Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jubii min nabo er ikke hjemme!
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 01:37

Først på aftenen gik jeg en tur for at se, om der var naboer hjemme, som evt kunne finde på at skyde nytåret ind.

Af de to tætteste naboer er det ene hus tomt (til salg). I det andet er en rideskole og som jeg en enkelt gang før har berettet, har de flere nytår i træk skudt fyrværkeri af for det første ret tæt på deres egen stald men derudover ca 60 m fra mit stråtag!!!

Et år var ejeren endda så dum, da jeg (igen igen)gik ud og bad dem gå 200 m ned ad vejen, at sige:"Jeg kan da godt forstå, at du er nervøs,-jeg har selv en søster med hus med stråtag,- men der sker jo ikke noget".

Hvordan han lige kunne garantere det, kan jeg ikke helt regne ud men han må have specielle evner!!!

Jeg kunne se lys i deres hus men intet liv, så jeg håbede, at det bare "tyveriforsikringen".

Og det var det!!!

Intet fyrværkeri tæt på mine heste og mit stråtag... Jubii! Ingen grund til at ringe til politiet! Ingen grund til at diskutere med en imbicil stodder med en hjernekapacitet på højde med bølgepap!!!

Jeg kunne såmænd bare stå på vejen i ro og mag og se på fyrværkeriet inde over byen. (Lige indtil nogle nabo-naboer begyndte at fyre bomber af. Så smuttede jeg ind og nussede hestene.

Godt nytår!

Maria

Box udlejes i lille hyggelig stald i Haslev.

Kig på www.flickr.com/photos/mundboegaard

Hellere lugte af hest end lugte af hash. Citat Erhard Jakobsen

0
0
Svar på denne tråd

kender det godt
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 10:48

sådan havde jeg det også i år...

Vores naboer er de sødesste naboer men netop den 31 december forvandler de sig til de trælse monstre...

Men i år var det kun min mand der irriterede...

Bettina.....

medlem af de altid støttende mødre på langsiden

Spil til wii købes

0
0
Svar på denne tråd

jeg er misundelig
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 10:51

Vores ene hold naboer smed kanonslag ud af døren det meste af aftenen og selvfølgelig lige foran vores kældervinduer, som fantastisk nok holdt til det... Elsker bare vores naboer - NOT - Heldigvis var Emira i pension netop af samme årsag ellers havde hun splittet hele huset af...

kan kun sige at fyrværkeri skulle forbydes

Håber alle er kommet godt ind i det nye år

Knus Nanna

som savner sit Brian Dyret

Udstyr m.m. sælges, se præs eller på markedspladsen

Mine dejlige drenge

Brian R.I.P 19/10 2007

Sejr R.I.P 4/1 2007

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 10:52

Det var da dejligt, der er bare ikke noget mere trælst, som når folk ikke kan tage hensyns til hinanden

sandie

Rolig hoppe sælges..se under min annonce

0
0
Svar på denne tråd

Skøøønt...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 11:01

... det var vores første nytår på vores gård, sidste år blev nytåret tilbragt i Odense C og året før i Høje Taastrup. Her var dejligt roligt, og det nød både vi og dyrene.

Tine

Hestens Urtehave

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind

Nu forhandler af Marstall hestefoder på Midtfyn

0
0
Svar på denne tråd

naboer
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 14:15

Hold da op - i er da uheldige hvad naboer angår...

Man kan sgu da ikke tillade sig at fyre fyrværkeri af ved siden af sin nabos stråtag - han må sgu da have fået ris a la manden galt i halsen, hvor dum kan man være..

Var faneme blevet godt tosset hvis det var mig...

Heldigvis har jeg verdens bedste naboer, og i år var det faktisk os der besøgte dem, og så hyggede vi ellers med knaldperler og hundeproppistoler med deres søn på 3 år... Se det var hygge...

Venlig hilsen Nanna

Madiken India

Irish Cool Kaiza

Kaiza er min engel...

0
0
Svar på denne tråd

nu har jeg et
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 14:26

stråtækt hus i byen , og her er der ingen der overholder de 200 meter der ska være ... nu har det stået siden 1773 , og ja det står sgu endnu , så jeg gider ik panikke over det mere , holder øje hvis jeg er hjemme , det første år var jeg ik vild med det , men der er ik sket noget og det gør der sgu nok heller ik..

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 14:32

vedr. stråtag er det lige så svært at få ild i om ikke svære end normale tage. men ulempen er at hvis der først går ild i det går det bare stærkt og det er stortset ned brændt med det samme. i dag imprenere man stråtag eller kan imprenere det så er der ingen fare på fære mere end under andre forhold

all you need is love

0
0
Svar på denne tråd

oliviaemilie
Forfatter: 
Dato:  01-01-2008 15:19

jo det giver lidt sig selv men alligevel er man bekymret for sit hus.. iøvrigt er det ikke impreneret , men et brandhæmmene undertag der forhindre at det kan få luft... det gør at det kun kan gløde... men det er kun nyere tage der har det , mit stråtag har ik brandhæmmene undertag da det er lagt på før den tid.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider