Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvem har taget min tyngdekraft?
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 09:42

Ja jeg spørg bare, hvem har snuppet den? Og mit held med??? Kom frit frem, jeg lover ikke at blive sur, bare du aflevere det igen.

Igår var så 4 gang inden for 2 mdr. at jeg er fløjet af en hest. Det skal lige siges at forinden det har jeg ikke været fløjet af i nok 8år.

Der ud over blev jeg sparket for 17dage siden af en venindes hest lige på knæet, dette virker dog nogenlunde nu pg jeg hopper på min egen igen i lørdags, den er spring fuldt med energi, bliver træt af skridttæppet og der ligger jeg så.

Igår red jeg så en hyp jeg har i ridning, hvilket gik fint, indtil vi skulle skridte af. Jeg sidder for lange tøjler og sms'er, da den bliver bange for noget uden for ridehuset og sætter afsted - resultat; Mette på jorden med to baghove plantet på henholdsvis lår og skinneben.

Så helt ærgligt giv mig min tygdekraft igen, så jeg ikke skal flyve hele tiden

Mvh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

Problemet...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 11:38

... er jo ikke flyvningen - det er som reglen LANDINGEN der er ubehagelig - men den betyder jo også at du stadig HAR din tyngdekraft :-)

Hvad der er blevet af dit held derimod - det ved jeg ikke. Jeg har ikke taget det.

£isbeth & Baloo
*
If you hear a voice within you say "you cannot paint," then by all means paint, and that voice will be silenced.
Vincent Van Gogh

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 11:40

Stjålet den. Jeg er her på det sidste blevet siddende på nogle af drengens mest vanvittige spring til siden og op og ned.

Knabstrupperhingsteplag fra april 2006 til salg

Jeg undskylder på forhånd evt. manglende punktummer, kommaer, taste og stavefejl:=)

0
0
Svar på denne tråd

correy altså
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 18:38

Correy: kan du så ikke være en knag og aflevere den tilbage eller i det mindste lige sige hvornår du er færdig med at bruge den??? For så venter jeg lige med at hoppe på hesten til jeg har den igen.

Lisbeth: På sin vis har du jo ret, men for pokker, uden flyvning ingen landing og ingen flyvning MED tyngdekraften i behold. Altså altså altså.

Er der andre der oplever tyngdekraftsforsvinding i øjeblikket eller er det et lokalt fænomen?

Mvh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

av av av
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 19:49

Jeg kan kun sige at jeg er med i klubben for dem med for meget tyngdekraft...

Jeg fik mit livs flyvetur lillejuleaftensdag..

Jeg rider en frisk lille araber på 3 år, vi skulle lige have en galop i strandkanten, tju hej hvor det gik! Lige indtil der kom en fugl op af vandet der havde været nede og fiske..

I løbet af et brøkdel af et sekundt, hoppede hun 2 meter til venstre... og jeg fortsatte ligeud.. rettere sage.. ligeud og ned..

Av av.. men hun stod og vendtede undrende på mig og jeg kunne hoppe op igen og ride forbi en gang mere, hun skulle jo ikke tro hun skulle tabe mig der..

Vi red turen færdig.. men hjemme nu sidder jeg med, forstuvet fod, 100 blå/lilla/orange mærker og hjernerystelse.. æv. (havde heldigvis hjelm på).

Egentlig må jeg slet ikke bruge computer, eller læse, eller se tv.. meen det er bare for kedeligt nu..

Glædelig bagjul og godt nytår til alle!!

Hilsen Christinna.

Fjordhoppe til salg!!

0
0
Svar på denne tråd

åhh dog
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 19:54

Det var da ikke sjovt med alt det til følge, måske det er en drillenisse der fusker med vores tyngdekraft.

God bedring..

Mvh. Mette

0
0
Svar på denne tråd

ja...
Forfatter: 
Dato:  28-12-2007 20:17

Jeg er heller ikke heldig for tiden :-D Jeg plejer at sidde MEGET godt fast uanset om det er forventet eller ej.. Men Shakira smed mig af 3 gange i sensommers og da hun så blev solgt sku jeg li prøve at springe på min chefs datters pony. Og røg af 2 gange på under et kvarter tror jeg. Har aldrig gjort ondt når jeg lander undtager de 3 gange med shakira (Landede li på ryggen pga. den måde hun smed en af på) Og 1 gang med den pony. Landede på hovedet og kurede hen af ridehusbunden.. HVEM har stjålet min lim???!!!

:-) MVH Alis og Katten :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider