Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Et stort juleønske
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 19:00

Da jeg var oppe hos hesten i dag kom der en lille pige med sin far.

Pigen var vel ca 8 år, og hun ville bare lige spørge om hun ikke lige måtte ride, eller bare sidde på en hest??

Stalden ligger helt øde, og der kommer aldrig uventede gæster...

Jeg blev egentlig lidt paf, og tænkte at når hun nu selv turde åbne munden og spørge så skulle hun da heller ikke snydes, så jeg satte hende op min hoppe inde i stalden, farmand skulle holde ved hende.

Jeg kan da godt huske da jeg selv var 8 år og bare lige ville klappe og strigle, og jeg tror hun var ret glad da jeg måtte trække hende af hesten igen :-)

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

det var da sødt
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 19:08

Jeg blev en gang da min hingst var 4 år ogved at blive tilredet stoppet af en ældre dame der ville høre om barnebarnet måtte prøve den, jeg sagde nej,men satte ham op på min shetlænder, nu kommer de indimellem og prøver og de insisterer på at betale 200 kr hver gang. jeg ville meget gerne have ladet ham ride gratis,men det vil de ikke høre tale om.

Aleksander er kun 4 år og elsker sjako, så han kan ikke komme hos farmor uden at ride på Sjako nu.

Jeg synes oå det er rart selv, for se de glade ansigter er en gave i sig selv.

Undervisning tilbydes, af voksen erfaren rytter.
Kører i sydsjælland.
0
0
Svar på denne tråd

Det er dejligt...
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 19:17

... når man kan give et barn en god oplevelse med at få lov at sidde på en hest - eller bare klappe den.

in pony var fremragende til at give ture på - hun var SÅ forsigtig når der sad et lille barn på ryggen af hende. Også selv om hun så eksploderede i godt humør når jeg kom op bagefter. Jeg husker specielt en lilel dreng der var i skoven med sine forældre, hvor forældrene spurgte om de måtte køre hans kørestol så tæt på at han kunne klappe hende. Han fik en træktur (med en forælder på hver side til at støtte). Og det var som om Dibber vidste at drengen ingen balance eller kræfter havde, jeg har ALDRIG set en hest liste så forsigtigt afsted.

En dejlig oplevelse som jeg husker med glæde også her mange år efter - og jeg håber at drengen også synes at det var sjovt og spændende :-)

£isbeth & Baloo
*
Glædelig jul og godt nytår
0
0
Svar på denne tråd

Jeg nyder det også
Forfatter: 
Dato:  25-12-2007 20:36

Det er også grunden til at vi har de to små miniaturer Martin Og Ketil -deelsker opmærksomheden... og ungerne elsker dem...

Havde faktisk en ligennde oplevelse davi boede i nordjyllandog havde en gammel fjordhest.En dag tøserne rider uden sadel inde i hallen kommer der en flok unge mænd der er til polterabend,om de kan leje en hest (og ja når nu vores fjoller havde kunnet give Kjeld Heick hans første ridetur) så kunne han også klare dette. Jeg trak brudgommen og han morede sig sammen med hans kammarater - og datteren tjente nogle gode håndører...

Bettina.....

medlem af de altid støttende mødre på langsiden

Spil til wii købes

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider