Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvalp med udslæt
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 11:20

Vores hvalp har fået et mærkeligt udslæt på maven og jeg kan mærke at hun også har knopper under pelsen.

Hun klør sig noget og slikker sig på sin bare mave.

Juleaften fandt jeg lopper på hende og hun fik med det sammen en kur (Advantage). Siden da har jeg ikke kunne finde nogle lopper på hende og jeg har ikke selv fået nogle nye bid.

Vi skal alligevel til dyrlægen imorgen for vaccination og chipning og så må jeg lige få ham til at se på det.

Men indtil da kunne det da være rart at høre om der er nogle af jer der har lign. oplevelser og erfaringer?

Jeg har kigget lidt på netdyredoktor og det eneste jeg har kunne finde omhandler allergi og loppeallergi, som skulle kunne udvikle allergi for meget andet. Det ville godt nok være en kedelig start hvis det er det

Nu med Høffedyret i en ny og forbedret udgave!

----------

Sticking feathers up your butt does not make you a chicken

0
0
Svar på denne tråd

det lyder
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 11:30

som loppe eksem. Det er en reaktion på loppeangrebet. Du kan få noget shampo til at vaske den med. Det skulle gerne forsvinde igen, nu hvor lopperne er væk. Husk hunden skal genbehandles.

Fjordhest er bedst!

Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke
Forfatter: 
Dato:  02-01-2008 11:47

decideret allergi. Allergi er min. ½ år om at udvikles, så det er normalt hunde over 1 år der får allergi, men den kan selvfølgelig få en reaktion på lopperne.

Giv den en god vask med passende shampoo og giv den så f.eks Frontline et par dage efter. Sørg for at dens hud er blød og smidig. Hvis den stadig er irriteret på huden, så køb noget Vet Aloe Vera-gel til at smøre den med i en periode.

Venlig hilsen diplomatiske Louise

Ingen er både diplomatisk ærlig og fjendeløs

Shetlændervallak bortgives til absolut godt hjem.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider