Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

forlovelse osv.???
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 15:23

hey, min kæreste og jeg har ofte snakket om at vi jo nok engang skal forloves og giftes og det der, vi har været sammen 5 år.

men jeg er sådan kommet til at tænke på, hvis han skal gøre det på den "korrekte" måde, så skal han jo på knæ og give en ring, men den ring er det så forlovelses ring og skal man så have en anden til vielsen??? måske lidt dumt, men er da lidt i tvivl...

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

jeg mener
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 15:57

at manden giver en forlovelses ring til kvinden, dvs der er det kun kvinden der får, gerne en med en kæmpe diamant... Indenfor det næste år planlægges bryllup og her vælges i fællesskab to vielses ringe. Forlovelses ringen sidder på venstre hånd, og vielses ringen på højre hånd...

Nogle bruger samme ring, men det synes jeg ikke man skal...

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

begge 2
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 16:03

okay så det er ikke begge 2 der har forlovelses ring på??

aha, he he, er jo meget rart at vide, ved godt man gør det som man vil, men der er jo gamle traditioner og det er da lidt sjovt at følge dem.

Ditte...
0
0
Svar på denne tråd

nogle køber
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 16:21

vielses ringe og så har begge to dem jo på... synes især at helt unge gerne begge vil have ringe på...

jeg er mere til det traditionnelle, hvor han frier til mig... det andet synes jeg er mere hvis man "aftaler" nu er vi forlovet...

Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!!

Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp

Lidt frelst og Stud.agro

0
0
Svar på denne tråd

Undertøjsforlovet
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 22:57

Jeg ved ikke noget om noget, men min kæreste friede til mig juleaften med undertøj!!! Han var nede på knæ og det hele, men i stedet for en ring fik jeg et sødt sæt undertøj og han havde så selv købt boxershorts. Så vi er hermed forlovet i undertøj

Vi vil så gå ud og købe ringe her mellem jul og nytår som vi begge vil gå med og så har vi snakket om at dette også skal være vores vielses ringe, hvor i min bliver sat lidt flere sten i når vi engang bliver gift

Godt nytår til alle

June den undertøjsforlovede

0
0
Svar på denne tråd

forlovelses og ringe mv
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 23:17

Min kæreste var på knæ og det hele og havde også købt en ring (som dog ikke skulle være DEN - den var af stål og det tør jeg ikke pga allergi). Vi var så nede og bestille den rigtige - en guldring uden sten eller noget - dog er den i børstet guld så den er en smule anderledes. Jeg har den siddende på højre hånd, selvom den er købt til venstre, men jeg syntes den sad bedre på højre, så jeg byttede over. Det er kun mig, der har fået en ring, da min kæreste absolut ikke er til smykker. Han vil dog gerne have en vielsesring, men det skal være en der er meget enkel. Vielsesringen vil vi sætte på venstre er planen.

Der er ikke nogen rigtig eller forkert hånd at sætte ringen på. Nogle mener at højre er den rette, da det er den man hilser med, mens andre mener det er venstre, da det er i den side det er tættest på hjertet.

Nogle bruger forlovelsesringen som vielsesring - det gjorde min mormor og morfar og derfor står forlovelsesdatoen i dem - min mormors ring er papirstynd nu ;-) Selv vil jeg dog gerne have to . I min forlovelsesring er datoen for forlovelsen indgraveret, men jeg regner med at vi skriver navne og vielsesdato i vielsesringene.

Vi når at have været forlovede i lige over 10 mdr inden brylluppet - der var et par ting, vi gerne ville - 1: et sommerbryllup, 2: ikke vente mere end max et år.

Mette

Isabella Molly - 15. juni 2007

Jeg skal giftes 12/7-08

pænt, tæt, 133 liters akvarium til salg - Kbh Ø

Star Shine søger rytter fredag - bor i Lynge - skriv for info

0
0
Svar på denne tråd

Jeg blev
Forfatter: 
Dato:  26-12-2007 23:37

forlovet d.24/12-82, jeg var total måløs da han begyndte at kravle rundt på gulvet, jeg havde absolut ingen ide om hans planer.

Vi havde en meget lang forlovelsestid, blev først gift 7 år senere d.28/1-89.

Vores ringe er ens og både forlovelsesdato og vielsesdato er indgraveret.

Hilsen Helen.

Flot galla kjole sælges

billeder på præsentation.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider