Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fremmede på MSN
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 22:47

Halløj

Er der andre end mig, der har været ude for, at fremmede skriver til én, på MSN? eller bare dukker op på ens liste, og når man spørger hvem de er, så bliver de vildt sure, men det er jo dem selv der har tilføjet.. meget mystisk.

Så sent som nu er der én der skriver til mig, som er sur over noget, samtalen foreløber sådan her:

Nadia Ejo siger:

at du gider

Sandra siger:

gider hvad

Nadia Ejo siger:

snakke sådan om andre folk

Nadia Ejo siger:

pinligt

Sandra siger:

hvem?

Nadia Ejo siger:

tænk dig om

Sandra siger:

tænk dig selv om, ved du overhoved hvem jeg er..

Sandra siger:

jeg kender ikke dig

Nadia Ejo siger:

en pige som skrive grimme ting på nettet om andre folk

Sandra siger:

er du fra HG eller hvad

Nadia Ejo siger:

nej kender ikke dig men du ligger og skriver dårlige ting om Daniel cassøe

Nadia Ejo siger:

og gider ikke høre på det

Sandra siger:

og?

Nadia Ejo siger:

du til grin

Sandra siger:

jeg har set ham være ond ved en hest. og det kan jeg ikke acceptere. og sådan er det

Og så loggede hun af igen. Helt ærligt, hvad sker der for tøsen? Jeg har ikke engang skrevet noget personligt om Cassøe, skrev bare noget med at jeg ville ikke være ked af at han skred til et andet land og red (i tråden og statsborgerskab).

Magen tin underlig opførsel.. jeg går stærkt ud fra at hun er en teenage tøs, hvis helt er cassøe, men det kan jeg altså ikke tage med i mine overvejelser, før jeg deler ud af mine meninger på HN

Suk hestefolk er nu engang underlige.. *GG*

Med Tequila og Medina, og nu også med Champ <3

Frelst, uden at være fanatisk!! ;-)

0
0
Svar på denne tråd

meget mærkeligt...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 23:11

jeg troede ikke folk kunne skrive til en på msn sådan lige uden videre... I mit hovede forløber det således ... :

Eks, jeg sender en invitation til dig

du accepterer

og SÅ kan jeg skrive til dig

jeg kan da ik skrive uden at du har tilføjet mig... ??

Men nå - bortset fra det, så nej, så har jeg ik oplevet det... lyder meget underligt (generelt underlig opførsel... !)

Der er vel en der har set sig sur på dig, og du kan vel ik gøre så meget andet end at blokere personen - SÅ kan de i hvert fald ik skrive til dig...

0
0
Svar på denne tråd

Som jeg har opfattet det...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 23:22

... kan folk ikke skrive til en før man har accepteret at de skal på ens liste.

Og da jeg afviser alle som jeg ikke kender personligt eller direkte har aftalt med at jeg inviterer på min liste- så har jeg ikke oplevet det problem.

Der dukker da indimellem nogen op som bare spørger om de må komme på - de får automatisk et nej.

£isbeth & Baloo
*
Glædelig jul og godt nytår
0
0
Svar på denne tråd

plejer
Forfatter: 
Dato:  22-12-2007 23:30

Normalt så plejer jeg at acceptere, og så spørge hvem de er.. men nogen gange synes jeg folk dukker op uden jeg har gjort noget for at lukke dem ind, meget mystisk.. Men hun er blokeret nu, jeg fatter bare ikke man gider den slags, hun må da virkelig ikke have noget liv..

0
0
Svar på denne tråd

Har sendt dig en PB
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 07:19

Se overskrift... Men haha dagens griner...

0
0
Svar på denne tråd

msn...
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 10:37

Jeg havde 2 stk i sidste uge som sendte mig en invitation om at jeg skulle acceptere dem, jeg accepterede begge 2 og spurgte hva de ville. De ville bare snakke og havde fundet min msnadresse på en msnliste. Kendte dem ikke så jeg blokerede for dem og slettede dem..

Det underlige er at disse 2 også spurgte min veninde som jeg synes var meget mærkeligt, samme aften og samme tidspunkt da min veninde og jeg sad og snakkede over msn da de spurgte os begge...

M.v.h Katrine!

Nu også med OX araber...

Lækker Frieservallak sælges..... Se præsentation.....

0
0
Svar på denne tråd

he he he
Forfatter: 
Dato:  23-12-2007 10:40

Ja det er da lidt underligt at kontakte folk man ikke kender, okay nu ville hende her jo så skælde mig ud over noget jeg har skrevet herinde, men hun kunne jo sådan set bare ha sendt en PB herinde, eller en mail, hvorfor lige på Msn..

Hip hurra for ytringsfriheden

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider