|
|
| Trendsales - problemer?? |
| Forfatter:  |
Mor til ♣Franciska♣ |
| Dato:  |
29-12-2007 21:17 |
|
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjfoto.ridesiden.dk MOLO dreng købes! Errare humanum est - men der må da være grænser Uha du sidder tæt på skærmen nu!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aner ikke |
bjarne1525 |
29-12-2007 21:20 |
|
aner ikke hvad trendsales er - men prøvede dit link - og den åbnede ikke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... |
Kristina König |
29-12-2007 21:29 |
|
Siden har været nede det meste af i dag. Jeg kan heller ikke komme ind. Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
29-12-2007 21:30 |
|
Godt så er det ikke bare min comp!  Tak for hjælp!
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjfoto.ridesiden.dk MOLO dreng købes! Errare humanum est - men der må da være grænser Uha du sidder tæt på skærmen nu!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Me too... |
Camilla (Felur) |
29-12-2007 21:30 |
|
Har også siddet og "hysset" over den her sidst på dagen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbum |
|
|
Jeg var lige ved at blive HELT sidssyg på mit net, troede at der var noget galt. Min mand sagde endda at jeg var lige ved at få rysteture!! Så ved man at man er mere eller mindre afhængig  Godt man har HN*SS*
www.sullawasi.dk opdræt af Araber og Norske Skovkatte. Vi har lige fået killinger!!(17 maj)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smadder irriteterende |
|
|
smadder irriteterende det er...!!! Jeg hyser også over det, skulle lige ind og vurdere eller rettere se vurdering på min handel, hvor af jeg modtog varen idag... Øv bøv, det må vente.!!! Det kan være der er mange der panikker og køber nytårskjoler LIGE NU og så er serveren lukket/gået ned... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den... |
Mette J |
29-12-2007 21:53 |
|
..er også nede her - og jeg skulle ind at byde.. Kan da "glæde" mig over at andre heller ikke kan 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Godt man ikke er den eneste, så når varerne nok ikke at blive revet ned fra hylderne, når de andre nu heller ikke kan komme ind... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JEPS.. |
Enya |
29-12-2007 23:35 |
|
os mig har prøvet og prøvet, troede det var min pc der var noget galt med!!
Vh Mette Findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar! WWW.Stutteri-Alana.dk stedet man gerne ville være hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også her |
|
|
man burde vist gå i seng .
Supertalentfuld springpony 130cm sælges. 8 år. Ponyen går uden problemer M-klasser, hurtig/ivrig kræver modig rytter. Se foto på ridehesten.com - søg : Little Star.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mig som troede jeg sku handle |
Dina1985 |
29-12-2007 23:44 |
|
øv jeg troede ellers lige jeg skulle ind og handle lidt på de skrevede annoncer... ihhh det er lige til at få røde knopper af..
Mvh. Dina Weibull Med Julia M
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| freeway |
|
|
Det er noget med en mast der er væltet, DKBN, arto, dating.dk er også nede
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
ej hvor pisse irriterende.. Har forsøgt at komme på trendsales og dkbn hele dagen/aften/natten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stadig ikke hul igennem. |
Camilla (Felur) |
30-12-2007 08:28 |
|
Øv, havde også halvt om halvt gang i en handel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu virker |
|
|
Supertalentfuld springpony 130cm sælges. 8 år. Ponyen går uden problemer M-klasser, hurtig/ivrig kræver modig rytter. Se foto på ridehesten.com - søg : Little Star.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
30-12-2007 13:12 |
|
Jubii! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|