Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så nående hun det.inden året er omme
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 21:18

Ja så nående min kommende ridehest at vokse mig over hovedet.

Her til aften, skulle hun lige ha en omgang med striglen. Jeg synes godt nok hun var ved at fylde godt i højden, så stangmålet blev taget frem og knagmer om ikke den " bette" fis er oppe på hele 161 cm i stg. hun er enda 5 cm højere på rumpen og det er tydeligt, at hun slet ikke er færdig med at vokse.

Jeg måtte stå på tæer, for at nå op på hendes kryds for at få stglet støvet af. samtidigt er hun godt bred, så med sine kun 1 år og 8 md, ja så tegner det da vist til at jeg til næste år skal ønske mig en stige i julegave.

Jeg havde jo håbet på, at der kom bare lidt mere højde end hendes mors sølle 154 cm. Men så meget højde, ja tak, til lille mig på 160 må hun knagmer godt se at gå lidt i stå, for ellers kan jeg skida ikke komme derop. Jeg har jo sat rumpen af lidt for tidligt..

MOBBEN IMC.
jubii..
Gyldenløvshøjrideklub
medlem af DRF pr.1/1-08 http://www.glrk.dk/
0
0
Svar på denne tråd

Hi hi ...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 21:21

Inger du må ønske dig en hjemmeflettet rebstige i julegave

Ann & Gislev´s Gucci

SUPER VELHOLDT PRESTIGE DRESSUR SADEL, SÆLGES. 17 TM. M. BOM.

Jeg springer dagligt over 2 Berner Sennen!

0
0
Svar på denne tråd

Min plag
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 21:24

Min plag nåede også 161 i stg. som 1,5 års og er også 4-5 cm højere bagpå. Min bagdel sidder godt nok lidt højere oppe end din - må jeg gå ud fra

Alligevel håber jeg nu hun stopper ved 170 cm. Min veninde og jeg har godt nok indgået et væddemål. Hun holder på, at hun bliver større end 173 cm - jeg SKAL simpelthen vinde dét væddemål...

Jeg håber din plag også slapper lidt af, så vi ikke ender med sådan nogle højhuse!

Trine

www.paarupgaard.dk

Til salg:

Ærespræmie, region 3 - Don Romantic hingsteføl - se mere info her: Rimini

8 årig Solos Carex hoppe - se mere info her: Magalu

0
0
Svar på denne tråd

ha ha...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 21:25

den var go.

Eller så må jeg ud og købe, en af de der handicap ramper, hvor hesten går ned i et huld og jeg bare skal svinge benet over hyppen.

MOBBEN IMC.
jubii..
Gyldenløvshøjrideklub
0
0
Svar på denne tråd

er du da tovli...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 21:37

173, suk jeg kommer aldrig der op.

MOBBEN IMC.
jubii..
Gyldenløvshøjrideklub
0
0
Svar på denne tråd

Hihi...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 21:44

Kender alt til det der problem med at have sat røv for tidligt ;-) Jeg er lav, og ikke specielt smidig, så der er dælme langt op på selv de mindste heste.

Da jeg arbejde i stald havde vi heldigvis permanent en stol stående på ridebanen og i hallen, alle brugte den, de andre for at slide mindre på hesten ryg, jeg fordi det var den eneste måde hvorpå jeg kunne komme op ;-) hihi

Pt rider jeg en pony, og der går det lige at komme op uden hjælp ;-D Men jeg ved ikke hvad jeg gør den dag jeg jeg igen begynder at ride hest, for tror måske ikke jeg bliver så populær hvis jeg lader en stol stå midt på ridebanen på ridecenteret hver gang jeg rider :-P

Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd

Inger...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 21:48

Plejer din mand ikke at være ret handy?

Jeg er kun halvanden meter høj, og min den største hest ca 160. dertil kommer en kunstig hofte og gigt, så der er simpelthen ingen vej uden om en opstigningsanordning.

Det er mandens juleferieprojekt

Mvh

Mette, Macon & Luna

Lille Hovgaard Hestepension

www.lille-hovgaard.dk

Priser fra kr. 700,- pr måned

0
0
Svar på denne tråd

heldigvis...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 21:51

er der jo næsten 1 1/2 år endnu, før jeg skal kravle der op.

nu lærer alle dem jeg selv tilrider, altid at der godt må stå en stol ved siden af dem. de lærer også at man står 100% stille, når jeg skal i sadlen.

MOBBEN IMC.
jubii..
Gyldenløvshøjrideklub
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider