, fordømmende politi igen på banen og er straks på nakken af de stakkels dyreejere. Ponymor, vil du straks holde op med at komme med sådan nogle sårende kommentarer?
At katten har fået blodøre fordi den har gået og kløet sig og haft øremider i et år inden det bliver behandlet (nå, nej, den har jo fået KAMILLETHE i ørerne...) er helt bestemt dyrlægens skyld og jeg synes absolut ikke at der skal bruges en masse penge på sådan en kat for at rette op på dyrlægens fejl.
Ok, IRONI OFF. Du har undladt at tage din kat til dyrlæge selvom du vidste at den havde øremider. Når du så endelig tager dig sammen og dyrlægen får behandlet katten, som på det tidspunkt må siges at være temmelig irriteret i ørerne (hvor fedt tror du lige det er at have kriblende, kløende mider inde i øret i et års tid
) så er det gud hjælpe mig (eller rettere katten) dyrlægens skyld at din kat får en reaktion.
Et blodøre kommer ikke pga. medicinen, et blodøre kommer når katten kradser sig og især ryster meget på hovedet. Det er muligvis kommet som følge af at den blev behandlet og ørene begyndte at klø endnu mere, men det kunne sikkert være undgået hvis den var blevet behandlet noget før (cirka et års tid før) så den ikke havde været så hårdt angrebet.
Jeg kan kun støtte Ponymor i hvad hun skriver. Ja, du kan stole på dyrlægen, men kan katten stole på dig?