Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Pirates
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 00:28

Jeg læste et indlæg for noget tid siden, en debat om pirates of Caribien, om at der var en...øh...hudfilm som var lavet over Pirates of Caribien temaet.

Vi havde købt Pirates of Caribien 3 til svigermekaniken men de havde den i forvejen og så kom jeg jo til at tænke på den der Pirates. Det skal lige siges at de begge 2 er meget frisindede osv.

Der var et par stykker som skrev at de havde den så er der nogen som enten har den eller har set den som kan fortælle om den er noget værd?? Her mener jeg om der er en form for handling i? Er det en film man som kvinde også vil synes er noget ved osv??

De gange hvor jeg har set sådanne film siger min erfaring meg at der ikke er nogen handling osv.

Hvis der er noget ved den kunne den da være oplagt at give, så har de "dem alle sammen"

Miniatureheste
når man vil andet end kun at ride

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 00:30

Hihi det var vist mig som nævnte den ;-)

Har haft den, men har fået slettet den igen.

Den kan købes ved cdon.dk :-)

/DarkAngel

"At give en grund til noget er at så tvivl om det.
William Hazlitt"

Husk:

Du har altid mindst en grund til at være sur.

Kan du ikke finde grunden, kan du være sur over det

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 00:35

Ok men jeg bliver jo nød til at spørge om der er en form for handling, altså så det ikke kun er en film om en sørøverpige på et sørøverskib lavet i avisparpir med en tegnet baggrund der får den af 30 grimme sørøver til både bagbord og styrbord i 2½ time. Er den flot lavet osv sker der andet end bare lige det frække eller hvad??

Miniatureheste

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 00:38

Den er utrolig flot lavet, dog lidt kedelig når de ikke "laver noget", handlingen er lidt tam i det, men okay, hvor ofte ser man en fræk-film med ordentlig handling?

/DarkAngel

"At give en grund til noget er at så tvivl om det.
William Hazlitt"

Husk:

Du har altid mindst en grund til at være sur.

Kan du ikke finde grunden, kan du være sur over det

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-12-2007 00:57

Jeg fandt den derinde men var udsolgt pt efter hvad jeg kunne se ( de havde også en Lords of the ring ( bøssefilm ) hvis nogen skulle være intresseret )

Nå men jeg så da lige lidt reklame for den og må indrømme at den da så ud til at være ret flot lavet. Nå men jeg må lige vende det med manden min, det er jo trods alt hans mor, men ellers tror jeg da godt jeg selv kunne tænke mig den

Tak for hjælpen

Miniatureheste

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider