Vi er jo 1. gangs ejere af 2 små kræ, som de fleste nok har opdaget, og hver dag ligger jeg mærke til noget nyt ved de 2, som jeg undre mig over:
Hvorfor er det at de "malker"? Jeg har spurgt mange, men det eneste svar jeg har fået tilbage er "det er normalt". Men hvorfor??
Hvorfor "dutter" kattene (især når man sover) en på næsen? Dvs, især han katten, kommer hen når jeg sover, og maser sin næse op i min næse...eller i nærheden... Den slår ikke fejl, hver morgen kl 4, står han der.
Også et opdragelses spørgsmål:
Den ene kat bruge vores ene højtaler som "trappe" op til vindueskarmen. Vi har forsøgt at købe både "gå væk kat", smøre løg (efter råd fra dyrlægen), sprøjte vand (hvilket er fuldstændig ligegyldigt) og alligevel, er det bare den bedste vej op, istedet for den vej, over sofaen som den anden kat bruger.
Vi har forsøgt at sætte et kradsetræ op istedet for højtaleren, men det var fuldstændig ligegyldigt, den hoppede alligevel op på højtaleren. -Hvad kan man gøre?
Der kommer sikkert flere spørgsmål i tråden, som jeg efterhånden kommer i tanke om dem