|
|
| Hvor bor Anders Fogh? |
| Forfatter:  |
cruella76 |
| Dato:  |
25-12-2007 19:27 |
|
Ja, ikke fordi jeg som sådan skal bruge ham til noget - er bare ved at få pip af at jeg ikke kan huske hvad det hedder der hvor statsministeren bor. Sæt igang 
Christel
أَنا أُريد أنْ أَكْتُبَ بِلْعَرَبِية Eller du skylder mig en julebryg!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marienborg |
Tine (Ib) |
25-12-2007 19:28 |
|
Tine Hestens Urtehave Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind Nu forhandler af Marstall hestefoder på Midtfyn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
25-12-2007 19:29 |
|
det hedder da Marienborg og ligger omkring Hellerup eller hvert fald ude i det område lidt nord for Kbh. centrum 
Xoco82 & Davina Stud.theol Part søges!se annonce på MP. "Han skal bringe for lyset, hvad der er skjult i mørket, og åbenbare, hvad hjerterne vil" (1 kor 4 v5)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tine... |
cruella76 |
25-12-2007 19:29 |
|
Af hjertet tak - så var jeg ikke langt fra.
Christel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| han bor der ikke |
yiip |
25-12-2007 19:57 |
|
han bor der ikke.. han har bare officel -staves- addresse der.. han bor stadig i det hus han boede i inden han blev statsminister...
I' m me.... and I'm perfect... Nu med cabriolet og vind i håret...  Ægte Gucci taske SÆLGES, se præ. Ægte BURBERRY halstørklæde sælges BILLIGT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
bjarne1525 |
25-12-2007 19:59 |
|
prøver man ham på de gule sider - står der han bor i horsens 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bjarne... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
25-12-2007 20:10 |
|
enten er deler han navn med andre - eller også er det deres "private" adresse til når statsministerboligen skal passes videre? 
Xoco82 & Davina Stud.theol Part søges!se annonce på MP. "Han skal bringe for lyset, hvad der er skjult i mørket, og åbenbare, hvad hjerterne vil" (1 kor 4 v5)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yiip... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
25-12-2007 20:13 |
|
tak for opklaringen - men det lyder godt nok besværligt at skulle fare til Marienborg for at holde diverse middage for div. gæster 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bolig... |
yiip |
25-12-2007 20:13 |
|
ja, hans PRIVAT addresse er én ting, men som danmarks statsminister så bor han på marienborg -hvilket dog kun er "pro forma" idet han sover i sit eget hus et helt andet sted -hvilket selvfølgelig ikke er off tilgængeligt...
I' m me.... and I'm perfect... Nu med cabriolet og vind i håret...  Ægte Gucci taske SÆLGES, se præ. Ægte BURBERRY halstørklæde sælges BILLIGT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yiip... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
25-12-2007 20:20 |
|
aha  Hvordan går det forresten med HA(jur) studiet som jeg kan huske du blev optaget på på SDU`? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| super... |
yiip |
25-12-2007 20:23 |
|
det går super.. tak  mht til det praktisk ved middage osv så tror jeg nok han har folk til den slags når han har statsbesøg han skal vist bare være der...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| marienborg |
|
|
ligger ikke i Hellerup eller deromkring. Men ned mod Bagsværd sø, på frederiksdal siden. Det er der han har officiel adresse. Dog bor han vist i Nærum til daglig 
Mvh. Tine Equi-work.com Jobportalen for hestefolket 2 bokse ledige pr. 1. januar. Ledøje område. Se mere på præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anders Fogh... |
|
|
bor ikke på Marienborg, men I Rudersdal Kommune. Marienborg er en officiel statsministeradresse - ingen af dem bor der, men bruger stedet til officielle besøg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
han bor i nærum/holte et sted, lige ved jægersborg hegn, for der går i hvert fald vagter rundt pga. ham så vidt jeg har forstået. haha mig og min veninde spurgte nemlig engang da vi red forbi en vagt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som andre |
|
|
skriver det, så bor Fogh ikke i den officielle statsministerbolig. Hvilket vel er til at forstå, da det må give en form for sikkerhed at have sit eget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marienborg er embedsbolig |
xtiny |
26-12-2007 15:58 |
|
Dvs det følger med jobbet, men de er vist ingen statsministre i nyere tid, der har boet der fast. Det bruges som regel i officelle øjemed- og til Nytårstalen. Der er personale, der sørger for det meste, men de må gerne gå i køkkenet efter natmad selv.
Mvh
xtiny
♣ "There is, incidently, no way of talking about cats that enables one to come off as a sane person."♣ -Dan Greenberg "Nu bliver jeg helt følelses-agtig" Donkey i "En Shrekkelig Jul"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vicky... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
26-12-2007 16:24 |
|
Tjah jeg kunne bare huske at jeg kørte forbi en dag fra Hellerup og mod lyngby/bagsværd men det passer da med lidt "nord" for centrum 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smart med et ekstra hus |
|
|
- det vil jeg også have... kun til fester.. 
Venlige hilsen hende der i stilhed river sig i håret når hestene kan bide sig selv i bringen!! Og husk ridning skal være en fornøjelse - ikke en slåskamp Lidt frelst og Stud.agro
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså monica... |
|
|
hvis du er kørt fra hellerup mod lyngby/bagsværd, så har du godt nok kørt noget af en omvej 
Mvh. Tine Equi-work.com Jobportalen for hestefolket 2 bokse ledige pr. 1. januar. Ledøje område. Se mere på præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hooold da op |
cruella76 |
26-12-2007 20:05 |
|
Sikke en udvikling i denne tråd haha  Dejligt- nå, men jeg fik det jeg havde brug for i det første svar, nemlig navnet på marienborg, altså, den officielle ministerbolig. Tak for alles svar iøvrigt:)
Christel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|