Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At lave om på sig selv?
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 17:57

Tja, kære Hn'er har i det også med at lave om på jer selv, i håb om at folk skulle kunne lide én, så?

Ja, sagen er den at jeg er blevet mobbet meget i de mindre klasser. Jeg blev holdt udenfor, udnyttet osv. Jeg begyndte uden selv at tænke over det, at lægge mærke til hvordan de populærer opførte sig, jeg begyndte så at starte med at prøve at være ligesom dem, og kom så helt over i at lave om på mig selv, eller faktisk være en helt anden person, selvom jeg egentlig ikke brød mig om det. Men i håb om at de bedre skulle kunne lide mig.. Har så været mig selv i nogle år, og alt er gået nogenlunde... Men det hele er begyndt hvor det startede igen med at blive holdt udenfor osv. ( jeg har heldigvis mine heste venner). Men har også altid været så mega stædig, folk har sagt til mig meget her på det sidste at jeg ikke skal lave om på mig selv for, at andre skal kunne lide mig. Har altid sagt at folk må tage mig som jeg er eller bare lade mig være.. Men alligevel, kan jeg ikke rigtigt finde ud af om jeg allerede er begyndt at lave om på mig selv igen . Selvom jeg bliver ved med at sige at folk må tage mig som jeg er.. Men man vil jo næsten gøre alt for at folk skulle kunne lide en, men de populære ved jo slet ikke hvordan det er, at altid være den der står alene tilbage, bare at være usynlig..

Er der nogle der kender det?

M.V.H

Cecilie

Hypperne <3

Linse&islænderne<3

www.123hjemmeside.dk/Istroldene

0
0
Svar på denne tråd

Som udgangspunkt
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 18:17

skal man ikke ændre sig selv for andres skyld. Du skal/kan ændre dig selv hvis du selv synes din væremåde er et problem og du gerne vil være anderledes, men hvis du er tilfreds med dig selv og bare ikke "ligner flertallet" så synes jeg bestemt ikke at du skal ændre på dig selv.

At lave kunstigt om på sig selv for at tilpasse sig andre vil aldrig gå godt - du vil miste din ægthed og det ville ikke forbedre din situation. Den person du skal se i øjnene hver dag i spejlet resten af dit liv er jo dig selv.

Ret ryggen, stol på dig selv og glæd dig over dine rigtige venner.

Shetlændervallak, 5 år sælges billigt. Se præsentation.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

samme.
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 18:18

Jeg har prøvet at lave om på mig selv tusind gange, prøvet at være en anden, mere spændende person, men hver gang glider jeg tilbage i min egen skal, for det er hårdt at spille en anden, og ikke særlig fedt.

jeg fik et make over i 8 klasse som jeg beholdt, det var så ang tøj , sko mm, det var jeg glad for, andre bedømmer jo også én på éns fremtræden, jeg fik desudem skiftet brillerne ud med kontaktlinser, hvilket var et hit.

Jeg er det jeg kalder en ikke særlig spændende person, jeg har aldrig rigtig fornemmelsen af at andre synes jeg er spændende, evt gerne vil være i min omgangs kreds, men for at man kan blive gode venner med nogen, skal interessen jo være der fra begge sider.

Jeg ser ofte de populære som overfladiske personer, som render rundt og foretager sig ligegyldige ting, og er det dét, man ønsker sig? Næh.. det er det da ikke. Ikke for mit vedkomne hvert fald!

Så glæd dig til du når dertil, hvor du føler dig godt tilpas som du er, og accepterer at du har den status du har, så får du en dejlig ro, som slet ikke er så tosset endda

Med Tequila og Medina, og nu også med Champ <3

Frelst, uden at være fanatisk!! ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift?!!!
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 18:48

Kender det godt lidt. Er også blevet holdt uden for i folkeskolen. Men har aldrig prøvet at lave om på mig selv. Ved egentlig ikke hvorfor, da der på en måde har været god grund til, at jeg skulle have haft lyst til det. (Så forstår godt at du på en måde prøver at lave om på dig selv)

Men har istedet bare sagt til mig selv at jeg ikke behøver dem, selvom det ikke har været særlig sjovt at sidde alene i frikvarterene. Har jo som sådan ikke skulle bruge dem til noget efter skole, da jeg havde (og stadig har)venner uden for skolen.

Tror godt jeg ved hvordan du har det, og det er ikke nemt. Men du skal virkelig ikke lave om på dig selv, for at de bedre kan lide dig. For så er det jo egentlig alligevel ikke dig de kan lide, men den anden person du udgiver dig for at være. Det er jo ikke sjovt at være sammen med sine "venner", hvis man ikke kan være sig selv, og det vil du jo ikke kunne.

og om ikke så længe er du færdig med folkeskolen, og så skal du videre, og får chancen for at starte på en frisk. Komme til en ny skole, hvor du fra starten bare skal være dig selv, og være stolt over at være det. Så er jeg sikker på du får venner som holder af dig, for den du er. :)

Det var ihvert fald hva jeg oplevede.

Mvh Anika

"En sand ven er en,

der tror på en,

når man selv er holdt op med det"

Vores hjemmeside: www.malofti.dk

0
0
Svar på denne tråd

Mig lave
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 19:54

Mig selv om... ALDRIG nogensinde...

Illum

Pink Blå BrunGråTurkisLillaGrønRød

Posten kommer også til dig, lørdag.

Jeg har DKs DYGTIGSTE smed !

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 20:04

for mit vedkommende gælder det at jeg skal opføre mig ordentligt over for mig selv og andre, og så gælder det ikke om, om andre kan lide mig, men om jeg kan lide mig selv.

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

Føl og plage til salg med gode papirer til fornuftige priser.

http://www.stutteri-winther.dk

0
0
Svar på denne tråd

Sig selv
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 20:52

Jeg kan også godt forstå hvad du mener.. Jeg har altid haft nogle at snakke med i folkeskolen, men har ikke været populær. Har til tider været dybt upopulær, fordi jeg kunne være en kende strid

Men nogle gange kunne man da godt tænke, at gid man var lidt anderledes - lidt mere åben, mere sjov ect., ect.. Det er jeg bare ikke! Og det har jeg også "lært at leve med" - jeg er rent faktisk blevet lidt glad for den person jeg er.

Som de andre siger, så skal du ikke lave om på dig selv, medmindre du selv synes der er noget du vil ændre - for din egen skyld! Ikke andres! Du vil takke dig selv når du bliver ældre, for så vil du vide hvem du er. Og ikke være forvirret, fordi du måske flere gange har prøvet at ændre dig selv

Jeg er endnu ung og usikker, men har dog fundet ud af, at jeg er mig - og ingen anden.

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke dig der er noget i vejen med
Forfatter: 
Dato:  20-12-2007 21:56

Hej .

Nej jeg har prøvet det samme. Men jeg stod fast og have 3 svære år. Så kom hjem hen på en ny skole, hvor jeg skulle vinde min selvtilid tilbage. Men jeg var den jeg var, og dér kunne de lide mig for den jeg er.

Husk der er ikke noget galt med dig. Du er bare havnet i det forkerte selvskab !!

0
0
Svar på denne tråd

bare en personlig bemrækning til Sandra
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 00:32

Hej Sandra medina

Bare lige en personlig bemærkning.

Det er synd at du ikke tror du er en spændende og interesant person - for det er du skam - og så er du oven i købet en hamrende køn pige.

Og så er du, oven i det, en god rytter og var (i hvert fald den gang jeg kendte dig) en knag til at omgåes de lidt anderledes heste.

Jeg har ikke set dig i flere år, men kan da stadig huske dig og du er da også en af dem vi stadig taler om (positivt) på rideskolen.

Jeg kan godt huske din make over - det var ret tydeligt, nærmest som sådan en blomst der sprang ud.

Held og lykke til dig fremover.

mvh. katrunte

0
0
Svar på denne tråd

katrunte..
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 05:59

Hvor er du sød og betænksom :-)

...if you can dream it - you can do it...
0
0
Svar på denne tråd

man er som man er...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 09:49

sangen fra krumme; "man er som man er..." siger det hele! man er som man er. jeg kan godt godt forstå dine problemer, men synes ikke man skal lave om på sig selv, for det får man det på sigt ikke bedre med.. du skal HELE tiden være en anden, end det man har lydt til, og det tror jeg er stenge,/spørgsmålet er så, hvad er mest strenge,sådan som du har det nu? eller at lave om på dig selv, sådan du ikke er dig selv?

al held og lykke her fra :D

OG GOD JUL :D

-
0
0
Svar på denne tråd

hej med dig
Forfatter: 
Dato:  21-12-2007 10:57

"folk har sagt til mig meget her på det sidste at jeg ikke skal lave om på mig selv for, at andre skal kunne lide mig."

for et år siden havde jeg sagt, lad være at ændre dig. Men nej. Jeg har selv lige gået gennem en periode, hvor jeg blev NØDT til at ændre mig. Mit temperament. Det er ikke slut endnu, de værste ting ved os, skal vi kæmpe med resten af livet. Men gør det. For din egen skyld.

Vi kan altid blive bedre mennesker. Ind imellem må vi gerne pumpe en lyserød sky op og ligge og gasse os på den. Men derefter er det ud igen, og finpudse os selv. Blive endnu klogere, bedre, dejligere mennesker. Man får det godt ved at være det ;)

Lone

Massage, healing hest/rytter

Søger du et nyt rækkehus ved Århus? Tjek profilen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider